TEM ve E-5'te yeni dönem

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İstanbul’da E-5 ve TEM karayollarında yaşanan trafik sıkışıklığını önlemek için bir dizi önlem alındı.

Bundan böyle her iki karayolunda görevlendirilen 40 çekici bozulan veya kazaya karışan araçlara birkaç dakika içinde müdahale ederek trafiğin tıkanmasını engelleyecekler .Her iki karayolunda mevcut ekiplere ek olarak görevlendirilen 60 motosikletli trafik polisinin de trafik hızının düşmemesi için çalışacağı ayrıca emniyet şeridinin gereksiz kullananlara karşı uygulama yapacakları öğrenildi.

TEM VE E-5 DE ÇEKİCİLER NÖBETTE

E-5 ve TEM karayollarında özellikle sabah ve akşam saatlerinde yaşanan trafik sıkışıklıklarını azaltmak için Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü tarafından bir dizi önlem alındı. Her iki karayolunda 40 trafik çekicisi görevlendirildi. Belli noktalarda hazır olarak bekletilen çekiciler kaza yada arıza yüzünden yolda kalan araçlara anında müdahale ederek uzun araç kuyruklarını oluşmasını engelleyecekler.

MOTOSİKLETLİ POLİSLER EMNİYET ŞERİDİNE GİRENLERE CEZA YAĞDIRACAK

İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından mevcut ekiplere ek olarak görevlendirilen 60 kişilik motosikletli trafik polisi ekibininde artık her iki karayolunda görev yapacakları öğrenildi. Bu ekiplerin Emniyet şeridini kullanan araçları tespit ederek ceza yazacağı ayrıca karayollarında trafik hızının düşmemesi için çalışacağı öğrenildi.

Kaynak : DHA
 

Ekli dosyalar

  • E5-TEM-2014.jpg
    E5-TEM-2014.jpg
    63.8 KB · Görüntüleme: 7,715
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Yaa şu motorlu trafik polisi lafını duydukca kan beynime sıçrıyo . Ayar gidiyorum beyinsizlere . Yoksa hepmi kıl olan beni buluyo onlardan bılmıyorum . Şimdi e5 de hız sınırı 70 diyorlar . Onada karısır bu motorlu gereksiz ekipler
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
İstanbul sınırları içerisinde emniyet şeridi kullanımına polisler pek karışmıyorlar.

Dedikleri tek şey; Bizi görünce şeride girin, gözümüze gözümüze sokmayın...

Ama araçlara acımıyorlar. Özellikle boğazici köprüsü anadolu geçişi :pl:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Trafik tıkanık olduğunda emniyet şeritlerinin kullanıldığının farkında olmayan bir yönetim. Siz trafiği açık tutun, kimse emniyet şeridini kullanmasın.

Emin olun o 40 çekici ve 60 polis trafiği daha çok altüst edecekt
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
İstanbul sınırları içerisinde emniyet şeridi kullanımına polisler pek karışmıyorlar.

Dedikleri tek şey; Bizi görünce şeride girin, gözümüze gözümüze sokmayın...

Ama araçlara acımıyorlar. Özellikle boğazici köprüsü anadolu geçişi :pl:
her gün pendik-avcılar arası gidip geliyorum ne E-5 de ne de TEM de bir sıkıntı çıkarmadılar... kendi ifadeleriyle tek sıkıntı kask, kask yoksa durduruyorlar, ehliyet yoksa, muayene yapılmamışsa sıkıntı çıkarıyorlar eh ona da müdahil olsunlar artık....geçenlerde Topcase ile ilgili birine bir soru sordum...bazıları motorun arkasına öyle topcaseler koyuyor ki yuh diyorum yani bu da akıl-mantık işi değil
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
önce e5te bulunan 70 hız limiti belirleyen kameraları kaldırsınlarda yol açılsın. eskiden 1. köprü çıkışında zincirlikuyu yönünde hiç trafik olmazdı artık o kameralar yüzünden bolca oluyor.

bunu düşünene kadar haliç köprüsünde edirne kapı yönüne bir şerit daha açsınlarda orası çözülsün
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
önce e5te bulunan 70 hız limiti belirleyen kameraları kaldırsınlarda yol açılsın. eskiden 1. köprü çıkışında zincirlikuyu yönünde hiç trafik olmazdı artık o kameralar yüzünden bolca oluyor.

bunu düşünene kadar haliç köprüsünde edirne kapı yönüne bir şerit daha açsınlarda orası çözülsün

köprüye şeridi nasıl açacaklar merak ediyorum?
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Arkadaşım sen de çok soru soruyorsun!
Hükümet kötü işte, insanları makarnalarla satın alıyorlar.
Hükümet istifa, mollalar İran'a!

:) arkadaş mantıklı bir soru sordum... Hükümetle ne alakası var bunun...? Haliç 2+2+2+2 şerit sağda ve soldaki köprüler çıkışlar için ayrılmış... şeridi nereye koyacaklar? siyaseten de böyle dehşet çözümler sunup ota - moka mantıksız çıkışlar yaptığınız çözüme dair akla mantığa uygun tek bir fikriniz olmadığı için iktidardaki parti orda duruyor olmasın sakın!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

sağcısı, solcusu, kemalisti, dindarı hiç biri fark etmiyor trafik kültürü yok kardeşim koca memlekette... 18 gidiş 18 geliş yol yapsan ne farkeder... E-5'in giriş çıkışlarına bakın en sağ sıkışıyor, çıkacak hayvan bir sol şeride geçip ileriden tekrar girmeye çalışıyor hoooop orta şeritte tıkanıyor durdur o deyyus'u (iktidarda kim olduğundan bağımsız söylüyorum bunu...) arkadaş bu trafik hakkında ne düşünüyorsun diye sor iktidarı suçlayacaktır iktidarda RTE de olsa suçlayacaktır KK da olsa suçlayacaktır Bahçeli de olsa suçlayacaktır çünkü o hayvan yanlış yaptığını aptallık yaptığını düşünmez asla...
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
:) arkadaş mantıklı bir soru sordum... Hükümetle ne alakası var bunun...? Haliç 2+2+2+2 şerit sağda ve soldaki köprüler çıkışlar için ayrılmış... şeridi nereye koyacaklar? siyaseten de böyle dehşet çözümler sunup ota - moka mantıksız çıkışlar yaptığınız çözüme dair akla mantığa uygun tek bir fikriniz olmadığı için iktidardaki parti orda duruyor olmasın sakın!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

sağcısı, solcusu, kemalisti, dindarı hiç biri fark etmiyor trafik kültürü yok kardeşim koca memlekette... 18 gidiş 18 geliş yol yapsan ne farkeder... E-5'in giriş çıkışlarına bakın en sağ sıkışıyor, çıkacak hayvan bir sol şeride geçip ileriden tekrar girmeye çalışıyor hoooop orta şeritte tıkanıyor durdur o deyyus'u (iktidarda kim olduğundan bağımsız söylüyorum bunu...) arkadaş bu trafik hakkında ne düşünüyorsun diye sor iktidarı suçlayacaktır iktidarda RTE de olsa suçlayacaktır KK da olsa suçlayacaktır Bahçeli de olsa suçlayacaktır çünkü o hayvan yanlış yaptığını aptallık yaptığını düşünmez asla...

Orada bi duralım!
Çağdaş Atatürkçü pırıl pırıl Cumhuriyet evlatları makarnacılarla kıyaslayamazsın!
Biz "bon ton" 'umuzu, kültürümüzü, operamızı, duruşumuzu Batıdan aldık makarnacıların gibi çöllerden değil.
Umarım Tabiat Ana sana da yardımcı olur sen de medenileşirsin.
Neyse..

Şimdi sana ciddi bir şey sorayım.
Sen gerçekten hergün pendik-avcılar yapıyormusun?
Yapıyorsan nasıl dayanabiliyorsun Allah aşkına?!?!
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Orada bi duralım!
Çağdaş Atatürkçü pırıl pırıl Cumhuriyet evlatları makarnacılarla kıyaslayamazsın!
Biz "bon ton" 'umuzu, kültürümüzü, operamızı, duruşumuzu Batıdan aldık makarnacıların gibi çöllerden değil.
Umarım Tabiat Ana sana da yardımcı olur sen de medenileşirsin.
Neyse..

Şimdi sana ciddi bir şey sorayım.
Sen gerçekten hergün pendik-avcılar yapıyormusun?
Yapıyorsan nasıl dayanabiliyorsun Allah aşkına?!?!

gerçekten hemen hemen her gün yapıyorum çok yorgun olduğum zaman üsküdarda bir arkadaşım var onun yanında kalıyorum... ( yoksa yorgunluk ve uykusuzluk yüzünden gebericem bir gün ) akşam 5 den önce yol genelde sorun olmuyor 1 saat 20 dakika sürüyor hafta sonları 1 saati bulmuyor. Bu arada ekleme yapayım son derece dikkatsizim... genelde bir konuya yorum yaparken yazan kim nedir necidir bakmam... doğrudan yazılan ile ilgiliyim... bu yüzden ilk köprü ile ilgili soruyu sorduğum kişi ile seni aynı kişi sandım kullanıcıyı kontrol etmek aklıma bile gelmedi bu yüzden ironiyi ( ironi yapıyorsundur herhalde :) ) anlayamadım... bu arada 70 ile giden var mı yahu E-5 de???
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
gerçekten hemen hemen her gün yapıyorum çok yorgun olduğum zaman üsküdarda bir arkadaşım var onun yanında kalıyorum... ( yoksa yorgunluk ve uykusuzluk yüzünden gebericem bir gün ) akşam 5 den önce yol genelde sorun olmuyor 1 saat 20 dakika sürüyor hafta sonları 1 saati bulmuyor. Bu arada ekleme yapayım son derece dikkatsizim... genelde bir konuya yorum yaparken yazan kim nedir necidir bakmam... doğrudan yazılan ile ilgiliyim... bu yüzden ilk köprü ile ilgili soruyu sorduğum kişi ile seni aynı kişi sandım kullanıcıyı kontrol etmek aklıma bile gelmedi bu yüzden ironiyi ( ironi yapıyorsundur herhalde :) ) anlayamadım... bu arada 70 ile giden var mı yahu E-5 de???

valla helal olsun ben 3 gün üst üste dayanamazdım sen ise her gün o yolu yapıyorsun...
benim rahmetli peder "Ben motorcunun
hızlı, dengeli ve aynı zamanda ironik olanı severim." derdi...
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
valla helal olsun ben 3 gün üst üste dayanamazdım sen ise her gün o yolu yapıyorsun...
benim rahmetli peder "Ben motorcunun
hızlı, dengeli ve aynı zamanda ironik olanı severim." derdi...
valla trafik olmasa sorun değil mesafe... trafik ve sığır cinsi insanlar bıktırıyor ... yazın daha keyifli olacağına eminim... Peder güzel söylemiş Allah mekanını cennet etsin
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
evet, mesele mesafe değil aslında, mesele bunaltıcı trafik ve hanzo-öküz yaratıkları...
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
evet, mesele mesafe değil aslında, mesele bunaltıcı trafik ve hanzo-öküz yaratıkları...

mesela trafik kilit kıpırdamıyor sen rahat rahat akıp gidiyorsun iyi kötü aralardan bir bakıyorsun hayvanın biri bir anda şerit değiştiriyor ki gittiği de 3 metre mesafe durdurup soracaksın " bok mu var neden şimdi buraya giriyorsun? hadi girdin neden aynadan sağını solunu kontrol etmiyorsun?" diye:)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
köprüye şeridi nasıl açacaklar merak ediyorum?

sen nerede yaşıyorsun merak ettim?
teknolojinin ne kadar geliştiğinden haberin yok galiba. o köprüyü yıkıp yenisinide yaparlar yanına ek ayak dikip yeni köprü yapıp birleştirirler.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
sen nerede yaşıyorsun merak ettim?
teknolojinin ne kadar geliştiğinden haberin yok galiba. o köprüyü yıkıp yenisinide yaparlar yanına ek ayak dikip yeni köprü yapıp birleştirirler.
:) ben istanbul'da yaşıyorum da anlamıyorum işte nasıl olacak o iş biraz detay versene illa mimari uygulama projesi istemiyorum bak:)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
misal kanal istanbul projesi. misal marmaray projesi. adamlar koskoca boğaz yapıyo, boğazın altından tüp geçit yapamıyo bi köprü mü yapamayacaklar sence ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst