TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
1
Selamlar benim bir sorum olucak sitesibdeki Hyper edge ile normal rtr 150 arasındaki fark nedir, 800 Tl gibi bir fark var. Detaylı bir şekilde acıklayabilirseniz sevinirim. Birde ikisininde tipleri aynı mı? Teşekkürler.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
dişlinin orjinal olup olmaması performansı çok etkilemez. motorun bakıma ihtiyacı olabilir yada 133km yaptıgın zamandaki hava şartlarını yakalayamıyor olabilirsin.

Anladım hocam haklı olabilirsin. Ama 4. viteste 105 km kadar çıkıyorum sonra 5 e attıgımda motor çok yavaş hızlanıyor.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
kask 100 tl yi geçmicek birşey düşünüyordum malum motor ekonomik zaten FF370 200 tl verilir mi? dün bir kask araştırmasına girdim tasarım olarak şu altta linkini verdiğim çok hoşuma gitti ama çok pahalı;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-dragon-black-gold-by-marushin-91296559/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

Selamlar benim bir sorum olucak sitesibdeki Hyper edge ile normal rtr 150 arasındaki fark nedir, 800 Tl gibi bir fark var. Detaylı bir şekilde acıklayabilirseniz sevinirim. Birde ikisininde tipleri aynı mı? Teşekkürler.

benimkindede hyper edge yazıyor 2011 nedir bu
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
kask 100 tl yi geçmicek birşey düşünüyordum malum motor ekonomik zaten FF370 200 tl verilir mi? dün bir kask araştırmasına girdim tasarım olarak şu altta linkini verdiğim çok hoşuma gitti ama çok pahalı;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-dragon-black-gold-by-marushin-91296559/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------



benimkindede hyper edge yazıyor 2011 nedir bu

hocam kaska 200 tl verilir mi demişsin de sen motora para yatırmıyorsun ki kendine para yatırıyorsun bence bir daha düşün
 
Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
5
öncelikle herkese iyi forumlar yazdan beri foruma takılamıyordum üniversite için başka ile gitmiştim..
kış geldi motoru çektik garaja.. arkadaşlar bi sorum olacak debriyaj manetini bıraktığım zaman debriyaj kolu biraz gevşek duruyo yani fren gibi bırakınca sonuna kadar gitmiyo sondan çok az bi boşluk kalıyo elimle itiyorum sizce bunun sebebi ne olabilir ?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
kask 100 tl yi geçmicek birşey düşünüyordum malum motor ekonomik zaten FF370 200 tl verilir mi? dün bir kask araştırmasına girdim tasarım olarak şu altta linkini verdiğim çok hoşuma gitti ama çok pahalı;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-dragon-black-gold-by-marushin-91296559/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------



benimkindede hyper edge yazıyor 2011 nedir bu


Hyper edge yazanlar turbolu
18 beygir :)
 
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
47
s.a motoruma 2 ay bınmek istemiyorum kapalı garaja koyacam benzinı yagı boşaltmam gerekiyomu teşekkürler
 
Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
5
arkadaşlar bizim motorların 2011 apache zincir 128L olarak mı geçiyor? birde hiç debriyaj balatasını değiştiren varmı??
benim motoru garaja çektim 10 günde bir çıkarıp bi turlayıp geri sarıp sarmalayıp koyuyorum geçen gün motorun pek sıcak olduğu söylenemez cıkardım debriyajın fazla yukarda kavradığını farkettim acaba yağ ısınmamıştı ondan olabilirmi yoksa 25binde debriyaj bitmiş olabilir mi? hiçte zorlamam motoru
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugün akşam üzeri spreyle yeni sis falarını boyadım ve güç kaynağı ile bahçede denedim bizim bahçe duvardan duvara 50 metre ve karşı duvara kadar vuruyor deli gibi anasını ağlatıyor resmen:)

2l9q1i.jpg
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
bugün akşam üzeri spreyle yeni sis falarını boyadım ve güç kaynağı ile bahçede denedim bizim bahçe duvardan duvara 50 metre ve karşı duvara kadar vuruyor deli gibi anasını ağlatıyor resmen:)

http://i39.tinypic.com/2l9q1i.jpg

yahu durmadan şunları göstermeyin banada aldıracanız şimdi :)) Şaka bi tarafa sisler cok güzel ama geceleri karşıdan gelen araçlardan çok küfür yicez gibime geliyo nedersiniz :))
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yahu durmadan şunları göstermeyin banada aldıracanız şimdi :)) Şaka bi tarafa sisler cok güzel ama geceleri karşıdan gelen araçlardan çok küfür yicez gibime geliyo nedersiniz :))

abi ben aşağıya doğru baktırıcam zaten şehir içinde açmam karanlık yollar hariç birde boyamak gerek yoksa çok çıplak duruyor :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst