Kurye abiyle ilginç diyaloğumuz :)))

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Onur 2. viteste düşük vites yüksek devir ikilisiyle motorun canını ala ala efil efil gitmektedir. yanına kurye yaklaşır bişiler der. Anlamaz onur.

Işıklarda durur.

Kurye yanaşır

Kurye: Acemisin galiba.
Onur: Anlamadım
Kurye: Motoru çok bağırtıyosun vites yükselt vites.
Onur kaskın içinden gülümser acemiyim abi der.
Kurye belli belli, bağırtınca vites yükseltceksın anladın mı der ve sırtındaki kurye yazısını gösterir.

Işık yeşile döner onur gülümser çakar tekeri kuryenın önünden uzar gider. Arada 1-2 arabaya makas ta atar.

Diğer ışıklarda durulur.

Kurye şaşırmış şekilde : Bilerek mi bağırtıyodun der.

Onur hafif tebessümle yüksek devir sesi hoş oluyo der ışık yanar onur kornayı hafif tıklatır uzaklaşır..

Buda böle bi anımdır... :)))) :p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
33gtz.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
yok ilginç bi olay yaşadım bana sorarsanız, sanırım siz ve arkadaşlar dahil pek inanmadınız... :)))

kask kamerası lazım bişi hakkaten ya :)

Günlük hayatta yaşadığımız her olay için konu açsaydık.... Biraz garibime gitti, eminim diğer arkadaşlarda benim gibi düşünüyordur.

aXbAQOd_460sa.gif
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
valla okudum okudum okudum aama ne yazmam geektiğini bulamadım dostum :S Kuryelik zor iş Allah kolaylık versin yoldaki kardeşlerime ;)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
valla okudum okudum okudum aama ne yazmam geektiğini bulamadım dostum :S Kuryelik zor iş Allah kolaylık versin yoldaki kardeşlerime ;)

Kardesim kurye kardeslerime benimde saygm sonsuz.

Ben sadece adamin ben kuryeyim herseyi bilirim edasinda olup mala laf anlatir gibi bagira bagira vites atttt viteeees demesine sonra sirtindaki kurye yazisini gostermesi sonucunda her sakallinin dedesi olmadigini anlatmaya çalıştım kendisine. Sanırım anladi da :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
kardeşim merhabalar.

Böyle bir konuyla birazcık eleştiri alabilirsin.

Çünkü forum gaz açma makas atma ön kaldırma gibi hareketleri pek desteklemiyor ve biraz apaçi gözüyle bakılıyor biliyorsun . ( boş alan ve profosyonel tam ekipmanla stunt adı altında çalışması haricinde )

Bunlar herkesin başına gelebilen ufak tefek şeyler .. banada oluyor :)

ama sen daha kuryecnin kuryeciyle mücadelesini görmemissin :) ben kurye iken az çekişmedim dominoscularla :)


fakat adam yinede yardım etmeye çalışmış sagolsun ..

iyi forumlar tekerin düz bassın. Bazı hareketler yaptıgını biliyorum ön kaldırma stoppie gibi yeteneklisinde fakat şehir içinde pek uygulamamanı tercih ederim :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
bu devirde iyi motor kullanmanın kriterlerini sayıyorum, arkadaşa göre.
ön kaldırmak,
yüksek devirde kullanmak,
makas neyim atmak,
ışıklarda fingirdeşmek.

diyeceklerim bu kadar :D
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
kardeşim merhabalar.

Böyle bir konuyla birazcık eleştiri alabilirsin.

Çünkü forum gaz açma makas atma ön kaldırma gibi hareketleri pek desteklemiyor ve biraz apaçi gözüyle bakılıyor biliyorsun . ( boş alan ve profosyonel tam ekipmanla stunt adı altında çalışması haricinde )

Bunlar herkesin başına gelebilen ufak tefek şeyler .. banada oluyor :)

ama sen daha kuryecnin kuryeciyle mücadelesini görmemissin :) ben kurye iken az çekişmedim dominoscularla :)


fakat adam yinede yardım etmeye çalışmış sagolsun ..

iyi forumlar tekerin düz bassın. Bazı hareketler yaptıgını biliyorum ön kaldırma stoppie gibi yeteneklisinde fakat şehir içinde pek uygulamamanı tercih ederim :cat:

İyi niyetin icin tesekkurler agabeyim oncelikle :))

Bana sorarsaniz garip oldu bu olay biraz iyi niyetli bile olsa salaga laf anlatir edasiyla anlatmasi kiskirtmadi degil hani beni.

Yani apaci damgasi var isin ucunda biliyorum belki ama yaftalari cok umursamam ben. Full ekipman gezerim herzaman motorum herzaman stocktur ama ben trafikte de yasli amcalar gibi kullanmam. Sert kullanirim. Arada sıkılır kirmizi isiklarda teker yaparim falan. Ha bu ne biraz tercih meselesi. Ben kendim harici kimseyi tehlikeye aticak bi harekette bulunmam trafikte. Ha kendi riskim de bana ait zaten.

Bu olaydada kucumseyici tavrina karsilik kurye kardesimize tek motor surmeyi bilenin o olmadigini anlatmaya calistim ben. Yapim geregi kiskirtilmayi pek sevmeyen birisiyim.

Forumda sizler gibi degerli agabeylerimi kaybetmemek adina saatlerce sayfalarca yazilar yazar kendimi anlatirim ben.

İvir zivir tayfasi belli zaten forumdaki gulup gecmek lazim :))) onemli olan sizlersiniz sizler gibi dusunen insanlar :rendeer:

Dipnot. Kapali alanda stunt candir :)

Selamlar.. :))
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
76
Bende kuryeyim.2 senedir bu işi yapıyorum.arkadaşa fazla yüklenmişssiniz.bence güzel bir olay yaşamış bunuda bizimle paylaşmak istemiş.ben şahsen beğendim :) kuryeci şaşırmıştır tabi ki.yalnız değişik fantazin var yüksek devir ile ilgili :queen:

Yalnız ön falan kaldırma :) aman dikkat..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst