Kendiliğinden vitese geçme Sorunu yuan 150-23

Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
13
Ustalarım herkese burdan öncelikle kolay gelsin diyorum.Benim motorsiklet çalıştırıyorum arada yapıyor bunu kendiliğinden şık diye vitese geçiyor.Yürümeye kalkıyor.Debriyaj ayırıyor.Şanzuman dişli grubu komple yeni değiştirdim sorun gruplardan diye yine aynı sorun devam ediyo.Sorunun nereden kaynaklandığını gerçekten çözemedim.Hilallerde sağlam gözüküyo.çözümleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
vıtes degıstırdıgın VITES KOLU'nun baglandıgı VİTES MİLİ'nin debrıyaj tasının arkasından giriş yapar,
ve eğer o vites mili üzerindeki vites mil yayı çok yumuşadı ise,
veya vites tam gecmeden takılı takıyor ıse sonradan oturuyor olabilir...
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
13
yani vites milini değiştirsem Serkan ustam bi de böyle denesem olur dimi ?
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
13
serkan ustam çok teşekkür ederim.bugün vites milini değiştirdim.şu an için bi sorun yok gibi gözüküyor.Ama arada yaptığı için tam da test edemedim .Büyük ihtimal oldu gibi.Çok çok teşekkürler Tekrar.Allah razı olsun yardımın için..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
senkromeç değişecek komple. onuda değiştirseydiniz keşke.

zafer sekromeç işi epeyce teferruatlı ve bır o kadarda masraflı iştir,
o sebepten en basitten en zor'a işlem yapılarak çözüme ulaşılır,
ve bu arada sekromec kolay kolay sorun cıkartan bır parca değildir,

ondan önce hilller biter,,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst