Yüksek cc Motor Almak İçin Yardımınıza İhtiyacım Var

Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar, kafamda 2 seçenek var ama ne yapmalıyım pek bilmiyorum. İlk başta aklımdan calibre 250rr geçiyodu ama uzun araştırmalar sonucunda 6-7 bin lira verilmeyeceğini anladım. Barkın abiden (altın elbiseli adam) bir calibre 250'nin videosunu istedik çekmedi sağolsun. Neyse artık aklımdan 2000 model R1 veya R6 geçiyor. Üste birkaç bin lira koyup onları alsam bana ne gibi dezavantajı veya avantajı olur. Sonradan :pr: böyle olmaktan korkuyorum. Bir arızası aşırı sıkıntı yaparmı? Yakıt durumu nasıl? max. hız? Yüksek cc motorlar hakkında fazla bir bilgim yok kusura bakmayın yardım ederseniz sevirim. Şimdiden teşekkürler.
 

SBK

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
15
Merhaba arkadaşlar, kafamda 2 seçenek var ama ne yapmalıyım pek bilmiyorum. İlk başta aklımdan calibre 250rr geçiyodu ama uzun araştırmalar sonucunda 6-7 bin lira verilmeyeceğini anladım. Barkın abiden (altın elbiseli adam) bir calibre 250'nin videosunu istedik çekmedi sağolsun. Neyse artık aklımdan 2000 model R1 veya R6 geçiyor. Üste birkaç bin lira koyup onları alsam bana ne gibi dezavantajı veya avantajı olur. Sonradan :pr: böyle olmaktan korkuyorum. Bir arızası aşırı sıkıntı yaparmı? Yakıt durumu nasıl? max. hız? Yüksek cc motorlar hakkında fazla bir bilgim yok kusura bakmayın yardım ederseniz sevirim. Şimdiden teşekkürler.

Çekmek zorunda mı ? bir kaç gün önce konu açtım ( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124972-cc-yukseltmede-kararsizlik.html ) 2006 model r6 bakıyorken 15-16 ya temiz bulamam bulsam bile canın var kaybedeceğin.Ne tecrüben var hangi ekipmanın var 150-180 le düşünce giden sadece motorun mu olucak ? Ben sırf ekipmana 4000-5000 Tl verip CBR 125 alabiliyorken hangi cesaretle 2000 model durmayan saniyeden çıkmayacak makine bakıyorsun.

Gece gece içipte mi yazıyorsunuz :)
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
13
Zorunda diye birşey demedim sadece çekecem dedi çekmedi onun için. Paramız olsa bizde iyi bişeyler alırız ama yok işte. Bütceme göre binebileceğim yüksek cc tek motor o ayrıcı ekipman almiycam diye birşeyde demedim. 10000 kmlik bir tecrübem var ve motor hakkında herşeyi düşe kalka öğrendim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------

3 yıla yakın 125lik tecrübem var ama 250 cc de sürdüm pek zorlanmadım
 

SBK

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
15
Zorunda diye birşey demedim sadece çekecem dedi çekmedi onun için. Paramız olsa bizde iyi bişeyler alırız ama yok işte. Bütceme göre binebileceğim yüksek cc tek motor o ayrıcı ekipman almiycam diye birşeyde demedim. 10000 kmlik bir tecrübem var ve motor hakkında herşeyi düşe kalka öğrendim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------

3 yıla yakın 125lik tecrübem var ama 250 cc de sürdüm pek zorlanmadım

Bosver yüseksek cc 2000 model motoru benzini yakıtı bozulmaları cartı curtu bir ton masrafı olcak.Hyosung GTR-250 bak benim gibi :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Öncelikle o tip bir motora 125 cc'den geçmek doğru değil. İkincisi 2000 model SS motor demek bana göre çöp demektir. Böyle bir motorun temizi olmaz. 1000 TL bile verilmez. Onun için en iyisi mesela Hyosung GT250R gibi birşey almak. Yuki Spitzer falan da var, ona da bir bak istersen...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Çekmek zorunda mı ? bir kaç gün önce konu açtım ( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124972-cc-yukseltmede-kararsizlik.html ) 2006 model r6 bakıyorken 15-16 ya temiz bulamam bulsam bile canın var kaybedeceğin.Ne tecrüben var hangi ekipmanın var 150-180 le düşünce giden sadece motorun mu olucak ? Ben sırf ekipmana 4000-5000 Tl verip CBR 125 alabiliyorken hangi cesaretle 2000 model durmayan saniyeden çıkmayacak makine bakıyorsun.

Gece gece içipte mi yazıyorsunuz :)

:)) Ekipmana 4000-5000 TL mi verdin sen hiç ayık gezmezmisin be adam :)))



Merhaba arkadaşlar, kafamda 2 seçenek var ama ne yapmalıyım pek bilmiyorum. İlk başta aklımdan calibre 250rr geçiyodu ama uzun araştırmalar sonucunda 6-7 bin lira verilmeyeceğini anladım. Barkın abiden (altın elbiseli adam) bir calibre 250'nin videosunu istedik çekmedi sağolsun. Neyse artık aklımdan 2000 model R1 veya R6 geçiyor. Üste birkaç bin lira koyup onları alsam bana ne gibi dezavantajı veya avantajı olur. Sonradan :pr: böyle olmaktan korkuyorum. Bir arızası aşırı sıkıntı yaparmı? Yakıt durumu nasıl? max. hız? Yüksek cc motorlar hakkında fazla bir bilgim yok kusura bakmayın yardım ederseniz sevirim. Şimdiden teşekkürler.

Yüksek cc yada düşük cc paranın yettiği yüksek model ne ise onu almanı öneririm. Yani senin 7-8 bin bütcen varsa 2.el cbr 250 uygundur. daha yukarısı model yılını düşürür ve bu da başına açılacak bela katsayısını yükseltir :))
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
13
:)) Ekipmana 4000-5000 TL mi verdin sen hiç ayık gezmezmisin be adam :)))





Yüksek cc yada düşük cc paranın yettiği yüksek model ne ise onu almanı öneririm. Yani senin 7-8 bin bütcen varsa 2.el cbr 250 uygundur. daha yukarısı model yılını düşürür ve bu da başına açılacak bela katsayısını yükseltir :))

Tavsiyeleriniz için teşekkürler arkadaşlar...
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Diyelim ki 10.000 tl bütçeniz var bununla;

-2000 tl orta-üst düzey koruma ( bence ucuz ürünler asfaltın tadını değiştirir sadece. Hangi motorla düşerseniz düşün Asfalt aynı asfalt. Sürtünmeden dolayı sıcaklık 800 dereceye çıkar ki o da goretex ve kevlar malzeme hariç her korumayı yakar. Birde sakın ayakkabı biçimli motosiklet ayakkabısı almayın. Alacaksanız illaki 30 cmlik bot olsun)

- 1000 tl ye iyi bir özel eğitim. İçinde uzun yol eğitimide var. Göreceksiniz ki düşe kalka edindiğiniz tecrübe ne kadar yanlış gelişmiş.

- 7000 tl ye göre motor bakmalısınız.


Benim üzerimdeki ekipmanlar 4000 tl civarı. Hiç bir şekilde taviz vermiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst