sonunda bende bir wolf 250 sahibi oldum :)

Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hayırlı olsun çok doğru bir seçim yapmışsınız kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
güle güle kullanın, cam pek olmamış sanki :)

teşekkür ederim sağolun

bu arada nazar değdi mi desem rüzgar mı çarptı :) ön siperlik koptu bağlantı yerlerinden yolda giderken 2 kişi bir basayım dedim gazipaşa ilçesine giderken inişte 150 çıktım o esnada pat dedi kaska birşey çarptı baktım siperlik kopmuş artık siperliğim yok :)

Güzel motosiklet. İyi sürüşler...

teşekkür ederim sağolun

hayırlı olsun çok doğru bir seçim yapmışsınız kazasız belasız sürüşler dilerim.

teşekkür ederim sağolun inş. öğle olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst