ben 8km olayını kaçırmışım asıl detay ordaymış8 km hızın hayatımızdaki büyük etkisi
Mevlüt abi 20 senedir forumdasin daha video eklemeyi öğrenemedin
Dur ben halledeyim hayrına
https://www.youtube.com/watch?v=iKyG0IjimQI
paslandık iyiden iyiye tozu atak..tatar:9kanka konu açmışın, hayırlı uğurlu olsun :rendeer:
paslandık iyiden iyiye tozu atak..tatar:9
harbi öğrenemedim..pc konusundaki şuursuzluğumu samet arkadşımdan bana geçtiği kanısındayım:mrgreen:
250lik farkı diyelimMevlüt abi videoda sana da mesaj var.
Kalkışlarda red line yapma. Yetişemiyoruz sana. Bu da mesajım olsun konuya.
Şiir gibi oldu la![]()
doru söle eyüp daha önce senmi yayınladın söz kızmıcam:mrgreen:Hıhh daha önce verilmiştil:
Lütfen konu açmadan önce forumun altını üstüne getirin , bütün tozlu arşivleri karıştırın.
Olmadı sağa sola sorun.
Konu kirliliği olmasın lütfeyn
![]()
bugün bi taş kaldırdım acaba altından kim çıktı:queen:25-30 kişi toplanıp dövelimmi??? anca yıkarız yere...:queen:l::flower::rendeer::rendeer: