- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
Dünya şampiyonu motosikletçi Kenan Sofuoğlu, organ bağışına dikkat çekmek amacıyla gerçekleştirilen sembolik yarışa katıldı. Organizasyonda yer aldığı için mutlu olduğunu dile getiren Sofuoğlu, kendisinin de seve seve organ bağışında bulunabileceğini söyledi.
Türkiye Motosiklet Federasyonu, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığının organ bağışı konusunda toplumdaki farkındalığı artırmaya yönelik düzenlediği sembolik yarışın İstanbul etabı Sultanahmet Meydanından başladı. Organ bağışlarımızla umudunu kaybedenlere umut olmak üzere yola çıkıyoruz sloganıyla düzenlenen yarışa dünya şampiyonu motosikletçi Kenan Sofuoğlu da katıldı. Organizasyona katılmaktan son derece mutlu olduğunu dile getiren Sofuoğlu hasta olmasına rağmen programa katıldığını söyledi.
Türkiyedeki organ bağışı oranının çok düşük olduğuna dikkat çeken Sofuoğlu Motosiklet Federasyonunun bu benzer organizasyonlarla hem motor sporlarına hem de toplumsal sorunların çözümüne katkı sağladığını ifade etti. Sofuoğlu henüz organ bağşında bulunmadığını ancak organlarını seve seve bağışlayacağını aktardı. Sofuoğlu, konuşmasının ardından motosikletiyle küçük bir de gösteri yaptı.
Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar da, spor yapmanın ve yaptırmanın yanı sıra toplumsal projelere de önem verdiklerini belirtti. Türkiyede organ bağışlamama sorunu bulunduğunun altını çizen Uçar, farkındalık yaratmak ve insanların bu konudaki duyarlılığını artırmak için bu organizasyonu düzenlediklerini ifade etti. Sembolik yarışın Ankarada başladığını hatırlatan Uçar, İstanbulun ardından sonraki etapların Tekirdağ, Çanakkale, İzmir, Aydın, Muğla ve Antalyada gerçekleştirileceği bilgisini verdi. Motosiklet yarışçıları ve tutkunları olarak yollarda olacaklarını dile getiren Uçar, organ bağışı için farkındalık yaratmaya çalışacaklarını kaydetti.
Sembolik yarışın startını ise İstanbul Vali Yardımcısı Kazım Tekin verdi. Tekinin damalı bayrağı sallamasıyla gaza basan motosikletçiler organ bağışına dikkat çekmek için yola çıktı.
Kaynak: medimagazin
Türkiye Motosiklet Federasyonu, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığının organ bağışı konusunda toplumdaki farkındalığı artırmaya yönelik düzenlediği sembolik yarışın İstanbul etabı Sultanahmet Meydanından başladı. Organ bağışlarımızla umudunu kaybedenlere umut olmak üzere yola çıkıyoruz sloganıyla düzenlenen yarışa dünya şampiyonu motosikletçi Kenan Sofuoğlu da katıldı. Organizasyona katılmaktan son derece mutlu olduğunu dile getiren Sofuoğlu hasta olmasına rağmen programa katıldığını söyledi.
Türkiyedeki organ bağışı oranının çok düşük olduğuna dikkat çeken Sofuoğlu Motosiklet Federasyonunun bu benzer organizasyonlarla hem motor sporlarına hem de toplumsal sorunların çözümüne katkı sağladığını ifade etti. Sofuoğlu henüz organ bağşında bulunmadığını ancak organlarını seve seve bağışlayacağını aktardı. Sofuoğlu, konuşmasının ardından motosikletiyle küçük bir de gösteri yaptı.
Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar da, spor yapmanın ve yaptırmanın yanı sıra toplumsal projelere de önem verdiklerini belirtti. Türkiyede organ bağışlamama sorunu bulunduğunun altını çizen Uçar, farkındalık yaratmak ve insanların bu konudaki duyarlılığını artırmak için bu organizasyonu düzenlediklerini ifade etti. Sembolik yarışın Ankarada başladığını hatırlatan Uçar, İstanbulun ardından sonraki etapların Tekirdağ, Çanakkale, İzmir, Aydın, Muğla ve Antalyada gerçekleştirileceği bilgisini verdi. Motosiklet yarışçıları ve tutkunları olarak yollarda olacaklarını dile getiren Uçar, organ bağışı için farkındalık yaratmaya çalışacaklarını kaydetti.
Sembolik yarışın startını ise İstanbul Vali Yardımcısı Kazım Tekin verdi. Tekinin damalı bayrağı sallamasıyla gaza basan motosikletçiler organ bağışına dikkat çekmek için yola çıktı.
Kaynak: medimagazin