Kask,eldiven,ceket gibi konularda bilgili ve deneyimli kişiler yardım etsin lütfen

Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
16
Kask olarak : http://www.motoplus.com.tr/urun/9997012032338/CABERG-V2RR-ZENITH-BEYAZ-SIYAH

Eldiven :http://www.motostorm.it/en/details.asp?articolo=2951

Ceket : http://www.motoplus.com.tr/urun/9901022612350/VENOM-DYNAMIC-FILELI-BYZ-KRMZ-XS

Dizlik : http://www.motoplus.com.tr/urun/63000719400/NoFear-Rock-Knee-Protector

Fiyatları bunlara yakın veya daha uygun(kalite vs bakımdan) yardımcı olursanız sevinirim fiyatlar çok uçuk olmasın :cherry:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kask: AGV K3-K4
Deri mont: Difi monza
Eldiven: Bering match-koata
Dizlik: shot anatomic
Bot: Forma dıablo kısa yarış tipi
Boyunluk: Buff

Mission complate :bounce:
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
16
Kask: AGV K3-K4
Deri mont: Difi monza
Eldiven: Bering match-koata
Dizlik: shot anatomic
Bot: Forma dıablo kısa yarış tipi
Boyunluk: Buff

Mission complate :bounce:

tesekkurler ilgin icin k4 evo ılgımı cektı gorunus acısındanda cok guzel modellerı var mont ıcın paraya kıy dıyosun :) dızlıkte karbon olması hosuma gıttı fakat eldıvenı bulamadım lınk olarak atarmısın
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
tesekkurler ilgin icin k4 evo ılgımı cektı gorunus acısındanda cok guzel modellerı var mont ıcın paraya kıy dıyosun :) dızlıkte karbon olması hosuma gıttı fakat eldıvenı bulamadım lınk olarak atarmısın

550TL monta vermek benim için büyük para şahsen... Fakat biz bu zıkkıma riskleri bilerek biniyoruz. Hava yastığımız bedenimiz olduğuna görede yeterli korumalıkları tedarik ederek emniyeti almak en iyisi... Ben emniyetimi aliyimde, takdiri Allaha bırakırım mantığındayım :)
+ sonuçta aldığınız ürünü yıllarca kullanıcaksınız. Almışkende 3-5 daha verip en iyisini almak daha mantıklı değil mi ?

http://www.motomaxonlineshop.com/bering-koata-deri-eldiven-pmu1417
http://www.motomaxonlineshop.com/bering-match-yazlik-eldiven-pmu2317

k-3 ve difi monza ile 2.5 kere kazaya karıştım, görevini en iyi şekilde yaptılar. Sezonda yine kask alıcağım ve yine k3 olucak... Bu yüzden tavsiye edilir...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Komino nun jk015 montuna bi bak derim korumalari En 1621-1 standartina uygun, boyunluk yagmurluk kendinden ledli (hem bel bolgesinde hem boyunlukta) olmasi gibi guzellikleri var 185 dolara aldim ve kesinlikle hakediyor
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
açıkcası ben böyle konularda biraz cevap yazmakta çekingenim ama fiyat / kalite karşılaştırması bana çok garip geliyor. sorun şöyle olmalıydı, motosiklette bu mevsimlerde giymek üzere ne tavsiye edersiniz,

ozaman sana;

1- kaskının altı kapalı olmasına dikkat et
2- montunun 3 kat olması önemli
3- eldivenin kışlık olması ve alırken kış için yazdığını muhakkak görmen gerekli
4- pantalon monta uygun belden kapanabiliyor olması

derdim, sende buna karşılık dersen ki nereye gideyim peki, ozamanda motomax a git derdim

saygılarımla
halil
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
16
şu linkleri tıklanabilir halde verirseniz yorum yapabiliriz

kusura bakma forumda yenıyım pek bılgım yok hatalarımız affola

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

açıkcası ben böyle konularda biraz cevap yazmakta çekingenim ama fiyat / kalite karşılaştırması bana çok garip geliyor. sorun şöyle olmalıydı, motosiklette bu mevsimlerde giymek üzere ne tavsiye edersiniz,

ozaman sana;

1- kaskının altı kapalı olmasına dikkat et
2- montunun 3 kat olması önemli
3- eldivenin kışlık olması ve alırken kış için yazdığını muhakkak görmen gerekli
4- pantalon monta uygun belden kapanabiliyor olması

derdim, sende buna karşılık dersen ki nereye gideyim peki, ozamanda motomax a git derdim

saygılarımla
halil

Bu sorular hep acemılıkten kaynaklanıyor :) tesekkurler bılgıler ıcın yınede guzel urun vardır hem guzel hemde uygun urun vardır bırazda o mantıkla gıttım :)

---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:15 ----------

550TL monta vermek benim için büyük para şahsen... Fakat biz bu zıkkıma riskleri bilerek biniyoruz. Hava yastığımız bedenimiz olduğuna görede yeterli korumalıkları tedarik ederek emniyeti almak en iyisi... Ben emniyetimi aliyimde, takdiri Allaha bırakırım mantığındayım :)
+ sonuçta aldığınız ürünü yıllarca kullanıcaksınız. Almışkende 3-5 daha verip en iyisini almak daha mantıklı değil mi ?

http://www.motomaxonlineshop.com/bering-koata-deri-eldiven-pmu1417
http://www.motomaxonlineshop.com/bering-match-yazlik-eldiven-pmu2317

k-3 ve difi monza ile 2.5 kere kazaya karıştım, görevini en iyi şekilde yaptılar. Sezonda yine kask alıcağım ve yine k3 olucak... Bu yüzden tavsiye edilir...

Haklısın tabı almısken ıyısını almak lazım yardımlar ıcın tesekkurler :)

---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

Komino nun jk015 montuna bi bak derim korumalari En 1621-1 standartina uygun, boyunluk yagmurluk kendinden ledli (hem bel bolgesinde hem boyunlukta) olmasi gibi guzellikleri var 185 dolara aldim ve kesinlikle hakediyor

ceket secımını dıfı monzada uygun kıldım yınede yardım ıcın tesekkurler :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Alacağın ürünleri yurtdışında al bari guzel memleketimin fiyatlari malum ortada..
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
4
1 aydır eldiven araştırıyorum;
http://www.feyizoglu.com/Revit-Nepal-H20-Eldiven_46923.html#0
http://www.ozenmotor.com.tr/GKW202-ELDiVEN_1721.html#0
http://www.motomaxonlineshop.com/dane-fyn-gtx-goretex-eldiven-pmu1891
http://www.motomaxonlineshop.com/difi-davis-kislik-eldiven-pmu1893

bunlar dikkatimi çeken modeller...
revit nepal h2O hakkında içi dağılıyor gibi yorumlar duydum
dane içinde soğuk ve yağmurdan iyi korumuyor diyorlar...


bir iki yıllık motorcuyum ve Allah izin verirse ilerdede motorda yükselmek istiyorum siz sevgili abilerimden bu eldivenleri kullananlar ve kullanan birilerini tanıyanlardan bu eldivenler hakkında yorumlarını tavsiyelerini istiyorum...Yok bunlar soğukta yağmurda bir işe yaramaz derseniz sizin tavsiyelerinizide merakla bekliyorum
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Arkadaşlar bu kaskı kullanan var mı?
http://www.motomaxonlineshop.com/scorpion-exo-1000air-rpm-speed-hyper-gumus-kapali-kask-xxl-pmu606

SCORPION EXO-1000AIR RPM SPEED HYPER GÜMÜŞ KAPALI KASK XXL

ilgimi çeken yanları:

1) Standartlara Uygun.
2) Tam Kapalı
3) Double D; profesyonel tip bağlantı
4) Hızlı Vizor Değiştirme diyor ( yeni vizör bulunabiliyor mu bilmiyorum). Buğu Yapmaz diyor??? + UV400 onaylı güneş vizörlü
5) Nefes yönlendirici (Breath deflector); Buğu önleme performansını arttırır. (kullanan olsa da sorsak???)
6) AIRFIT CONCEPT; Helmet Pump™, sadece Scorpion Exo nun sağladığı bu imkan ile yanak pedi kaskın yüzünüze mükemmel uyum sağlamasının yanında üstün bir sessizlik sağlar. (öyle mi acaba gerçekten sessiz mi?)
7) Vizör kilit mekanizması; 3 pozisyonlu ayar kolu sayesinde ister serbest bırakabilir, ister kilitleyebilir, istersenizde hava girişi sağlamak için vizörü küçük bir miktar otomatik olarak aralayabilirsiniz.
8) yıkanabilir, çıkarıp taklabilen astar.
9) Havalandırma sistemi; Ayarlanabilir, yönlendirilmiş ön hava girişleri, arka ventilasyon çıkışları, rüzgar tünelinde şekillendirilmiş, kaskın aerodinamik olarak yukarı kalkmasını en aza indiren arka spoiler aynı zamanda vakum etkisi yaparak içerideki maksimum hava akışını sağlar.

kağıt üstünde aradığım özelliklere sahip. Bilen duyan gören yada o paraya bu özelliklere sahip onu alma bunu al diyen var mı?
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
550TL monta vermek benim için büyük para şahsen... Fakat biz bu zıkkıma riskleri bilerek biniyoruz. Hava yastığımız bedenimiz olduğuna görede yeterli korumalıkları tedarik ederek emniyeti almak en iyisi... Ben emniyetimi aliyimde, takdiri Allaha bırakırım mantığındayım :)
+ sonuçta aldığınız ürünü yıllarca kullanıcaksınız. Almışkende 3-5 daha verip en iyisini almak daha mantıklı değil mi ?

http://www.motomaxonlineshop.com/bering-koata-deri-eldiven-pmu1417
http://www.motomaxonlineshop.com/bering-match-yazlik-eldiven-pmu2317

k-3 ve difi monza ile 2.5 kere kazaya karıştım, görevini en iyi şekilde yaptılar. Sezonda yine kask alıcağım ve yine k3 olucak... Bu yüzden tavsiye edilir...



k-3 nasıldır konfor açısından? rüzgar alma buğu falan? pişman etmez sanırım okadar para verdiğimize?
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
Arkadaşlar bu kaskı kullanan var mı?
http://www.motomaxonlineshop.com/scorpion-exo-1000air-rpm-speed-hyper-gumus-kapali-kask-xxl-pmu606

SCORPION EXO-1000AIR RPM SPEED HYPER GÜMÜŞ KAPALI KASK XXL

ilgimi çeken yanları:

1) Standartlara Uygun.
2) Tam Kapalı
3) Double D; profesyonel tip bağlantı
4) Hızlı Vizor Değiştirme diyor ( yeni vizör bulunabiliyor mu bilmiyorum). Buğu Yapmaz diyor??? + UV400 onaylı güneş vizörlü
5) Nefes yönlendirici (Breath deflector); Buğu önleme performansını arttırır. (kullanan olsa da sorsak???)
6) AIRFIT CONCEPT; Helmet Pump™, sadece Scorpion Exo nun sağladığı bu imkan ile yanak pedi kaskın yüzünüze mükemmel uyum sağlamasının yanında üstün bir sessizlik sağlar. (öyle mi acaba gerçekten sessiz mi?)
7) Vizör kilit mekanizması; 3 pozisyonlu ayar kolu sayesinde ister serbest bırakabilir, ister kilitleyebilir, istersenizde hava girişi sağlamak için vizörü küçük bir miktar otomatik olarak aralayabilirsiniz.
8) yıkanabilir, çıkarıp taklabilen astar.
9) Havalandırma sistemi; Ayarlanabilir, yönlendirilmiş ön hava girişleri, arka ventilasyon çıkışları, rüzgar tünelinde şekillendirilmiş, kaskın aerodinamik olarak yukarı kalkmasını en aza indiren arka spoiler aynı zamanda vakum etkisi yaparak içerideki maksimum hava akışını sağlar.

kağıt üstünde aradığım özelliklere sahip. Bilen duyan gören yada o paraya bu özelliklere sahip onu alma bunu al diyen var mı?


bahsettiğin kaskı ben kullanıyorum, çok memnunum, zaten öncesinde bildiğim bir american malı kasktır. ancak xxl neden??? kafa çevre ölçün kaç cm??? ben 55-56cm ile S beden kullanıyorum. bir yanlışlık olmasın,

sağlamdır,
konforludur
yan rüzgarlardan etkilenmez
hareket kabiliyeti iyidir
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
bahsettiğin kaskı ben kullanıyorum, çok memnunum, zaten öncesinde bildiğim bir american malı kasktır. ancak xxl neden??? kafa çevre ölçün kaç cm??? ben 55-56cm ile S beden kullanıyorum. bir yanlışlık olmasın,

sağlamdır,
konforludur
yan rüzgarlardan etkilenmez
hareket kabiliyeti iyidir

Kaskı bulduktan sonra bedeni deneyerek alıcağım. Linki internetten buldum göstermek için. Sanırım benim kafa çevresi 58 cm. M veya L olması lazım.
Denemeden almaktan korkarım.
Hatta kargo teslimlerinden bile korkarım ben. nasıl atıyorlar kargolarda oradan oraya malum.

Cevap için teşekkür ederim. Bir soru daha mümkünse: Ses yapıyor mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

bahsettiğin kaskı ben kullanıyorum, çok memnunum, zaten öncesinde bildiğim bir american malı kasktır. ancak xxl neden??? kafa çevre ölçün kaç cm??? ben 55-56cm ile S beden kullanıyorum. bir yanlışlık olmasın,

sağlamdır,
konforludur
yan rüzgarlardan etkilenmez
hareket kabiliyeti iyidir

bir de bu topicde cevap gelmeyince (sizden önce ) söyle bir topic açmış bulundum :Bu kaskı kullanan var mı? SCORPION EXO-2000AIR RPM (veya 1000, 500 de olur 400, 50?
1-2 kullanıcı fikirlerini yazmış. Siz de 1-2 birşeyler ilave etmek isterseniz diye bahsediyorum
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648

bunu bilmem de buna benzeyen bir eldiveniarkadaş aldıer rengi varmıs ve üstelik alpınıstar cantasında ve eldıvendede alpınıstar logolu eldiven geldi kalıtelı bir şeye benziyordu yanı eger replıka ise bile gerçek cok harıka .bende sipariş verdim kargoda görünüyor..gelince resimleri atarım ama arkadaşınkini denedim gerçekten ele tam oturan bır yapısı var ve korumalarda harıka apmıslar
http://www.aliexpress.com/item/Genu...ck-black-white-red-white-blue/1280274517.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst