TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
almaa alınmaz bu motor. bugün 8yaşında bi kız çocuğunada sorsan sana apache demez. burdaki arkadaşlarada bakma daha motorculuk hayatlarında lastik bitirmişlikleri yok sallayıp duruyolar. interneti olan konuşuyo.

buralar toz duman olur şimdi ben kaçar fııyyy:))
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
[url]http://i.hizliresim.com/e54GNz.jpg[/url]
http://bit.ly/c25MCx]http://i.hizliresim.com/Kdo7kZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/xEby3n.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xAEyy0.jpg[/url]

Motora power led sis lambası taktım, iş yerindekilerin nazarı deydi, şase yaptırdım kabloları eridi kablolar yandı az kalsın motoru yakıyordum o panikle kablolatı ayırayım derken elim yandıi ön kafa açıktı elimi çarptım alt vidalardan kırıldı, akünün oradaki tesisat kablolarını kopardım, anlayacağınız motorun anasını belledim:) neyse en sonunda düzelttim durumu kafa rüzgarlığınıda yapışmaya bıraktım.

Geçmiş olsun abi şahane olmuş ama maşallah taktığın power ledlerin linkini verebilirmisin bende düşünüyorum da ya paraya kıyıp kaliteli bi mercek uygulucam yada powerled tarzı bir şey yapıcam.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
[url]http://i.hizliresim.com/e54GNz.jpg[/url]
http://bit.ly/c25MCx]http://i.hizliresim.com/Kdo7kZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/xEby3n.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xAEyy0.jpg[/url]

Motora power led sis lambası taktım, iş yerindekilerin nazarı deydi, şase yaptırdım kabloları eridi kablolar yandı az kalsın motoru yakıyordum o panikle kablolatı ayırayım derken elim yandıi ön kafa açıktı elimi çarptım alt vidalardan kırıldı, akünün oradaki tesisat kablolarını kopardım, anlayacağınız motorun anasını belledim:) neyse en sonunda düzelttim durumu kafa rüzgarlığınıda yapışmaya bıraktım.

abi cok güzel olmuş o led lerden banada lazım yakın zamanda alıcam bide bunu aldım http://www.aliexpress.com/item/New-12V-Waterproof-Motorcycle-USB-Charger-Mobile-Phone-Car-Charger-Power-Adapter-Black-14745/1350538127.html birlikte monte edicez haberin ola
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bizim servis beymotodan aldım ikisi 40tl mercekli zaten bunlar birde çakar led aldım onlarıda taktım güzel çakıyorlar beyz renk.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Memduh uzun yola iyice hazırlandın çanta manta şarz cihazı iyi fikir, beraber senin motora bir bakım yapalım cantlara şeritte çekeriz ben nasıl olsa usta oldum:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
cagataaayy 11000devir gördüğünün videosunu çek yeminlen inanmıyorum. benim motor kadar bütün ayarları açık olan motor yok. yinede yemiyor 115lik memeyi:p
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
[url]http://i.hizliresim.com/e54GNz.jpg[/url]
http://bit.ly/c25MCx]http://i.hizliresim.com/Kdo7kZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/xEby3n.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xAEyy0.jpg[/url]

Motora power led sis lambası taktım, iş yerindekilerin nazarı deydi, şase yaptırdım kabloları eridi kablolar yandı az kalsın motoru yakıyordum o panikle kablolatı ayırayım derken elim yandıi ön kafa açıktı elimi çarptım alt vidalardan kırıldı, akünün oradaki tesisat kablolarını kopardım, anlayacağınız motorun anasını belledim:) neyse en sonunda düzelttim durumu kafa rüzgarlığınıda yapışmaya bıraktım.

ümit abi banada yapsak ya bundan on numara olmuş ben ilk başta dedim ev tipi tasaruflu ampul falan takmışsın:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

cagataaayy 11000devir gördüğünün videosunu çek yeminlen inanmıyorum. benim motor kadar bütün ayarları açık olan motor yok. yinede yemiyor 115lik memeyi:p

abi aşırı açmakta iyi değil benim motorun sübabları herhalde fabrika ayarında eğer ayar kaçmadıysa birde benzin hortumu arababenzin hortumlarından çapı orjinallerin iki katı:) motoru iki kişi tutmayı bıraktım videoyu çeksemde nasıl göstericem sana:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
İkinci elde Apache peynir ekmek gibidir


ozaman yeni kasa almaya çalışayım ben.İkinci eldede sorun çıkartmaz ise bana tamadır.
Benim Yeni Kasayı satmak için ilan koydum.
milletten bıktıgım için 1 sayfadan fazla acıklama yazdım. yine de günde 3-5 kişi arıyor
mesajlarda takas tekliflerini yazayım buraya
98 model passat veririm üste 14 isterim diyende oldu
90 model şahin veririm kafa kafaya takas edelim diyende oldu.
yeminle ilanı kaldırcam sıkıldım artık,
ben bu kadar ikinci elde ragbet görecegini düşünmüyordum.
eger istediğim fiyatta diretmesem ilk gün satardım tvsyi
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hortumun iç çapını ölçtüm kumpasla 6 mm geldi plastik kelepçe ile sıkmazsam benzin damlatıyor karbüratör orusuna tam oturuyor yani hiç zorlanmıyor:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Yau havayi daha nasil arttirayim:)filtre drekt olarak karburatorun ustunde. En kucuk bi kayip bile yoktur diye dusunuorum ayrica bu sogukta scak hawayi bulup cekiosa birazda bize versin:)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar tam deponun altında küçük bir hava filtresi var ne işe yarıyor bilen varmı, benim motorunki katlanmış vaziyette hortumu birde çatlamış filtreden sonra yani filtre hikaye olmuş hortumun bir ucu koltuğun altınada boşa çıkmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst