arkadaşlar 54 sayfanın 54ünüde okuyarak büyük işsizlik mi yaptım bilemem ama gerçekten yardımınıza ihtiyacım var her yorumunuz benim için değerlidir.
şimdi ben yeni başlayan biriyim motora mart gibi sınava girip nisan gibi bu motoru almak istiyorum
sebebi ninjadan ucuz oluşu cbrı hem görünüş hem performansta tokatlıyor oluşu .
hız manyağı biri değilim ama son hızı hakkında değişik soylentiler var ortalama 160 diyebilirmiyiz buna
görünüşü gerçekten çok hoş siyah (kırmızı şase) olanı tercih edicem ve kırmızı angel far takmayı planlıyorum coolun taktıklarından fiyatı hakkında bilgisi olan var mı ?
vibrasyon var falan cart curt yüksek torklu motor belirli bir düzeyde olması normal zaten tüm sorunlarının çözülebiliceğini öğrendim forumda
savaşan kazanır yorumu uyuyor bence ama benim bi sorum var şimdi benim yaş 19 boy 194 kilo 88 yani sporcuyum ben bu motor benim altımda küçük kalmaz demi
gerçekten merak ediyorum bunu ve bir sorum daha var yağmurlu havada sorun çıkarır mı ?
ben izmirdeyim üniyi manisada okuyorum celal bayarda ikincioğretim( bil müh.istediğiniz konuda yardımcı olurum ) oldugumdan gece yola çıkıcam( kışın kullanmıycam ) sabuncubeli yol bilen bilir bela bir yol ama genişletildi asfaltı yapıldı
tek sorun çok virajlı oluşu 200 m düz giderken hop viraj sonra düz bi daha viraj yani bir sorun olmaz demi anlayışınıza sığınıyorum yeniyim ondan bu kadar merakım
şimdiden teşekkürler.