- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
Sen alana kadar ben dl yi alırım :queen:alacam da dar geliyor çatılarr..:queen:
Sen alana kadar ben dl yi alırım :queen:alacam da dar geliyor çatılarr..:queen:
orasını biz bilemeyizz..:thumleft:
belki sen dl alana kadar ben varadero alırımmmmmm:cherry:
Sağlık olsun fatih abi bizim kalbimiz temiz..Allah ciddi müşteriler versin acelemiz yok çok şükür..Hayırdır talip mi vardı yoksasedat az kalsın bu gün senin motoru satıyordum ama olmadı:cat:
çokmu acı yedik ne içim yanıyor amk...
oda sabaha çıkarsa......Ben yediğimden bişey anlamadım ama acısı sabah çıkar :queen::queen:
Allah sonumuzu hayır etsin..:mrgreen:oda sabaha çıkarsa......
sedat 3 bin devirde kullanır makinayıı.. fan hiç susmaz.. conta yakar yağa su karıştırır valla...O zaman gel Sedat sana gsxr1000 verelim heyacanların babasını yaşarsın :cherry: :cherry: :cherry:
Henüz o motora binecek olgunlukta değilim aga yoksa benim için çok güzel bi teklif :queen::queen:O zaman gel Sedat sana gsxr1000 verelim heyacanların babasını yaşarsın :cherry: :cherry: :cherry:
sedat 3 bin devirde kullanır makinayıı.. fan hiç susmaz.. conta yakar yağa su karıştırır valla...![]()