- Konu Yazar
- #1
Bugün ilk kaza tehlikemi atlattım...
Trajikomiktir yine bi motosikletliye çarpıyordum.
Açgöz patron çekmiş kulağını "Aman ha soğuk pizza götürmüyoruz, götürürseniz parasını sizden keserim"
Hay olmasın senin pizzanda sende.Pizza yoluna gidiyorduk lan tosba!!!
Motosikletli kurye beyfendi, kafada kask yok, kasksız motora bindiği için açıp içini baksan beyinde olmadığını söylememe gerek yok heralde.
Olay şöyle gelişti;
Işıklı bir göbeğe yaklaşıyorum.Çok yavaşım.Yaklaşık elli metre var ışık yeşile döndü, baktım görünürde bişey yok açtım gazı devam ediyorum.Tam ışığın ordayım sağ taraftan bi ses zırrrr.Kırmızının yandığı taraftan bişey geliyor.Abandım arka frene motor sağ tarafa atıyor arkayı tam o sırada düşmeyim paniğiyle ön frene bastım.Şükür düşmedim.Pizza hamurunun içindeki kadar malzeme olmayan beyniyle dengesiz kuryede son anda bana ve kaldırıma çarpmadan durdu.
Ben şoktayım.Sonuçta ilk.Arabayla defalarca kaza yaptım ama o an saksı bitkisi gibi oldum.Değişikmiş motosikletle kaza atlatmak.Bide kafamı çevirdim bu denyo elini kaldırmış abi napıyosun sen yaaa diyo.
Senin abininde seninde görmüyormusun lan kırmızıyı derken kaçtı gitti bu.
Çok düşündüm.Belli nerde çalıştığı.Beş dakikada bulurum.Gitsen dövsem dedim dövemem atarlar beni içeri.
Şikayet etsen açgöz patron doğrudur şudur budur diyecek ben gidince yine aynı şeyleri söyleyecek açgözlü "Soğuk pizza yok"
İşini düzgün yapan motosikletli kurye arkadaşlara hiç sözüm yok hatta ben onların yaptığı işe hayranım.Çok zor çok stresli her an ölüm tehlikesi olan bi iş yapıyorlar.Aldıkları para analarının ak sütü gibi helal olsun onlara.Kapıma gelen kuryeleride her zaman sevindirmişimdir.2 lahmacun söyler 3 lahmacun parası bahşiş veririm.Sorarlar delimisin diye arkadaşlar.Değilim çok akıllıyım aslında.Adam benim boklu midemi doyurabilmek için kış günü motor üstünde dona dona getirdi bu zıkkımlandığınız sıcak lahmacunu derim.Neyse.Demem o ki zor iş yapıyorlar hakkıyla yapana helal olsun.
Hakkıyla yapmayan denyolarada selam olsun.Size sözüm şu ......... Anladınız siz onu...
Trajikomiktir yine bi motosikletliye çarpıyordum.
Açgöz patron çekmiş kulağını "Aman ha soğuk pizza götürmüyoruz, götürürseniz parasını sizden keserim"
Hay olmasın senin pizzanda sende.Pizza yoluna gidiyorduk lan tosba!!!
Motosikletli kurye beyfendi, kafada kask yok, kasksız motora bindiği için açıp içini baksan beyinde olmadığını söylememe gerek yok heralde.
Olay şöyle gelişti;
Işıklı bir göbeğe yaklaşıyorum.Çok yavaşım.Yaklaşık elli metre var ışık yeşile döndü, baktım görünürde bişey yok açtım gazı devam ediyorum.Tam ışığın ordayım sağ taraftan bi ses zırrrr.Kırmızının yandığı taraftan bişey geliyor.Abandım arka frene motor sağ tarafa atıyor arkayı tam o sırada düşmeyim paniğiyle ön frene bastım.Şükür düşmedim.Pizza hamurunun içindeki kadar malzeme olmayan beyniyle dengesiz kuryede son anda bana ve kaldırıma çarpmadan durdu.
Ben şoktayım.Sonuçta ilk.Arabayla defalarca kaza yaptım ama o an saksı bitkisi gibi oldum.Değişikmiş motosikletle kaza atlatmak.Bide kafamı çevirdim bu denyo elini kaldırmış abi napıyosun sen yaaa diyo.
Senin abininde seninde görmüyormusun lan kırmızıyı derken kaçtı gitti bu.
Çok düşündüm.Belli nerde çalıştığı.Beş dakikada bulurum.Gitsen dövsem dedim dövemem atarlar beni içeri.
Şikayet etsen açgöz patron doğrudur şudur budur diyecek ben gidince yine aynı şeyleri söyleyecek açgözlü "Soğuk pizza yok"
İşini düzgün yapan motosikletli kurye arkadaşlara hiç sözüm yok hatta ben onların yaptığı işe hayranım.Çok zor çok stresli her an ölüm tehlikesi olan bi iş yapıyorlar.Aldıkları para analarının ak sütü gibi helal olsun onlara.Kapıma gelen kuryeleride her zaman sevindirmişimdir.2 lahmacun söyler 3 lahmacun parası bahşiş veririm.Sorarlar delimisin diye arkadaşlar.Değilim çok akıllıyım aslında.Adam benim boklu midemi doyurabilmek için kış günü motor üstünde dona dona getirdi bu zıkkımlandığınız sıcak lahmacunu derim.Neyse.Demem o ki zor iş yapıyorlar hakkıyla yapana helal olsun.
Hakkıyla yapmayan denyolarada selam olsun.Size sözüm şu ......... Anladınız siz onu...