Yeni Honda CBR300!

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Hornete oranla 500X te konfor veya yakıt olarak ne kadar fark olur ki acaba, değer mi yani, önce bi tecrube etmek güzelce tartmak lazım :)

Mevzu bagajsa Hornetime sağlam bi çanta seti alırdım ama uzun yola çıkmadıkça takmazdım herhalde :silent:, cilli gibi alet, günlük kullanımda yakışıklılığına toz kondurmazdım :cherry:

Hee bulunsun ne olacak diyorsan o zaman durum farklı tabi, biz o lüksleri henüz hayal bile edemiyoruz :mrgreen:

__ Anes bence abartmış, NC 700, 600FA satışları patlar bu fiyatlarla, güzelim 500 seriside diğerlerini kalkındırıp terketmek zorunda kalır memleketi. Amaç buysa orasını bilemeyiz tabi :)

Ferdi; 4 silindir makina'nın yakıtından haberin var mı? bu bir sürüş pozisyonu? bu iki, üç-sert süspansiyon??? yere yakınlığından bahsetmiyorum bile...biri 600rr'ın kısıtlanmış ,elbisesiz hali yani bir sportsbike-----diğeri her yola gelir,adventure styling bike(maceraperest).....48 bg nere- 102 bg nere???
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
konuyu ben açayım diyordum sen açmışsın bile 250 r ile altyapıları aynı sadece abs eklenecekmiş herhalde
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yalnız videodaki cbr500r :mrgreen:.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Yazdığında haklısın Ninja 300 adına daha çok yakışan, sport motor kawramını daha çok karşılıyan model. Bu açıdan bakıldığın 500R tam kalıbının adamı değil.

Ama bu markalar arası farkları tercihleri firmalar bilerek yapıyor bence. Aynı topa girmiyorlar:)

Honda büyük balık, kawasaki de honda gibi günümüz yakıt fiyatlarına göre performansı azla çok arası dengeye oturmuş daha sakin hatlı bir motor çıkarsa büyük balık küçük balığı yutacak.

Kawasaki daha klasik old skul:p makina yapıyor. hacmine göre fırlama, daha ss tarzı. Kendi çapında müşterileri paylaşıyorlar böylelikle.

Kawasakinin Ülkemizdeki hali içler acısı 2. el 2009 ve sonrası Ninja 650 yok neredeyse. halbuki çok iyi motor.

Avrupada yaşaşaydım ninja 300 varken cbr300 le ninja 650 varkende cbr500 le işim olmazdı.

Tamam aynı şeyleri söylüyoruz ama bu yinede Supersport diye piyasaya sürülen bir makinenin bu kadar takoz olmaması lazım ya.Şimdi kawa er6 motorunu Supersport kasasına oturtsa aynısını derim.Ki kullandım uzunca süre ciddi anlamda az yakar,yağ yakıyormuş benimki zorlamama karşın yakmıyordu :D Virajları iyidir rahattır.Bayağıda iyi gider.Hissedersin o gücü...Lakin o Naked.Üstüne pişmaniyeden grenaj yapsanda Naked...O motosikletin motoru o kadar fazlası değil...

Honda'nın Hornet 600 ve 900 gibi 2 efsanesi var.Hele 900 ve o torku oyh...Farkındaysanız yıllardır uzun ömürlü olsun diye(ki daha 5 10 senede belli olur motor ömrü) kısıtlanmış motosikletlerden ziyade direk gitmeyenleri yapmaya başladılar...Ben buna kızıyorum...

Bu cbr300r'ı da merak ediyorum.Umarım Ninja gibi geçiş makinesidir.Yoksa aptal saptal anlamsız bir motosiklet olur çıkar.3hp fazlası azıcık makyajlı eaah...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Tamam aynı şeyleri söylüyoruz ama bu yinede Supersport diye piyasaya sürülen bir makinenin bu kadar takoz olmaması lazım ya.Şimdi kawa er6 motorunu Supersport kasasına oturtsa aynısını derim.Ki kullandım uzunca süre ciddi anlamda az yakar,yağ yakıyormuş benimki zorlamama karşın yakmıyordu :D Virajları iyidir rahattır.Bayağıda iyi gider.Hissedersin o gücü...Lakin o Naked.Üstüne pişmaniyeden grenaj yapsanda Naked...O motosikletin motoru o kadar fazlası değil...

Honda'nın Hornet 600 ve 900 gibi 2 efsanesi var.Hele 900 ve o torku oyh...Farkındaysanız yıllardır uzun ömürlü olsun diye(ki daha 5 10 senede belli olur motor ömrü) kısıtlanmış motosikletlerden ziyade direk gitmeyenleri yapmaya başladılar...Ben buna kızıyorum...

Bu cbr300r'ı da merak ediyorum.Umarım Ninja gibi geçiş makinesidir.Yoksa aptal saptal anlamsız bir motosiklet olur çıkar.3hp fazlası azıcık makyajlı eaah...

Boşuna kendinizi yormayın arkadaşlar; bu makine TR'ye gelmeyecek....cbr250r'ye devam-yanına cbr500r abisi olarak sahneye çıkacak...:):wiinkk:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
500cc hadi neysede 300 cc getirmek mantıksız bence Türkiyeye.

250cc üstü vergiler eklenince fiyatlar malum 50cc için bu motora bu paralar verilmez.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Herkez 500cc makina 50bg bile değil yok ninja300 daha hızlı yok honda'nın 500lüğü 500lük gibi gitmiyor felan demişte bişeyi atlamışlar Honda bu motorları avrupa eğliyet sınırlandırmasına göre üretti başlangıç motoru olarak kullanılması için bi aletin 48.5bg den fazla olmaması lazım Hondada bg'i bunla sınırlandırarak kendisi için mantıklı olanı yaptı herkes nie öle nie böle diyor merak etmeyin arkadaşlar hondadaki mühendislerin kafası en az bizimki kadar çalısıyor yoksa orda oturtmazlardı adamları herşeyin bi amacı bi gerekçesi var ayrıca ninja250r bile 14bin devir redlinesiz çeviriyor 500serisi 9 bindevirde kesicide arada 5000d/d fark var buda sana yakıt ekonomisi ve uzun ömür olarak geri dönüyor ayrıca 500 serisinin motorlarının 1000rr ın bloğunun 2ye bölünüp yontulmuş hali olduğuda geçiyor yani honda en hızlı olıyım die üretmiyor bu aleti sınıfında en az ben yakıyım en sorunsuz ben olıyım başlangıç sürücülerinede hitap etsin sürümden para kazanıyım düşüncesiyle üretiyor herşey bu kadar basit
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Herkez 500cc makina 50bg bile değil yok ninja300 daha hızlı yok honda'nın 500lüğü 500lük gibi gitmiyor felan demişte bişeyi atlamışlar Honda bu motorları avrupa eğliyet sınırlandırmasına göre üretti başlangıç motoru olarak kullanılması için bi aletin 48.5bg den fazla olmaması lazım Hondada bg'i bunla sınırlandırarak kendisi için mantıklı olanı yaptı herkes nie öle nie böle diyor merak etmeyin arkadaşlar hondadaki mühendislerin kafası en az bizimki kadar çalısıyor yoksa orda oturtmazlardı adamları herşeyin bi amacı bi gerekçesi var ayrıca ninja250r bile 14bin devir redlinesiz çeviriyor 500serisi 9 bindevirde kesicide arada 5000d/d fark var buda sana yakıt ekonomisi ve uzun ömür olarak geri dönüyor ayrıca 500 serisinin motorlarının 1000rr ın bloğunun 2ye bölünüp yontulmuş hali olduğuda geçiyor yani honda en hızlı olıyım die üretmiyor bu aleti sınıfında en az ben yakıyım en sorunsuz ben olıyım başlangıç sürücülerinede hitap etsin sürümden para kazanıyım düşüncesiyle üretiyor herşey bu kadar basit

Doğru söze-ne hacet(eline-kalemine sağlık)...adam KAWA fanatiği... o zaman git Kawa al kardeş!!! kimse demiyor ki Z800 hala demir şase kullanıyor,ağırlığı bir kamyon kadar nerdeyse,ayrıca TR'de satılan(z800e)versiyonu sadece 95 hp vs. vs.:wiinkk:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Herkez 500cc makina 50bg bile değil yok ninja300 daha hızlı yok honda'nın 500lüğü 500lük gibi gitmiyor felan demişte bişeyi atlamışlar Honda bu motorları avrupa eğliyet sınırlandırmasına göre üretti başlangıç motoru olarak kullanılması için bi aletin 48.5bg den fazla olmaması lazım Hondada bg'i bunla sınırlandırarak kendisi için mantıklı olanı yaptı herkes nie öle nie böle diyor merak etmeyin arkadaşlar hondadaki mühendislerin kafası en az bizimki kadar çalısıyor yoksa orda oturtmazlardı adamları herşeyin bi amacı bi gerekçesi var ayrıca ninja250r bile 14bin devir redlinesiz çeviriyor 500serisi 9 bindevirde kesicide arada 5000d/d fark var buda sana yakıt ekonomisi ve uzun ömür olarak geri dönüyor ayrıca 500 serisinin motorlarının 1000rr ın bloğunun 2ye bölünüp yontulmuş hali olduğuda geçiyor yani honda en hızlı olıyım die üretmiyor bu aleti sınıfında en az ben yakıyım en sorunsuz ben olıyım başlangıç sürücülerinede hitap etsin sürümden para kazanıyım düşüncesiyle üretiyor herşey bu kadar basit

Motorun ehliyetini yeni almış kişilere satılabilmesi için gelen bu kısıtlama olmasa 8500 devir 48 beygir yerine hiç kasmadan motorun ömrünü ve yakıtını etkilemeden 10.000 devirde 57-58 beygir civarı bir alan bi ECU ayaruyla piyasaya sürülürdü muhtelemelen.

neyse Honda 300R de bi saçmalık yapıp 30 beygir gibi gariban bi güçle elimeze vermese de. 35 beygir olursa en azından 100-170 km hızlanmada 1.4 turbo 1.6 atmosferik 100-125 beygir arabaları şüpheye düşmeden aynada izletirsin yeter:)

30.8 beygirlerden bahsediliyor çünkü bazı kaynaklarda. böyle birşey yaparsa kawasakiyi değil abisi 500R yi zorda bırakmayacak bir güç ayarlaması yapıyor demektir.

Ama ben kawasakinin 39 beygirine karşı 35 beygir yaparak ninja 300 den yavaş olmamasının hesabına düşeceğini düşünüyorum.

Zaten arada 7-8 kilo fark vardı honda lehine -15kg hahifleme ile 20 kilodan fazla fark yakalayıp 0-120 0-140 ta kawadan farksız hızlanıp 4 beygir avantajını elinde patlatabilir:cherry:

Daha iyi ivmelenemeyen ninja %10-20 fazla yaktığı ile kalır.

Biz laf ediyoruz ama bu honda mühendisleri zehir gibin:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Doğru söze-ne hacet(eline-kalemine sağlık)...adam KAWA fanatiği... o zaman git Kawa al kardeş!!! kimse demiyor ki Z800 hala demir şase kullanıyor,ağırlığı bir kamyon kadar nerdeyse,ayrıca TR'de satılan(z800e)versiyonu sadece 95 hp vs. vs.:wiinkk:

Ben sizin şahsınızla ilgili bir kelime etmedim ve laf sokma yarışına girmedim dikkat ederseniz.Evet fanatiğim.Kawasaki taş üretse alır binerim.Kötüysede kötü derim.Z1000sx ve Zx12R en anlamsız modelleridir bence toplamda 7 ay kullanmadım ikisinide.Bakın rahatlıklada söylüyorum.Kawasakinin Off-Road ve Cruise modelleri hariç hakkında çok şey bilir çok konuşurum!Şunu da inatla söylüyorum ben marka ve modellere söylerim söyleyeceğimi.Kimsenin şahsına değil.

Sizinle sanırım Nc700 hakkında da tartışmıştık.Siz yine Hondaaaaa diye saldırmıştınız.Tamam benim motosikletim 220 kg.Sizin 600f'inizden ağır.Sizin motosikletinizin "sözde" bütün kabiliyetleri daha iyi.Zaten avrupada çok kötü olduğu için Naked sıralamasında 2005den beri 1. olan z 750.Şu an o çok kötü Z 800'de Gsr750 ile aynı oranda 1. sırada satılıyor(ki ikiside yeni durun bakalım 5 sene içinde hangisi iyi)

Burada herkesin arasında size şunu teklif ediyorum.Benim tüm kabiliyetleri kötü motosikletim,üzerinde sadece ben montum,pantalonum,eldivenim,botlarım ve kaskım.Uygun gördüğünüz anlaştığımız bir tarihte İstanbul veya İzmir,trafiğe açık bir alan veya pistlerde ki herhani bir antreman günü(İzmir pınarbaşı pisti bu sene 1 3 5 saatlik kiralamaya açılacakmış,sanırım İstanbul'da da uygun bir pist vardır bilmiyorum) dandirik motosikletimle sizi ufaktan bir karşılaşmaya davet ediyorum.Siteden uygun gördüğünüz 3 şahit ile ?

Yapacağımız basit.0-100,100-200,200-200+ ve ardından viraj.Ha derseniz ben cadde de konuşurum bana daha çok uyar :) İstanbulu ve yollarını çok az bilirim.Cadde için gelmeyede hazırım.

Aynı mesajı özelden de atıyorum ve cevabımı bekliyorum.Buyurun bilgisiz,fanatik ben ve dandirik motosikletim.Yoksa sizinle anlamsız tartışmalar kesilmeyecek.Hem size hem bana yarar bu durum.Güzelde videomuz olur.Anı olur tatlılıkla çözülür.

Not: Bu iş esnasında motosikletim stock halde olacaktır.Üzerinde ki tüm eklentileri sökeceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

Herkez 500cc makina 50bg bile değil yok ninja300 daha hızlı yok honda'nın 500lüğü 500lük gibi gitmiyor felan demişte bişeyi atlamışlar Honda bu motorları avrupa eğliyet sınırlandırmasına göre üretti başlangıç motoru olarak kullanılması için bi aletin 48.5bg den fazla olmaması lazım Hondada bg'i bunla sınırlandırarak kendisi için mantıklı olanı yaptı herkes nie öle nie böle diyor merak etmeyin arkadaşlar hondadaki mühendislerin kafası en az bizimki kadar çalısıyor yoksa orda oturtmazlardı adamları herşeyin bi amacı bi gerekçesi var ayrıca ninja250r bile 14bin devir redlinesiz çeviriyor 500serisi 9 bindevirde kesicide arada 5000d/d fark var buda sana yakıt ekonomisi ve uzun ömür olarak geri dönüyor ayrıca 500 serisinin motorlarının 1000rr ın bloğunun 2ye bölünüp yontulmuş hali olduğuda geçiyor yani honda en hızlı olıyım die üretmiyor bu aleti sınıfında en az ben yakıyım en sorunsuz ben olıyım başlangıç sürücülerinede hitap etsin sürümden para kazanıyım düşüncesiyle üretiyor herşey bu kadar basit


Onları söyleyen tek benim sanırım sadece :cat: Yine aynı şeyi söylüyorum.Ne amaçla yapılmış olursa olsun 500 cc olmasına karşın gitmiyor.Başka bir tarz olsa tek kelime laf etmem.Ama bu Supersport.Hani Super kısmı hani Sport kısmı ? Nc700 içinde saydırdım o kadar.Tamam az yakıyormuş ülkemizde yakıt pahalı pek uygun pek süper.Amacı oymuş.Affola.Ben standart bir Toruing,Naked bekledim,adamlar abaküs hesabı yapanlar için yapmış.Orada haksızım içten söylüyorum.Ben nefret ediyorum devir çevirmiyor diye o ayrı terane,o da bana kalsın :thumright Ama gitmeyen Supersport olmaz,olmaz olsun.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Ben sizin şahsınızla ilgili bir kelime etmedim ve laf sokma yarışına girmedim dikkat ederseniz.Evet fanatiğim.Kawasaki taş üretse alır binerim.Kötüysede kötü derim.Z1000sx ve Zx12R en anlamsız modelleridir bence toplamda 7 ay kullanmadım ikisinide.Bakın rahatlıklada söylüyorum.Kawasakinin Off-Road ve Cruise modelleri hariç hakkında çok şey bilir çok konuşurum!Şunu da inatla söylüyorum ben marka ve modellere söylerim söyleyeceğimi.Kimsenin şahsına değil.

Sizinle sanırım Nc700 hakkında da tartışmıştık.Siz yine Hondaaaaa diye saldırmıştınız.Tamam benim motosikletim 220 kg.Sizin 600f'inizden ağır.Sizin motosikletinizin "sözde" bütün kabiliyetleri daha iyi.Zaten avrupada çok kötü olduğu için Naked sıralamasında 2005den beri 1. olan z 750.Şu an o çok kötü Z 800'de Gsr750 ile aynı oranda 1. sırada satılıyor(ki ikiside yeni durun bakalım 5 sene içinde hangisi iyi)

Burada herkesin arasında size şunu teklif ediyorum.Benim tüm kabiliyetleri kötü motosikletim,üzerinde sadece ben montum,pantalonum,eldivenim,botlarım ve kaskım.Uygun gördüğünüz anlaştığımız bir tarihte İstanbul veya İzmir,trafiğe açık bir alan veya pistlerde ki herhani bir antreman günü(İzmir pınarbaşı pisti bu sene 1 3 5 saatlik kiralamaya açılacakmış,sanırım İstanbul'da da uygun bir pist vardır bilmiyorum) dandirik motosikletimle sizi ufaktan bir karşılaşmaya davet ediyorum.Siteden uygun gördüğünüz 3 şahit ile ?

Yapacağımız basit.0-100,100-200,200-200+ ve ardından viraj.Ha derseniz ben cadde de konuşurum bana daha çok uyar :) İstanbulu ve yollarını çok az bilirim.Cadde için gelmeyede hazırım.

Aynı mesajı özelden de atıyorum ve cevabımı bekliyorum.Buyurun bilgisiz,fanatik ben ve dandirik motosikletim.Yoksa sizinle anlamsız tartışmalar kesilmeyecek.Hem size hem bana yarar bu durum.Güzelde videomuz olur.Anı olur tatlılıkla çözülür.

Not: Bu iş esnasında motosikletim stock halde olacaktır.Üzerinde ki tüm eklentileri sökeceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------




Onları söyleyen tek benim sanırım sadece :cat: Yine aynı şeyi söylüyorum.Ne amaçla yapılmış olursa olsun 500 cc olmasına karşın gitmiyor.Başka bir tarz olsa tek kelime laf etmem.Ama bu Supersport.Hani Super kısmı hani Sport kısmı ? Nc700 içinde saydırdım o kadar.Tamam az yakıyormuş ülkemizde yakıt pahalı pek uygun pek süper.Amacı oymuş.Affola.Ben standart bir Toruing,Naked bekledim,adamlar abaküs hesabı yapanlar için yapmış.Orada haksızım içten söylüyorum.Ben nefret ediyorum devir çevirmiyor diye o ayrı terane,o da bana kalsın :thumright Ama gitmeyen Supersport olmaz,olmaz olsun.

Gardaşımmmmm benide al götür buralardannnn :mrgreen:

z750 ile 600F'i bir tutana cahil derim ben arkadaş.

Ya neyse nescafe içiyorum şimdi yazmiyim uzun uzun, keyfim yok pek ::pala::

Alperciğim, aybalam bende izliyim be nolur. :mrgreen: Söz haberin olmadan çekerim videolarını. Hem hem z750nin 600F'i ezişini izlerim :king:

Yenilen bana two brothers alsın :mrgreen: Rekabeti güzelleştirelim biraz :mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
(flame)Alper'in yanlı bi yorum yaptığını düşünmüyorum. Hondaya sövdüğü kadar, kawasakiye de sövüyo ki böyle yapması onu FANBOY yapmıyo işte fanatiğiyim diyo adamda. Derbi GPR125 binen adama saygı duyarım ben arkadaş, adam kaçmayı bilen adam, adam 2 zamanlı şahlandırcak kadar bilen adam. Alper'le bi tanışıklığımız yoktur, sadece okuduklarımdan çıkardıklarımdır söylediklerim. Gerçi kawasaki taş yapsa alır binerim ne demek onu da çözemedim :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Gardaşımmmmm benide al götür buralardannnn :mrgreen:

z750 ile 600F'i bir tutana cahil derim ben arkadaş.

Ya neyse nescafe içiyorum şimdi yazmiyim uzun uzun, keyfim yok pek ::pala::

Alperciğim, aybalam bende izliyim be nolur. :mrgreen: Söz haberin olmadan çekerim videolarını. Hem hem z750nin 600F'i ezişini izlerim :king:

Yenilen bana two brothers alsın :mrgreen: Rekabeti güzelleştirelim biraz :mrgreen:

Sen yılbaşından sonra alacağını al da :D Botun benden :D Yeni aldım büyük geldi.Bir daha netten alışveriş töbe.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
(flame)Alper'in yanlı bi yorum yaptığını düşünmüyorum. Hondaya sövdüğü kadar, kawasakiye de sövüyo ki böyle yapması onu FANBOY yapmıyo işte fanatiğiyim diyo adamda. Derbi GPR125 binen adama saygı duyarım ben arkadaş, adam kaçmayı bilen adam, adam 2 zamanlı şahlandırcak kadar bilen adam. Alper'le bi tanışıklığımız yoktur, sadece okuduklarımdan çıkardıklarımdır söylediklerim. Gerçi kawasaki taş yapsa alır binerim ne demek onu da çözemedim :mrgreen:

Erenciğim, aybalam taş şu oluyor kısacası. Müsadenizle arkadaşlar. Aklından fitne-fesat şey geçirenleri şiddetle kınıyorum :queen:

Kawasaki_Ninja_250R.jpg
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Alper abi benim cıbır ı veriyimmi lazım olabilir :):) z750 kıpırdamasın gerek yok... :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Sen yılbaşından sonra alacağını al da :D Botun benden :D Yeni aldım büyük geldi.Bir daha netten alışveriş töbe.

Lan sen iyi ol yeter be gardaşcağzım. Keçi sakallı aybalam ::friends:

Yürü git lem two brothers yerine botumu kakalamaya çalışıyorsun fitne fesat üçkağıtçı ::cekic::::tartis::::whip::
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler çok afedersiniz asıl sinirlenilmesi gereken, bizi s.ken bu saçma vergi sistemi ama.

Dua edinde 250R yi tayland da adamlar yenisi ile beraber çıkarmaya devam etsinler ve Türkiyeye gelmeye devam edebilsin

çünkü kawacı arkadaş haklı CBR300R hacim ve güç olarak tırt çıktı:farao:

honda bence son 10 yılda eşeğin bitarafına suyu iyice kaçırdı. Derdi kawasaki ile kapışmak veya en az segmentinin standartlarını yakalayabilen bir model çıkarmak değil ucuz mal yapıp piyasayı ele geçirmek.

300 cc diyorsun, bari 300 cc yap!

Teknik veriler söylentilerdeki gibi 300cc 35 beygir olabilecekken malesef 286cc 30.8 beygir gibi gariban bir değer:pr:


Honda 700 dolar 500 euro ucuza satarım piyasayı yine cezbederim diyor,

35 beygir yapsa cbr500'in 48 beygirine ve performansına yaklaşacak diye adamlar resmen kendi ürünleri içindeki sıralamayı düşünmüş, Ninja 300'ü değil. Nasıl olsa satıyor diye bu kadar large adamlar....

Bu arada yinede illa bu model diyenleriniz varsa, hani çoğunluk dedi ya ninja300 19.500 se buda en az 16 bin olur diye.

13.500 civarı olacak, çünkü italyada üretilen ve pekde ucuz bir model olmayan SH300 de aynı vergi sisteminde ve şuan son zamla 13.700 tl ye üklemizde satılıyor.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
ABS'li ürünün 13500 gibi bir rakamda satılacağına ihtimal vermiyorum. en az 15000 olacaktır bunun fiyatı Türkiye'de. Ben getirileceğini sanmıyorum. 500R getirsinler çok daha mantıklı.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Geçen Vespa 946 gördüm, millet vergi, fiyat... dinlemiyor, hertürlü alıyor ama ben hala bu 300 ün tipine takıldım :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst