Ben 13 yıldır motosiklete biniyorum ister şans diyin ister tecrübe,ister dikkat.Çok şükür bugüne kadar kaza yapmadım.Ben uzun yol sevdalısı biri olarak,asla racing'e binmem..Şuanki motosikletim Ybr 125,max hızım 70-80 arası gider gelirim uzun yola..Yolda tırların kamyonların arkasına takılır eksoz dumanlarına maruz kalıyorum..Kamyon ve tırların sıkıştırmalarına maruz kalıyorum ama akşam aileme çocuklarıma tek parça halinde geliyorum..Racingci arkadaş ErknOzyurt demişya yorumunda Enduro motora binip dimdik oturup nasıl rüzgar ala ala giderler hiç anlamam.Rüzgarı delmek varken diye..

) Anlamamanız çok doğal,sizin zevkiniz değil çünkü.Bazen uzun yoldayken dinlenmek v.s ihtiyaçlar için yoldaki tesislere girerim..Bakarım 20-30 kişilik bir racingci motorcu grubu,ben giriş yapınca tesise.Bana bakar hepsi ve alaycı alaycı gülerler..Güldükleri benim motorum,herkes zaten yeterince bizi dışladıkları yetmiyor gibi biz motosiklet camiasıda kendi içinde birbirimizi dışlar olduk..Kimisi der alamadığınızdan kedi uzanamadığı ciğere pis hesabı derler..Ben memurum 2 çocuğum var,çok şükür ev aldım,araba aldım taksitleri devam etmekte..Racing alamazmıyım alırım,hemde en kralından..Ama sevmediğim rahat edemediğim bir makinaya binmem,Ybr'mi değişmem o rüzgarı delen makinalara..Varsın dalga geçilsin,ben sadece gülüyorum artık..Ödenmeyen bir borç karşılığı aldığım bir ninja 250 var elimde.Garajda öylece duruyor,satılacağı günü bekliyor..Allah kısmet ederse onu satıp yazın bir inazuma alıcam...Racingci abilerime,kardeşlerime saygılar.Herkesin zevki tarzı farklıdır,bu fark başkasının zevkine tarzına ukalalık edip dalga geçme hakkıda vermez..Bana gülenlere ben gülmüyorum,sadece üzülüyorum hallerine..

))