Apache rtr 2013 hyper edge -- Cbr 125 R

Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben yakın zaman içerisinde motor almayı düşünüyorum.Aklımda bir sıfır Apache rtr 2013 hyper edge veya 2.el 2007-2010 model 12000 km'yi geçmemiş Honda Cbr 125 R var.Siz hangisini tercih ederdiniz?
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ben yeni cbr125 aldım, daha önceden bir kaç tane çin kullanmıştım, hondaya geçince anladım ki ben motor kullanmamışım şimdiye kadar, titreşim sıfır, konfor, rahatlık, hersey full, al demiyorum kıyas yap.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
cbr mi tvs mi bilmem ama 2013 tvs cbr'nin yanında sönük kalacak motor değil bundan emin olabilirsin.Konfor,hız,kalite,yakıt,tip vs. beni üzen hiçbir dezavantajı olmadı.Cbf'mi deseydin sonuç belliydi ama cbr işi karıştırdı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yeni cbr125 aldım, daha önceden bir kaç tane çin kullanmıştım, hondaya geçince anladım ki ben motor kullanmamışım şimdiye kadar, titreşim sıfır, konfor, rahatlık, hersey full, al demiyorum kıyas yap.


hayılı olsun yeni motorunuz drift ile kıyaslarsanız nasıl bir motor aradaki fiyat farkını hak ediyormu? yoksa honda olduğu içinmi !
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
apache iyi motor ama cbr ayrı bi dünya drift e gelince onu hesaba bile katmamiza gerek yok
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben olsam sıfır apache alırdım, sıfır almanın tadı başka , ikinci el aldığın motor tecavüze uğramış olabilir:)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
hayılı olsun yeni motorunuz drift ile kıyaslarsanız nasıl bir motor aradaki fiyat farkını hak ediyormu? yoksa honda olduğu içinmi !

dostum drift benim kullandığım ilk vitesli motorumdu, güzel motor, sorunsuz motor, halada aklımda, uygun bulursam yine şehir içinde kullanmak için bir tane alacağım, çünkü hoşuma gidiyor, konfor olarak olarak honda çok daha iyisi ama, sırf honda olduğu için değil hocam, emin ol birtane cbr125 e bin, aradaki farkı göreceksin, ben driftte viraja giremezdim, motor güven vermiyordu, ama honda da öyle değil nasıl yapıyorlar anlamadım ama öyle... honda bence parasını hak eden bir motor.
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
6
Hala biraz aradayım ama eğer gerçekten temiz bir 2.el Cbr bulursam alacağım. Bulamazsam sıfır apache almayı düşünüyorum.Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim.
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
şöyle söyleyim bence apache'yle bir arabanın arkasından 10 km hızla sabit gazda git yada ybr'le yada cbf'le ,bir de cbr 125 le git 10 km hızda bile motorun ne kadar dengeli oldugunu seninle bütün olduğunu anlarsın honda bu konuda çok başarılı.. Not: 2011 ybr kullanıcısıyım.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Uzun yolda apache belirli bi zamandan sonra tıkanmaya başlıyor. Şahsen yazın gurup olarak gezdiğimiz gezilerden biliyorum. Sahibide hemfikir idi.

Gittiğimiz yol ise yaklaşık 50-65 Km arasıydı.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Uzun yolda apache belirli bi zamandan sonra tıkanmaya başlıyor. Şahsen yazın gurup olarak gezdiğimiz gezilerden biliyorum. Sahibide hemfikir idi.

Gittiğimiz yol ise yaklaşık 50-65 Km arasıydı.
gel deniyelim bakalım tıkanıyor mu benimkisi?
emin ol senin motorundan daha stabil gidebilirim. 24 saatte 980 km yol yaptım. 90 100 105 km hız bandında
sıkıntısına da care bulduk biz tvs apache başlıgında.
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
126
kendi kullandığım motor diye söylemiyorum ama tvs apache'nin honda ve yamaha kalitesinden hiçbir eksiği yok . sadece servis sıkıntısı çekebilirsin.ben de izmir'den alanya'ya yaz sıcağında tek nefeste geldim. 100 ün altına düşürmedim hızı ben yoruldum motor yorulmadı.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Sunduğun şartlarda tvs yi öneririm Sıfır cbr 125 alabilicekken aynı şartlarda olan apache yi aldım çok memnunum kesintisiz 250 km yol gittim tık yok
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Uzun yolda apache belirli bi zamandan sonra tıkanmaya başlıyor. Şahsen yazın gurup olarak gezdiğimiz gezilerden biliyorum. Sahibide hemfikir idi.

Gittiğimiz yol ise yaklaşık 50-65 Km arasıydı.

Ben geçmiş gezimde 450 km yol yaptım artçılı,dönüş yolunda 230 km dip gaz hiç durmadan geldim eve en ufak bir aksırma öksürme hissetmedim. sen nerden bu kanıya vardın anlatabilir misin? O arkadaşının motorunda bi sıkıntısı vardır. daha geçen hafta sonu da pendik şile,ordan ümraniye ve tekrar pendik e geldim yine artçılı ve o yokuşları bi görsen! toplam 260 km yol yaptım yine tıkanmadı..
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim. Sonradan öğrendiğim a1 ehliyet olayı yüzünden 50 cc'lik motor arayışlarına başladım (scooter tarzı olmayan+Türkiyede bulunan).Önerilerinizi bekliyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst