İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #1
Herkese Merhabalar.
Açmış oldugum gezi konusu gezi fotoları ve eglenceli zamanlar 2-3 ay öncesine ait.
Kendim Manisa celal bayarda okdugum için gezi fotolarını İzmirdeki bilgisayarımda unutmuşum.
Geçen gün tatil nedeniyle evime döndügüm için fotoları görüncede ee hayli bir duygulanma geldi
Hem anı olarak hemde görmeyen diger arkadaşlarımızın tüm fotoları görmesi adına konu açma geregi duydum ben gezi yayınlamayı aynı zamanda gezi günlügüm olarakta görüyorum
İzmir Mt bu cuma alsancakta 8de leman cafede toplanacak onunda reklamını ve teşvikini yapalım
Gelmek isteyenler Özel mesaj atabilir.
Gelelim gezimize..
Sabahın bizim için erken saatleri olan yanlış hatırlamıyorsam 11 gibi buluştuk


Yolcugulumuz (sodalimon) emre abicigimin önerdigi ve kendisinin ismini Gizli cennet olarak nitelendirdigi yere gidiyoruz.
Ve yemekleri bekleyene kadar başlıyor motosiklet polemikleri :mrgreen:



Sabırsız bir beklemenin ardından sonunda bekledigim an geliyor.
Öyle güzel görünüyorlarki şuan dahi canım çekti :cyclopsan

Burada bir süre oturduktan sonra yemeklere ve muhabbete doyduktan sonra haydi birde ver elini kuşadası diyoruz.
Bi ara gruptakiler hatırlayacak dalgın oldugum bi anda cem öne geç seni takip edelim dediler fakat o kadar dalgınımki dümdüz gidiyoruz kuşadası dönüşünü kaçırmışız düz kumsala sürdük motoru sagolsunlar beni yalnızda bırakmadılar :mrgreen:
Tabi kumsala girmeden herkesi durdurdum.
Sonunda kuşadasına varıyoruz halsiz ve bitkin oldugum bir anda emre abi espiriyi patlatıp fotomuzu alıyor ..
Tuvalet ihtiyacı için girişteki benzinlikte mola veriyoruz.


İşte yılın fotosu..
İnanmayanlar olabilir yada bu ne biçim foto yahu diyenler.:mrgreen:
Bu fotoda yaptıgımız hareketler bilerek degil.. gizlice ve çaktırmadan çekilmiş bir kare.
O an ben yine birşey anlatıyorum.
Muratın bütün gün dişi agrıyordu dişine bastırıyor.
Flame (alper ) ise z750 hakkında birşey düşünüyordu.


Hepsi çakı gibi maşallah

Kuşadası merkeze dogru yol alıyoruz ve gruptaki göktug kuşadasındaki aybars ve arkadaşlarıyla iletişime geçiyor.
Sagolsunlar kendileriyle tanıştık ve memnun olduk. :cat:






İgneli kask kuşadasından Aybarsın kaskı sanırım kendi çalışmasıydı ben gayet begendim.
Arkadaki Nolan kaskın yaptıgı sanatsal açıda gözümden kaçmıyor

Gece gece deniz esintisinde çay gerçekten iyi gidiyor.


Yakışıklı arkadaşımız halilin fotosunuda koymadan olmaz

Şu z750yi ne zaman temiz görecegim merak ediyorum :mrgreen:


Muratı belki hatırlarsınız kaskından.
İcon ama bu çok con con diye konu açmıştı kaskı için :mrgreen:
Sloganı güzeldi kabul edelim..


Göktug -Fazer

Son fotoyuda ben ekipmanlarımı giyerken çekiyor (sodalimon) emre abicigim ve daha sonra ayrılmak üzere otoban çıkışına dogru yol alıyoruz.

Ogün gerçekten çok keyif almştık umarım birlikte güzel geziler ve günler görmek dilegiyle :cat:
Açmış oldugum gezi konusu gezi fotoları ve eglenceli zamanlar 2-3 ay öncesine ait.
Kendim Manisa celal bayarda okdugum için gezi fotolarını İzmirdeki bilgisayarımda unutmuşum.
Geçen gün tatil nedeniyle evime döndügüm için fotoları görüncede ee hayli bir duygulanma geldi
Hem anı olarak hemde görmeyen diger arkadaşlarımızın tüm fotoları görmesi adına konu açma geregi duydum ben gezi yayınlamayı aynı zamanda gezi günlügüm olarakta görüyorum
İzmir Mt bu cuma alsancakta 8de leman cafede toplanacak onunda reklamını ve teşvikini yapalım
Gelmek isteyenler Özel mesaj atabilir.
Gelelim gezimize..
Sabahın bizim için erken saatleri olan yanlış hatırlamıyorsam 11 gibi buluştuk


Yolcugulumuz (sodalimon) emre abicigimin önerdigi ve kendisinin ismini Gizli cennet olarak nitelendirdigi yere gidiyoruz.
Ve yemekleri bekleyene kadar başlıyor motosiklet polemikleri :mrgreen:



Sabırsız bir beklemenin ardından sonunda bekledigim an geliyor.
Öyle güzel görünüyorlarki şuan dahi canım çekti :cyclopsan

Burada bir süre oturduktan sonra yemeklere ve muhabbete doyduktan sonra haydi birde ver elini kuşadası diyoruz.
Bi ara gruptakiler hatırlayacak dalgın oldugum bi anda cem öne geç seni takip edelim dediler fakat o kadar dalgınımki dümdüz gidiyoruz kuşadası dönüşünü kaçırmışız düz kumsala sürdük motoru sagolsunlar beni yalnızda bırakmadılar :mrgreen:
Tabi kumsala girmeden herkesi durdurdum.
Sonunda kuşadasına varıyoruz halsiz ve bitkin oldugum bir anda emre abi espiriyi patlatıp fotomuzu alıyor ..
Tuvalet ihtiyacı için girişteki benzinlikte mola veriyoruz.


İşte yılın fotosu..
İnanmayanlar olabilir yada bu ne biçim foto yahu diyenler.:mrgreen:
Bu fotoda yaptıgımız hareketler bilerek degil.. gizlice ve çaktırmadan çekilmiş bir kare.
O an ben yine birşey anlatıyorum.
Muratın bütün gün dişi agrıyordu dişine bastırıyor.
Flame (alper ) ise z750 hakkında birşey düşünüyordu.


Hepsi çakı gibi maşallah

Kuşadası merkeze dogru yol alıyoruz ve gruptaki göktug kuşadasındaki aybars ve arkadaşlarıyla iletişime geçiyor.
Sagolsunlar kendileriyle tanıştık ve memnun olduk. :cat:






İgneli kask kuşadasından Aybarsın kaskı sanırım kendi çalışmasıydı ben gayet begendim.
Arkadaki Nolan kaskın yaptıgı sanatsal açıda gözümden kaçmıyor

Gece gece deniz esintisinde çay gerçekten iyi gidiyor.


Yakışıklı arkadaşımız halilin fotosunuda koymadan olmaz

Şu z750yi ne zaman temiz görecegim merak ediyorum :mrgreen:


Muratı belki hatırlarsınız kaskından.
İcon ama bu çok con con diye konu açmıştı kaskı için :mrgreen:
Sloganı güzeldi kabul edelim..


Göktug -Fazer

Son fotoyuda ben ekipmanlarımı giyerken çekiyor (sodalimon) emre abicigim ve daha sonra ayrılmak üzere otoban çıkışına dogru yol alıyoruz.

Ogün gerçekten çok keyif almştık umarım birlikte güzel geziler ve günler görmek dilegiyle :cat:
Son düzenleme: