Yeni Honda CBR300!

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
İnşallah getirmezler Kawasaki nin 300 lüğü 19500TL hondanınki olsun olsun 16000 olsun. 2500CC üstü olunca bir üst vergi dilimi yüzünden fiyatlar uçuyor.Bunun yerine 250 serisi devam eder.500ü getirirler en azından verilen vergiye değer bir alet.

500cc olanı gitmiyor ki :)Kawanın Ninja 300ünün verileri cb500r dan daha iyi.Ki videolarda bile ciddi fark var aralarında...Cb500r 250nin azıcıcık daha güçlüsü.Oturuş pozisyonuda FA'dan daha az spor.Ninja 300,600cc öncesi gayet yerinde bir model.Gaz tepkileri oturuş pozisyonu frenleri herşeyiyle küçük SS.

Fiyata gelirsek kawa acayip pahalı.Hem verdikleri sebebiyle hem ötv öpücüğü katlıyor fiyatı.Bakalım cbr300 nasıl olacak.Kawa gibiyse fiyatı ucuz olursa süper.Yoksa gitmeyen SS komediden başka birşey olmaz...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
sevgili sıtkı abi,
küçük cc dekilerin hangileri gelecegini de ögrenebilirmisin?
dazzler cbf 125 filan gelir mi bu yıl
Hiç sanmıyorum. Bahsedilmedi hiç. Küçüklerde yeni olarak bir tek PCX 150'nin geleceği söylendi.

Yine de fuarda neyin ne olacağı belli olur sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

Peki hocam 500 serisi fiyat aralığı hakkında bilgi varmı :)
Fiyatlar konusunda maalesef hiçbir bilgim yok.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
500cc olanı gitmiyor ki :)Kawanın Ninja 300ünün verileri cb500r dan daha iyi.Ki videolarda bile ciddi fark var aralarında...Cb500r 250nin azıcıcık daha güçlüsü.Oturuş pozisyonuda FA'dan daha az spor.Ninja 300,600cc öncesi gayet yerinde bir model.Gaz tepkileri oturuş pozisyonu frenleri herşeyiyle küçük SS.

Fiyata gelirsek kawa acayip pahalı.Hem verdikleri sebebiyle hem ötv öpücüğü katlıyor fiyatı.Bakalım cbr300 nasıl olacak.Kawa gibiyse fiyatı ucuz olursa süper.Yoksa gitmeyen SS komediden başka birşey olmaz...

250r'dan(26 hp) azıcık güçlü dediğin cbr500r---46hp???:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
250r'dan(26 hp) azıcık güçlü dediğin cbr500r---46hp???:wiinkk:

Dikkat ederseniz SS olarak bakıyorum.46 hp 250 cc fark ? Aradaki oran gayet düşük ve gerçekten azıcık güçlü.Ninja 300 40hp ? 50cc fark ? O ne olacak ? Supersport diye sürüyorsunuz piyasaya koskoca 500cc ama 140dan sonra nazlanmaya başlıyor ?

Diğer modelleri umrumda değil.Tarzlar arasında farklılık gösterebilir.Ama siz aynı motoru farklı motosikletlere takıp çin malları gibi piyasaya sürerseniz 2 kelam edecek hakkım olur.Honda bu illaki fark olması gerekli.Supersport yapıyorsunuz ve 500cc ama gitmiyor.Yahu Supersport gitsin diye yapılır.Başka ne amacı var ki ?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Dikkat ederseniz SS olarak bakıyorum.46 hp 250 cc fark ? Aradaki oran gayet düşük ve gerçekten azıcık güçlü.Ninja 300 40hp ? 50cc fark ? O ne olacak ? Supersport diye sürüyorsunuz piyasaya koskoca 500cc ama 140dan sonra nazlanmaya başlıyor ?

Diğer modelleri umrumda değil.Tarzlar arasında farklılık gösterebilir.Ama siz aynı motoru farklı motosikletlere takıp çin malları gibi piyasaya sürerseniz 2 kelam edecek hakkım olur.Honda bu illaki fark olması gerekli.Supersport yapıyorsunuz ve 500cc ama gitmiyor.Yahu Supersport gitsin diye yapılır.Başka ne amacı var ki ?

silindir hacmi-beygir gücü orantısı'na çok takılma bence....Örnek mi hornet 600'üm 102 hp-senin avatarında gözüken z750 106 hp??? 150cc fark var-beygir sadece 4 bg fark var???:wiinkk:
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
İyi bayramlar... iyi forumlar

2014 CBR250R nasıl olucak diye merek ederken kendimi burda buldum :) cbr300r iyi görünsede beni Ninja300 ü ilk gördüğümdeki kadar heyecanlandırmadı... CBR300 ün çıkması 2014 te yeni kasa CBR250R göremeyeceğimiz anlamına gelebilir mi? Ninja250 gibi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

CBR300R nin 286cc ve 30.8bhp olacığı ayrıca yanlış çevirmediysem cbr250r dan yaklaşık 250 dolar daha pahalı olacağı haberde söylenmiş tabii yurt dışında...


Kaynak
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkat ederseniz SS olarak bakıyorum.46 hp 250 cc fark ? Aradaki oran gayet düşük ve gerçekten azıcık güçlü.Ninja 300 40hp ? 50cc fark ? O ne olacak ? Supersport diye sürüyorsunuz piyasaya koskoca 500cc ama 140dan sonra nazlanmaya başlıyor ?

Diğer modelleri umrumda değil.Tarzlar arasında farklılık gösterebilir.Ama siz aynı motoru farklı motosikletlere takıp çin malları gibi piyasaya sürerseniz 2 kelam edecek hakkım olur.Honda bu illaki fark olması gerekli.Supersport yapıyorsunuz ve 500cc ama gitmiyor.Yahu Supersport gitsin diye yapılır.Başka ne amacı var ki ?
Beygirlerde 1-2 beygir oynama var bilerek mi yaptınız :D? 48 PS Honda CBR500R, 39 PS Ninja 300.

Ayrıca max güç birinde 8500 devirde, diğerinde 11000 devirde. Maks gücü 8500 olan cbr500r, belli ki supersport değil. Her grenajlı motoru supersport sanmayı bıraksak iyi olacak :mrgreen:.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bende 600f'imin yanına uzun yol için CB 500 X düşünüyorum ... Hayırlısı bakalım...

Anes CB500f için 16-16.5, X ve R için 17.5-18 civarı diyor. Bakalım, bekleyelim görelim...

Hornete oranla 500X te konfor veya yakıt olarak ne kadar fark olur ki acaba, değer mi yani, önce bi tecrube etmek güzelce tartmak lazım :)

Mevzu bagajsa Hornetime sağlam bi çanta seti alırdım ama uzun yola çıkmadıkça takmazdım herhalde :silent:, cilli gibi alet, günlük kullanımda yakışıklılığına toz kondurmazdım :cherry:

Hee bulunsun ne olacak diyorsan o zaman durum farklı tabi, biz o lüksleri henüz hayal bile edemiyoruz :mrgreen:

__ Anes bence abartmış, NC 700, 600FA satışları patlar bu fiyatlarla, güzelim 500 seriside diğerlerini kalkındırıp terketmek zorunda kalır memleketi. Amaç buysa orasını bilemeyiz tabi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Beygirlerde 1-2 beygir oynama var bilerek mi yaptınız :D? 48 PS Honda CBR500R, 39 PS Ninja 300.

Ayrıca max güç birinde 8500 devirde, diğerinde 11000 devirde. Maks gücü 8500 olan cbr500r, belli ki supersport değil. Her grenajlı motoru supersport sanmayı bıraksak iyi olacak :mrgreen:.

Haklısınız beygire çevirince dahada düşüyor...Orada var yaptığım bir hata.Ben Supersport diye yapılan motosikletin gitmeyişine kızıyorum.200cc 9ps oynamamalı.Koskoca 500cc ve 50hp bile değil...Ama Supersport diye satılıyor.Adamlar öyle pazarlıyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
500cc olanı gitmiyor ki :)Kawanın Ninja 300ünün verileri cb500r dan daha iyi.Ki videolarda bile ciddi fark var aralarında...Cb500r 250nin azıcıcık daha güçlüsü.Oturuş pozisyonuda FA'dan daha az spor.Ninja 300,600cc öncesi gayet yerinde bir model.Gaz tepkileri oturuş pozisyonu frenleri herşeyiyle küçük SS.

Fiyata gelirsek kawa acayip pahalı.Hem verdikleri sebebiyle hem ötv öpücüğü katlıyor fiyatı.Bakalım cbr300 nasıl olacak.Kawa gibiyse fiyatı ucuz olursa süper.Yoksa gitmeyen SS komediden başka birşey olmaz...

Dikkat ederseniz SS olarak bakıyorum.46 hp 250 cc fark ? Aradaki oran gayet düşük ve gerçekten azıcık güçlü.Ninja 300 40hp ? 50cc fark ? O ne olacak ? Supersport diye sürüyorsunuz piyasaya koskoca 500cc ama 140dan sonra nazlanmaya başlıyor ?

Diğer modelleri umrumda değil.Tarzlar arasında farklılık gösterebilir.Ama siz aynı motoru farklı motosikletlere takıp çin malları gibi piyasaya sürerseniz 2 kelam edecek hakkım olur.Honda bu illaki fark olması gerekli.Supersport yapıyorsunuz ve 500cc ama gitmiyor.Yahu Supersport gitsin diye yapılır.Başka ne amacı var ki ?

Flame kardeş malesef yanlış ve ters yorum yapıyorsun:farao: Daha hızlı olan CBR500R.

Ninja 300 0-100 6.5 saniye civarı ve son sürat 180 civarı ama 140-180 arası özelikkle ciddi derecede kaybediyor... 165 ten sonra hızlanma isteği aşırı az.

CBR500 0-100 5.6- 5.7 sn civarı son sürat 185 ama 140 tan 180'ne kadar daha yüksek beygir ve torkun farkıyla sıkıntısız hızlanıyor. 0-180 problem değil istediğin gibi gezin otobanda,

Velasıl kelam açık yolda 80 km hızda bastığın zaman 180 geldiğinde Ninja çok bariz geride kalır:)

Ninja 12 bin devir cevirdiği için(CBR500 9 bin) kullandığı cc'nin hakkını daha iyi veriyor ama devirli motor spor kullanımda yakıtın dibini görür.

Yani Honda akıllı ve mantık işi Ninja daha tutkulu devirli makina...

Bide saçma Üklemize Geri dönelim.ÖTV, Akaryakıt fiyatları, Z motonun euro ile satma işi devreye girdimi CBR500 1000-1500 tl daha aşağı satılması ihtimali bile var:)

Allah belanızı vere:p Yediniz güzelim Ninja 300'ü

Ha bide daha kalıplı olan CBR500 arka lastik tombiş 160'lık, bu iki özellik bizde fena iş yapar:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Flame kardeş malesef yanlış ve ters yorum yapıyorsun:farao: Daha hızlı olan CBR500R.

Ninja 300 0-100 6.5 saniye civarı ve son sürat 180 civarı ama 140-180 arası özelikkle ciddi derecede kaybediyor... 165 ten sonra hızlanma isteği aşırı az.

CBR500 0-100 5.6- 5.7 sn civarı son sürat 185 ama 140 tan 180'ne kadar daha yüksek beygir ve torkun farkıyla sıkıntısız hızlanıyor. 0-180 problem değil istediğin gibi gezin otobanda,

Velasıl kelam açık yolda 80 km hızda bastığın zaman 180 geldiğinde Ninja çok bariz geride kalır:)

Ninja 12 bin devir cevirdiği için(CBR500 9 bin) kullandığı cc'nin hakkını daha iyi veriyor ama devirli motor spor kullanımda yakıtın dibini görür.

Yani Honda akıllı ve mantık işi Ninja daha tutkulu devirli makina...

Bide saçma Üklemize Geri dönelim.ÖTV, Akaryakıt fiyatları, Z motonun euro ile satma işi devreye girdimi CBR500 1000-1500 tl daha aşağı satılması ihtimali bile var:)

Allah belanızı vere:p Yediniz güzelim Ninja 300'ü

Ha bide daha kalıplı olan CBR500 arka lastik tombiş 160'lık, bu iki özellik bizde fena iş yapar:)

Kawasaki fanatiğiyim fakat inanının şu an şovenistlik yapmıyorum.Ninja300'ü bizzat test etme imkanım oldu hatta burada ufak bir kritik bile yazdım.Ninja300 tepkileri ve oturuş pozisyonu ile küçük ss.Frenleri iyi,ara hızlanması iyi,gaz tepkileri iyi ve bence en önemlisi oturuş pozisyonu iyi.600 ve üzeri cc ss için tam bir basamak.Tamam 4 silindir tepkisi bambaşka,virajlarda gaz açmak filan çok ayrı ama Ninja300 bu konuda çok iyi.Ve ben denemediğim karşıdan yorum yaptığım cb500r'ın sadece videolarını izledim.Az buz yurt dışına çıkıyoruz kullananlarla konuştum.500cc gibi gitmiyor.Anlatmaya çalıştığım bu.Tamam Nc serisi gitmiyor dediğimde amacı gezinti az yakıt dediler sustuk ettik fakat siz 500cclik "Supersport" yapıyorsunuz,adınız Honda ve aynı tuhaf motoru 3 farklı kasaya takıp,kasalara göre isim veriyorsunuz.E çinden ithal markalarla aranızda ne fark var ? Ha kalıplı sexy motosiklet oturuşu "Touring" ama adı Supersport arkadaş gerisi beni ilgilendirmez derseniz cevabım Yzf125r daha güzel daha az yakıyor olur :)

Ninja300 gibi güzel bir motosiklet anlamsız pahalı.Ki buna ek olarak tarzı farklı fakat Ktm Duke390...İnanın daha önce kullansam Z750 yerine onu alırdım.Ötv sebebiyle o da satılmayacak...Acı gerçek...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Ek olarak Supersport'un mantığı,az yakanı,akıl işi,vergisi,fiyatı olmaz.Nasıl offroadlar yakıtına göre değilde amacına göre sıralanıyorsa Supersportta öyledir.Lüxtür,kullanmak zordur,hep sizden alır,tehlikelidir fakat size hissettirdiği adrenalin farklıdır bambaşkadır.

Gidipte gezi amaçlı şehir içi kullanımlık Supersport değil Naked alırsınız.Gazlamak isterseniz Hornet,Gsr ve z750 sakin sakin gezecekseniz Xj6 ve türevleri.Benim mantığım bu şekilde işliyor.Amacından sapmış sadece "paketi sexy ama içi yapay" makinelerden nefret ediyorum...Ve dikkat ederseniz kabuğa önem veren tek marka Honda...Pazarlama stratejisi saçma sapan bir hal aldı...Suzuki gsr750 çıkarıp bende varım diyor,siz tuhaf motorları 3 farklı kasada konsept bu diye kaktırıyorsunuz.İşçilik kalitesi ayaklar altında şeklinde.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Kawasaki fanatiğiyim fakat inanının şu an şovenistlik yapmıyorum.Ninja300'ü bizzat test etme imkanım oldu hatta burada ufak bir kritik bile yazdım.Ninja300 tepkileri ve oturuş pozisyonu ile küçük ss.Frenleri iyi,ara hızlanması iyi,gaz tepkileri iyi ve bence en önemlisi oturuş pozisyonu iyi.600 ve üzeri cc ss için tam bir basamak.Tamam 4 silindir tepkisi bambaşka,virajlarda gaz açmak filan çok ayrı ama Ninja300 bu konuda çok iyi.Ve ben denemediğim karşıdan yorum yaptığım cb500r'ın sadece videolarını izledim.Az buz yurt dışına çıkıyoruz kullananlarla konuştum.500cc gibi gitmiyor.Anlatmaya çalıştığım bu.Tamam Nc serisi gitmiyor dediğimde amacı gezinti az yakıt dediler sustuk ettik fakat siz 500cclik "Supersport" yapıyorsunuz,adınız Honda ve aynı tuhaf motoru 3 farklı kasaya takıp,kasalara göre isim veriyorsunuz.E çinden ithal markalarla aranızda ne fark var ? Ha kalıplı sexy motosiklet oturuşu "Touring" ama adı Supersport arkadaş gerisi beni ilgilendirmez derseniz cevabım Yzf125r daha güzel daha az yakıyor olur :)

Ninja300 gibi güzel bir motosiklet anlamsız pahalı.Ki buna ek olarak tarzı farklı fakat Ktm Duke390...İnanın daha önce kullansam Z750 yerine onu alırdım.Ötv sebebiyle o da satılmayacak...Acı gerçek...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Ek olarak Supersport'un mantığı,az yakanı,akıl işi,vergisi,fiyatı olmaz.Nasıl offroadlar yakıtına göre değilde amacına göre sıralanıyorsa Supersportta öyledir.Lüxtür,kullanmak zordur,hep sizden alır,tehlikelidir fakat size hissettirdiği adrenalin farklıdır bambaşkadır.

Gidipte gezi amaçlı şehir içi kullanımlık Supersport değil Naked alırsınız.Gazlamak isterseniz Hornet,Gsr ve z750 sakin sakin gezecekseniz Xj6 ve türevleri.Benim mantığım bu şekilde işliyor.Amacından sapmış sadece "paketi sexy ama içi yapay" makinelerden nefret ediyorum...Ve dikkat ederseniz kabuğa önem veren tek marka Honda...Pazarlama stratejisi saçma sapan bir hal aldı...Suzuki gsr750 çıkarıp bende varım diyor,siz tuhaf motorları 3 farklı kasada konsept bu diye kaktırıyorsunuz.İşçilik kalitesi ayaklar altında şeklinde.

Yazdığında haklısın Ninja 300 adına daha çok yakışan, sport motor kawramını daha çok karşılıyan model. Bu açıdan bakıldığın 500R tam kalıbının adamı değil.

Ama bu markalar arası farkları tercihleri firmalar bilerek yapıyor bence. Aynı topa girmiyorlar:)

Honda büyük balık, kawasaki de honda gibi günümüz yakıt fiyatlarına göre performansı azla çok arası dengeye oturmuş daha sakin hatlı bir motor çıkarsa büyük balık küçük balığı yutacak.

Kawasaki daha klasik old skul:p makina yapıyor. hacmine göre fırlama, daha ss tarzı. Kendi çapında müşterileri paylaşıyorlar böylelikle.

Kawasakinin Ülkemizdeki hali içler acısı 2. el 2009 ve sonrası Ninja 650 yok neredeyse. halbuki çok iyi motor.

Avrupada yaşaşaydım ninja 300 varken cbr300 le ninja 650 varkende cbr500 le işim olmazdı.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Amaç ne anlamıyorum.Aynı motorun 50 cc büyüğünü getirip (muhtemelen 6-7 beygir farkedecek) 5000 bin 6000 bin lira extra paraya satmak? Birde bunların vergi dilimi 250 cc üstü değilmi ? Ordan da bi kazık... 600 cc nin altında bir motor almayı düşünen bir vatandaş kalkıpta okadar para fazla verip birde vergiden belini büktürmez bence.Sanki ülkemizde ara sınıflardaki motorların hepsi var da 250cc liği olan bi makinanın 300cc liğini getiriyolar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst