Kask Kamerası İçin Denediğim Alternatif Çözümler

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Fazla param oldugunda alacagim bir aksesuardir.kamera almayi dusunmesemde emege saygi icin TESEKKURU borc bilirim.
Guzel konu... saygilar
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
Super konu olmus elinize saglik.

Bende su siralar next modellerini arastirjyordum ustune geldi.

399 tl fiyat ve yaninda aksesuarlari ile 19 modeli fiyat performans olarak en iyi alternatif gibi.

Guzel paylasim icin tekrar tesekurler.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
ben de bu güzel paylaşıma ufak bir katkıda bulunayım madem, çin alışveriş sitelerinde sj1000 adında bir aksiyon kamerası dolanıyor ki fiyatı 70-80 dolar civarlarında ve youtube'de türkçe ve ingilizce açıklamaları ve go pro ile karşılaştırmaları mevcut. dileyen ona da bir göz atabilir
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Güzel bir konu, güzel bir paylaşım..

Benimde ilgim olan bir konuda yapılmış bu yazı çok hoşuma gitti..

Teşekkürü bir borç bilirim.. ::thanks:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hakkaten tamda go pro hero 3 black edıtıon almayı düşündüğüm ancak araştıracak zamanımın olmadığı şu zamanda ilaç gibi gelmiş bir konudur konusunu açan araştıran yorum yazan , tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim araştırdığım kadarıyla go pro dünyayı sallayan bir marka ama kontur mu neyimse bu markayı ilk buırada duydum :) go proya yğunlaşınca insan :)

elinize emeğinize sağlık arkadaşlar gerçekten yerinde bir paylaşım olmuş emeği geçen herkezin gıdışından öperim :)
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
ben de bu güzel paylaşıma ufak bir katkıda bulunayım madem, çin alışveriş sitelerinde sj1000 adında bir aksiyon kamerası dolanıyor ki fiyatı 70-80 dolar civarlarında ve youtube'de türkçe ve ingilizce açıklamaları ve go pro ile karşılaştırmaları mevcut. dileyen ona da bir göz atabilir

O kamerayı da araştırmıştım.Ancak başka bir motosiklet forumunda şöyle bir yazı okudum.Aynen aktarıyorum " Tavsiye etmem arkadaşlar. Ben bu kameralardan satmak için getirtmiştim. Asli sorun kayıta başlama/durdurma düğmesinde. Ufacık ve kırılgan bir switch var. Eldivenle basma şansınız yok. Hele de kamerayı kaskınıza bağladıysanız. Gördüğüm diğer sıkıntı ise bataryasındaydı. 1-1.5 saat çekim yapıyordu alet ilk başta. 2 hafta kullandıktan sonra çekim süresi 15 dakikaya düştü." (Alıntıdır)

Bu eleştiriden sonra o kamerayı seçeneklerimden çıkardım.Bu iş de en önemli şey garanti. Sonuçta kullanacağınız alet titreşime,darbeye,yağmura , çamura maruz kalabilir ; sonrasında sıkıntı yaşamamak için özellikle çin mallarından uzak durmak gerek.

Ben hepsiburada'dan next aee sd19'u almıştım. Bahsettiğim gibi go pro tarzında bir kameraydı. Aldıktan iki hafta sonra ufak bir sorun çıkardı. Hepsiburada'yı aradım ürünü geri istediler. İki gün sonra da paramı iade ettiler;)Sonunda contour roam'ı buldum.Eldivenle ile açıp kapatabiliyorsunuz.Kullanımı çok kolay görüntü kalitesi de hero2 ile yarışabilecek kalitede .

Son olarak konu üzerinde paylaşımda bulunan , destek veren motosiklet dostlarına selamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Anahtarlık kamera güzelmiş görüntü ve muhafaza yeri hosuma gıttı içerde gizli saklı olması daha hoş benım ıcın şahsi görüşüm . Kısmetse 3 ay sonra alıcam motoru ekıpmanları herşeyi . o videoda'ki kamerayı nerden teyin ede biliriz istanbul içi mağzalarda vs satılan yer varmı ?
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
Anahtarlık kamera güzelmiş görüntü ve muhafaza yeri hosuma gıttı içerde gizli saklı olması daha hoş benım ıcın şahsi görüşüm . Kısmetse 3 ay sonra alıcam motoru ekıpmanları herşeyi . o videoda'ki kamerayı nerden teyin ede biliriz istanbul içi mağzalarda vs satılan yer varmı ?

Sahibinden,gittigidiyor gibi sitelerde bolca mevcut.Kaskın içine nasıl monte edildiğini anlatan videolardan biri ...

 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
O kamerayı da araştırmıştım.Ancak başka bir motosiklet forumunda şöyle bir yazı okudum.Aynen aktarıyorum " Tavsiye etmem arkadaşlar. Ben bu kameralardan satmak için getirtmiştim. Asli sorun kayıta başlama/durdurma düğmesinde. Ufacık ve kırılgan bir switch var. Eldivenle basma şansınız yok. Hele de kamerayı kaskınıza bağladıysanız. Gördüğüm diğer sıkıntı ise bataryasındaydı. 1-1.5 saat çekim yapıyordu alet ilk başta. 2 hafta kullandıktan sonra çekim süresi 15 dakikaya düştü." (Alıntıdır)

Bu eleştiriden sonra o kamerayı seçeneklerimden çıkardım.Bu iş de en önemli şey garanti. Sonuçta kullanacağınız alet titreşime,darbeye,yağmura , çamura maruz kalabilir ; sonrasında sıkıntı yaşamamak için özellikle çin mallarından uzak durmak gerek.

Ben hepsiburada'dan next aee sd19'u almıştım. Bahsettiğim gibi go pro tarzında bir kameraydı. Aldıktan iki hafta sonra ufak bir sorun çıkardı. Hepsiburada'yı aradım ürünü geri istediler. İki gün sonra da paramı iade ettiler;)Sonunda contour roam'ı buldum.Eldivenle ile açıp kapatabiliyorsunuz.Kullanımı çok kolay görüntü kalitesi de hero2 ile yarışabilecek kalitede .

Son olarak konu üzerinde paylaşımda bulunan , destek veren motosiklet dostlarına selamlar...


şunu anlıyoruz ki, go pro iktidarı ele almış durumda ve maalesef ki tahtı pek kolay sallanamıyor. sağda solda görüyorum mütemadiyen piyasaya aksiyon kamerası giriyor ama adamlar go pro ile mücadeleyi fiyat politikasında etmek yerine kalite üzerinden etmeye çalışıyorlar haliyle pek işe yaramıyor zira go pro hakimiyeti ele aldı.

benim de niyetim mevbur bir go pro edinmek, yerine de ikinci bir kamera olarak sj 1000 alayım diyorum onu da eş zamanlı kurgu, ekranı ikiye bölüp eş zamanlı çekimler vs için kullanayım diyorum.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
Bu yaz arkadasimin go prosunu kaska baglayarak grup surusunde denedik.

Aklimda kalan 2 sikintisi vardi.

Birincisi

Kayit suresi azligi sarji cabuk bitmis ve kapanmis

İkincisi ise

Hizli sarj gibi bi olay yok mola verdigimizde dedim ki sarj edelim de devam edelim

Cevabi
Gece boyu takiyorum anca.doluo oldu o cebaptan sonra da ben dusunmedm hic go pro.

Ama ekstra batarya lcd ekran gibi ozellikleri icin next almayi planliyorum.

Next 19 kullanan arkadasim biraz daha detay verirse memnun olurum.

Saygilar.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
Bu yaz arkadasimin go prosunu kaska baglayarak grup surusunde denedik.

Aklimda kalan 2 sikintisi vardi.

Birincisi

Kayit suresi azligi sarji cabuk bitmis ve kapanmis

İkincisi ise

Hizli sarj gibi bi olay yok mola verdigimizde dedim ki sarj edelim de devam edelim

Cevabi
Gece boyu takiyorum anca.doluo oldu o cebaptan sonra da ben dusunmedm hic go pro.

Ama ekstra batarya lcd ekran gibi ozellikleri icin next almayi planliyorum.

Next 19 kullanan arkadasim biraz daha detay verirse memnun olurum.

Saygilar.

Yukarıda ve bir önceki sayfada next sd19 hakkında detaylı bilgi mevcut...
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
şunu anlıyoruz ki, go pro iktidarı ele almış durumda ve maalesef ki tahtı pek kolay sallanamıyor. sağda solda görüyorum mütemadiyen piyasaya aksiyon kamerası giriyor ama adamlar go pro ile mücadeleyi fiyat politikasında etmek yerine kalite üzerinden etmeye çalışıyorlar haliyle pek işe yaramıyor zira go pro hakimiyeti ele aldı.

benim de niyetim mevbur bir go pro edinmek, yerine de ikinci bir kamera olarak sj 1000 alayım diyorum onu da eş zamanlı kurgu, ekranı ikiye bölüp eş zamanlı çekimler vs için kullanayım diyorum.

Evet bu kategori de en iyisi go pro gibi gözüküyor ama yine de go pro ya alternatif olabilecek kalitede birçok kamera var.
Sj 1000 hakkında zaten yorum yapılmış. Bende aynen aktardım.Sonuçta çin malı garantisi olmayan bir kamera...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Evet bu kategori de en iyisi go pro gibi gözüküyor ama yine de go pro ya alternatif olabilecek kalitede birçok kamera var.
Sj 1000 hakkında zaten yorum yapılmış. Bende aynen aktardım.Sonuçta çin malı garantisi olmayan bir kamera...

Garanti konsunda hem fikirim ama go pronun kapı parasına bir kamera alıp cok bir beklenti olmaması gerek bencede F/P olarak degerlendirmek gerek ben şimdilik aldım kullanıyorum daha cok yeni önerebilcek durumda da değilim kaydı kendim cektim şimdilik tatminkar gibi...
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Ben de bugün GittiGidiyor'dan kampanya ürünü "KODAK ZE2 720PHD SU GEÇİRMEZ SUALTI VİDEO KAMERA" aldım. Fiyatı 129 TL idi (kargo dahil). Gelince deneyeceğim, tecrübelerimi paylaşırım.
http://urun.gittigidiyor.com/fotograf-kamera/kodak-ze2-720phd-su-gecirmez-sualti-video-kamera-95701838
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Evet bu kategori de en iyisi go pro gibi gözüküyor ama yine de go pro ya alternatif olabilecek kalitede birçok kamera var.
Sj 1000 hakkında zaten yorum yapılmış. Bende aynen aktardım.Sonuçta çin malı garantisi olmayan bir kamera...

evet sj1000'i dediğim gibi daha çok yedek/ikincil çekimlerde kullanacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst