- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, kafamda 2 seçenek var ama ne yapmalıyım pek bilmiyorum. İlk başta aklımdan calibre 250rr geçiyodu ama uzun araştırmalar sonucunda 6-7 bin lira verilmeyeceğini anladım. Barkın abiden (altın elbiseli adam) bir calibre 250'nin videosunu istedik çekmedi sağolsun. Neyse artık aklımdan 2000 model R1 veya R6 geçiyor. Üste birkaç bin lira koyup onları alsam bana ne gibi dezavantajı veya avantajı olur. Sonradan
r: böyle olmaktan korkuyorum. Bir arızası aşırı sıkıntı yaparmı? Yakıt durumu nasıl? max. hız? Yüksek cc motorlar hakkında fazla bir bilgim yok kusura bakmayın yardım ederseniz sevirim. Şimdiden teşekkürler.