ADANA [MT] G.ANTEP'TE

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli gurup arkadaşımız edip kardeşimizin öneri ve gayretiyle,G.ANTEP'teki arkadaşı sedat bey'in de katkılarıyla,bu hafta da G.ANTEP'e gitme kararı verdik.eee gidilecek yer G.ANTEP olunca,protein ve şeker komasına girmemek de imkansızdı.17 motor ve 1 araçla gidilen,şahane bir öğlen yemeğinin ardından,kale etrafı(bakımdaydı) ve bakırcılar çarşısı gezisinden sonra,meşhur MELENGİÇ KAHVESİ içmeye gidildi.eee bu kadar yorulduktan sonra baklavayla kendimizi ödillendirdik.edip kardeşimize,sedat bey'e ve katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi borç bilirim.çok keyifli,bol katılımlı bu gezinin fotoları aşağıda,yorumlar sizde.buyrun:
RJ6ne.jpg

j2qX.jpg

WxE9.jpg

N42Y.jpg

yQBh3.jpg

jGtx.jpg

w4arO.jpg

x0sFq.jpg

1oB4p.jpg

RG3u.jpg

4BlS.jpg

Gs8nT.jpg

OYwa.jpg

iJum0.jpg

EvN2x.jpg

6C2kG.jpg

ONjq.jpg

HDWuZ.jpg

sZD31.jpg

C9zOl.jpg

VGyUn.jpg

auJtK.jpg

ymPpX.jpg

zOhKj.jpg

I7dB.jpg

DwLZd.jpg

YP3Ro.jpg

7KnPM.jpg

gQJKY.jpg

nfsOk.jpg

TYmXC.jpg

IzpZ9.jpg

TyZm7.jpg

3wXOe.jpg

7ihsc.jpg

TpNf5.jpg

aWM9n.jpg

2VoO4.jpg

OXeVa.jpg

IgjPd.jpg

sLyUT.jpg

3M8Sc.jpg

Vz3NH.jpg

FBIL5.jpg

nuz2J.jpg

ekWbh.jpg

6TNJw.jpg

lLE2g.jpg

L4y5w.jpg

vPkF.jpg

Kdl5E.jpg

5RWhV.jpg

QdG7A.jpg

i9Bzu.jpg

d1K7D.jpg

YTsEi.jpg

hCuMG.jpg

wPJp2.jpg

TYF9.jpg

axR1g.jpg

n9vLw.jpg

QGZpV.jpg

GCXyZ.jpg

gW1O.jpg

27Y.jpg

ksm5w.jpg

w7bt2.jpg

4QVAR.jpg

SvBwG.jpg

nDGhz.jpg

Tn2qy.jpg

FN0PB.jpg

NcyK.jpg

juIc3.jpg

7kw8.jpg

lESAf.jpg

i4cyI.jpg

O85rd.jpg

jJD70.jpg

sAOIz.jpg

x6Crw.jpg

3Abca.jpg

L0iBJ.jpg

EruZo.jpg

YHfd8.jpg

J3sQL.jpg

qdHtp.jpg

UWbEj.jpg

BSOb.jpg

7cLYE.jpg

vrOFN.jpg

dobMt.jpg

5hYo2.jpg

BZU.jpg

V3Fn.jpg

1cXoA.jpg

Xablv.jpg

nco0.jpg

FxuOT.jpg

sovn.jpg

dOVRG.jpg

ZIwv.jpg

i5A4O.jpg

cp6jN.jpg

eQ52l.jpg

W7Nxk.jpg

qhCdp.jpg

tO9I.jpg

1icv3.jpg

NntCQ.jpg

1ZOSI.jpg

Tsbec.jpg

Sb9fz.jpg

OaoKF.jpg

ktbr.jpg

K6aLg.jpg

X8Mdb.jpg

0Zr4.jpg

mBDjr.jpg

20xlU.jpg

2pGj.jpg

7MUiS.jpg

9dBn.jpg

Ls8ZE.jpg

vlf5S.jpg

M4UvO.jpg

AK90C.jpg

aq03M.jpg

FApgV.jpg

0SRiW.jpg

R7zgb.jpg

ruYIb.jpg

KMW9c.jpg

BeLYb.jpg

HsxjN.jpg

nXQuR.jpg

ylcSI.jpg

Z1tQF.jpg

4oy0F.jpg

mExhS.jpg

bFTu.jpg

MySc0.jpg

0C2wi.jpg

w4DvF.jpg

b02zO.jpg

NqSH0.jpg

cf1vw.jpg

Cemi5.jpg

oFMib.jpg

EZkcP.jpg

Zcm4e.jpg

eQUZg.jpg

uZI6X.jpg

hyXiA.jpg

1AiU7.jpg

SxFqU.jpg

pZyIH.jpg

amzE1.jpg

aHJy.jpg

QjGAz.jpg

5NEIP.jpg

8KSbN.jpg

R7uBH.jpg

MvEG.jpg

fCva4.jpg

AIn2k.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
birlik ve biraberliğinizin, ağzınızın tadının hiç bozulmaması dileğiyle...
gerçekten imrenerek takip ediyorum gezilerinizi...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
fotolar elime ulaştıkça,yükleyeceğim.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Süper fotoğraflar afiyet olsun çok güzel bir gezi olmuş. Emeği geçen herkese teşekkürler. Sağlıkla daha nice gezilere inşallah. Başkanım paylaşım için teşekkürler...:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
311
Harika fotoğraflar. iyiki gelemememişim. o baklavayı tepsisiyle götürürdüm.:) Afiyet bal şeker olsun.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
zaten lokantada ekmek yemek yasaktı,sadece et yendi.:wiinkk:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Yine güzel bir gezi olmuş,
Emeği geçen herkese, her ne kadar katılamasam da teşekkürlerimi sunarım
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel bir gezi olmuş, bayağı da kalabalıkmışsınız.

Motosiklet montu size çok yakışmış Bora Bey.

Kırparak vesikalık ayarında yapıp Avatarınızı bununla değiştirirseniz çok güzel olacak gibi.

Sağlıcakla kalınız.

.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
228
Harika bir gezi,super fotolar...:cat:Organizasyonda emegi gecen herkese ve bu fotolari bizlere ulastiran Bora Baskana paylasimlarindan oturu tesekkurler...:rendeer:
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Çok güzel bi gezi olmuş. Sizi imrenerek takip ediyorum doğrusu D.BAKIR'a da bekleriz bora abi :) D.BAKIR'dan selamlar... :)
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Afiyet bal şeker olsun...çok güzel fotoğraflar...allah birlikteliğimizi bozmasın :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
birlik ve biraberliğinizin, ağzınızın tadının hiç bozulmaması dileğiyle...
gerçekten imrenerek takip ediyorum gezilerinizi...
umarım birgün beraber gezeriz kardeş.

Süper fotoğraflar afiyet olsun çok güzel bir gezi olmuş. Emeği geçen herkese teşekkürler. Sağlıkla daha nice gezilere inşallah. Başkanım paylaşım için teşekkürler...:cat:
sağolasın kardeş.
Güzel ve bol lokmalı bir gezi olmuş.
Allah bozmasın
amiiin yusufum
Çok güzel gezi olmuş , paylaşım için teşekkürler..
teşekkürler hüseyin kardeş.
Yine güzel bir gezi olmuş,
Emeği geçen herkese, her ne kadar katılamasam da teşekkürlerimi sunarım
eyvallah oğuzcuğum.
Güzel bir gezi olmuş, bayağı da kalabalıkmışsınız.Motosiklet montu size çok yakışmış Bora Bey.Kırparak vesikalık ayarında yapıp Avatarınızı bununla değiştirirseniz çok güzel olacak gibi.Sağlıcakla kalınız..
teşekkürler serdar bey,önerinizi dikkate alacağım.:cat:ELAZIĞ'a selam olsun.:king:
Harika bir gezi,super fotolar...:cat:Organizasyonda emegi gecen herkese ve bu fotolari bizlere ulastiran Bora Baskana paylasimlarindan oturu tesekkurler...:rendeer:

Çok güzel bi gezi olmuş. Sizi imrenerek takip ediyorum doğrusu D.BAKIR'a da bekleriz bora abi :) D.BAKIR'dan selamlar... :)
teşekkürler kardeş,bizden de D.BAKIR'a selam olsun.:king:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Harika fotoğraflar. iyiki gelemememişim. o baklavayı tepsisiyle götürürdüm.:) Afiyet bal şeker olsun.

Ozan yazarken elin ayağına dolanmış kardeşim...gelmemişim yazmaya çalışmışın ammmaaaa ağzının akan suyunu silerken fazla basmışın tuşlara :p
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
toplanma bayağı iyi olmuş böyle gezilerde çok kişi olunca güzel olur valla helal olsun size
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Güzel gezi olmuş. Fotoğrafı yükleyeninden fotoğrafını çekenine ve de geziye giden herkesin eline emeğine sağlık. Paylaşım için teşekkürler. :thumleft:
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
şAHANE İNSANLAR ŞAHANE POZLARLA GÖRÜNTÜLENİR.

Maşaallah tüm dostlarımız birbirnden güzel pozlarla çıkmış, ama çekenin de
hakkını yememek lazım:cherry:

Fotoları siteye yülkeyen Bora abi nin de emeği büyük ellerine sağlık.
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
203
İşte Mt Adana farkı, süper gezi olmuş dostlarım, yüreğinize sağlık...
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
154
Güzel bi gezi oldu 3 koyunu devirince tabi protein koması doğal tabi
Emeği geçenlere yinede çok çok teşekkürler:cat:

---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

Güzel bi gezi oldu 3 koyunu devirince tabi protein koması doğal tabi
Emeği geçenlere yinede çok çok teşekkürler:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst