Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
orasını biz bilemeyizz..:thumleft:
belki sen dl alana kadar ben varadero alırımmmmmm:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
rambo 120km/h da 5.5 lt benzin :cat:
para var huzur var yani :cherry:
100 beygiRR:pl:
O paraya yani 20000 tl çıtasında alınacak en güzel makina dır vara:cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
tekirdağ içtim küçük yeşil üzümlü şişe den
mavi den değill
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yaksin ya 4 te Yaksin 5 te eskisi gibi binemiyorum zaten senede 8 bin en baba heyecan kalmadı
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ramazan bırak benzin hesabı yapmayı günün keyfini çıkar:pl:
bir daha mı gelecen dünya ya:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
sedat az kalsın bu gün senin motoru satıyordum ama olmadı:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
O zaman gel Sedat sana gsxr1000 verelim heyacanların babasını yaşarsın :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
O zaman gel Sedat sana gsxr1000 verelim heyacanların babasını yaşarsın :cherry: :cherry: :cherry:
Henüz o motora binecek olgunlukta değilim aga yoksa benim için çok güzel bi teklif :queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

sedat 3 bin devirde kullanır makinayıı.. fan hiç susmaz.. conta yakar yağa su karıştırır valla... :D

3 bin değilde 150-180 gözüm kesiyo sonrası allah kerim :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
55.170 kmde bakım yaptım KAYMAKAM a Yağ ve filtresi hava filtresi değiştirdim..Eski hava filtresi..


En son fren balata spreyi kullandık..


Katkılarından dolayı Hüseyin ÖZ (Blamir) ağam a teşekkür ederim..Kendisi ortadoğu ve balkanların en iyi malzeme tedarikçisi ve stokçusudur..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst