selamlar aramızda body armour yani fileli ful koruma kullanan var mı?

Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 3 yıldır kullandığım alpinestars montumun yanına body armour diye tabir edilen fileli ful koruma düşünüyorum..

kullanan yada tavsiye edebilecek arkadaşlardan abilerimden yaşıtlarımdan yardım istiyorum...

şimdiden herkese teşekkürler.. :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
dscf0855td.jpg


ben 4riders kullanıyoum gayet de memnunum

http://www.motomaxonlineshop.com/4riders-armor-komple-ust-govde-koruma-pmu1732

ben yerel bir yerden almıstım ama burada da fiyat gayet iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim araştıracağım..
peki mont kullanıyomusunuz yoksa sadece body armour mu kullanıyorsunuz..
birde monta göre avantajları dezavantajları nelerdir ?
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aliexpress.com a bulaşmak istemiyorum..
çevremdekilerin söylediğine göre 200-300 liralık bir body armour 1000 liralık monttan daha iyi koruyormuş..
ortalama 500 lira civarında bi body armour düşünüyorum..
gerçi body armour giyince biraz robokoplara benziyoruz ama olsun :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Yaptığım hatalardan biri, malesef parça parça almıştım, sanıyorum daha uygun fiyata üst vucudu başarılı şekilde örtüyor/koruyor, şuan "keşke" bundan alaydım diyorum "4riders".

Not: Forum görünümü değiştimi yoksam ben kurcalamaktan, ayarlarımı bozdum, eski forum daha iyi gibiydi?
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen eski forum daha iyidi bende sevemedim heleki mobilde alışması daha zor
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
full body armour kesinlikle tavsiye olunur..
son kazamda daha fazla hasardan korudu.. olmasa kaburgalarim muhtemelen kiriliyordu..

k49q.jpg
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Bende merak ediyordum bu icadı.Fotoğrafta süper duruyor.Allah göstermesin bi kaza durumunda korumalıkların kayma yani olması gerekn yerde olamama ihtimali yok gibi.

Şunu merak ediyorum; önce bunu giysek, üstünede kendi korumalarıyla giydiğimde bedenime tam olan montu korumalarını çıkarıp giysem içine sığarmıyım?
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende merak ediyordum bu icadı.Fotoğrafta süper duruyor.Allah göstermesin bi kaza durumunda korumalıkların kayma yani olması gerekn yerde olamama ihtimali yok gibi.

Şunu merak ediyorum; önce bunu giysek, üstünede kendi korumalarıyla giydiğimde bedenime tam olan montu korumalarını çıkarıp giysem içine sığarmıyım?

bence sığmazsın sığsanda rahat edemezsin diye düşünüyorum..

---------- Post added at 21:13 ---------- Previous post was at 21:11 ----------


maşallah abi ufaklık pek yakışıklıymış Allah bağışlasın :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
bence sığmazsın sığsanda rahat edemezsin diye düşünüyorum..

---------- Post added at 21:13 ---------- Previous post was at 21:11 ----------



maşallah abi ufaklık pek yakışıklıymış Allah bağışlasın :)

Eyvallah kardeşim,amin.Ben monttan ziyade daha çok koruyacağı düşüncesi ile aldım oğluma,kışın üstüne normal montta giyebiliyor...
1458709_692911430728902_461185055_n.jpg
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet abi bende monttan daha iyi koruyacağı için body armour düşünüyorum..
haliyle daha iyi korusun diye bi monta 1000 lira verecek halimiz yok..
500 lira civarlarında bir body armour almayı düşünüyorum..
ixs warrior III modeli gözüme çarptıda..
kullanan varmıdır acaba forumda..
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
bu 4riders olandan bendede var fakat montun altına veya ustüne giyilmiyor. kışın kullanamıyoruz malesef.
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
bende yeni bir mont almayı düşünüyordum malum 3 ay body yapınca mont bel kısmı büyük gelmeye başladı :p bu konu çok iyi oldu takipteyim :cat:

ama vücut değişimi olunca korumalar tam oturmaya bilir diye düşünüyorum kullananlar aydınlata bilirmi acaba ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
genellikle arazide, düşük hızlardaki sert düşmelerdeki kuvvetli çarpmalarda cok etkililer

buna karsın asfaltta, sürüklenmede, normal kalite olanlar cok cabuk dagılır gibime geliyor.

ben araziye giderken giyiyorum, fazla sıkmadan arazide rahat hareket etmemi saglıyor.

yazın mont gibi terletmiyor, kısında üzerine soğuğa karsı kalın uzun kollu bişey giyiyorum,

yazında agaclara dikenlere takılmasın diye ince bişey.

Eyvallah kardeşim,amin.Ben monttan ziyade daha çok koruyacağı düşüncesi ile aldım oğluma,kışın üstüne normal montta giyebiliyor...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1458709_692911430728902_461185055_n.jpg


masallah :cat:
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu 4riders olandan bendede var fakat montun altına veya ustüne giyilmiyor. kışın kullanamıyoruz malesef.
bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim..

---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:31 ----------

bende yeni bir mont almayı düşünüyordum malum 3 ay body yapınca mont bel kısmı büyük gelmeye başladı :p bu konu çok iyi oldu takipteyim :cat:

korumalar motosikletlerden daha önemli bence :)

genellikle arazide, düşük hızlardaki sert düşmelerdeki kuvvetli çarpmalarda cok etkililer

buna karsın asfaltta, sürüklenmede, normal kalite olanlar cok cabuk dagılır gibime geliyor.

ben araziye giderken giyiyorum, fazla sıkmadan arazide rahat hareket etmemi saglıyor.

yazın mont gibi terletmiyor, kısında üzerine soğuğa karsı kalın uzun kollu bişey giyiyorum,

yazında agaclara dikenlere takılmasın diye ince bişey.

bilgiler için teşekkür ederim abi..
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
montun üstüne giymeye kalkılırsa, korumalar tam oturmaz, kaza anında cok cabuk döner ve işlevini yerine getiremez.

fakat belki üzerine normal kıslık mont giyilebilir, hiç denemedim dogrusu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst