Ah Şu Honda Cb 125 E

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Zorunuza giden ne yw neyi çekemiyorsunuz :queen:
Herkesin motoru kendine vatandaş cb almıs banane yav sanki benmi binecem
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
çekemeyen anten taksın :) görüyoruz cb topiğini takip edenleri :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Arkadaşlar konuya ne zamandır yorum yapayım diyorum unuyordum hep :)

Şimdi öyle motoru kötülemeyin bu motorla kaç km yol yapanlar var mesela iki motor bir çift gibi bir konu vardı bir sürü yeri gezmişler.
Tamam motorda titreşim olabilir tvs apachedede var.
Koltuğu sert ama bir süre kullandıktan sonra rahat oluyormuş.
Devir göstergesine ben gerek duymuyorum ne gerek var ?
Ayrıca konuyu açan arkadaşım hergün nasıl sorun çıkarıyor merak ediyorum ?
Benim cup 15.000 kmde daha yeni yeni sorun çıkarmaya başladı debriyaj balatası fren balataları vs.
80 km/hyi geçmiyor diyenleride anlayamıyorum normal hızı 100 km/h
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Şu topiğe yazmayacam dedim ama tahrik ediyosunuz adamı.

Geçenlerde diskovari çenıl'da Honda'nın çindeki üretim fabrikasının belgeselini izledim , izlemez olaydım , honda maliyetten kurtaracağım diye kaliteyi çok düşürmüş. Silindiri bakalitten ,çamurluklarını deposunu kartondan yapıyolar. hele bi de lastikleri görseniz o motora binmezsiniz , kullanılmış lastikleri kaplama yapıp takıyolar motorların üstüne. korkulur bu hondadan.

Devir göstergesi yok , abi devir göstergesi olmazsa ben nasıl vites değiştiricem , motorun bayıldığını nasıl anlıyacam , zaten motosiklet eğitimlerindede hocalar gözünüzü sakın devir saatinden ayırmayın diyolar , bi bildikleri var demek ki.

motor çok yavaş , geçenlerde istanbul parka girdim öyle bi asfaltın tozunu alayım , baktım önde bi r6 sonra bi baktım yok , sonra yanımdan bişey geçti son anda tanıdım gixxer 600. velasıl kelam cb 125 pist motoru değilmiş onu anladım. nabiyim daha acemiyim öğrenicem.

Uzun yola çıktım motorla , gittim gittim dere tepe düz gittim. bi mola verdim oturdum bi ağaç gölgesine. arkadaş her tarafım karıncalaşıyo , bu cb'de nası bi titreşim var böyle aman allahım. 10 dakika geçti hala karıncalaşma geçmedi. Abow yanlışlıkla karınca yuvasının üstüne oturmuşum. istemedende olsa CB'ye pok attık iyimi :(



100cc motor bile rahat görür 80i cbnin görmemesi saçmalık

Arkadaşım sen bu cümlende ciddimisin ? Şu an şaşırsam mı yoksa sizin gibi beyni olan ve bu cümleyi yazmaya çekinmeyen bireylerde aynı kimliği taşıdığıma utansam mı karar veremedim. Insanları diğer canlılardan ayıran en büyük özelliklerden biri mantıktır. Hadi insan ol biraz mantık kur ve şu cümleni bi daha oku.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Şu topiğe yazmayacam dedim ama tahrik ediyosunuz adamı.

Geçenlerde diskovari çenıl'da Honda'nın çindeki üretim fabrikasının belgeselini izledim , izlemez olaydım , honda maliyetten kurtaracağım diye kaliteyi çok düşürmüş. Silindiri bakalitten ,çamurluklarını deposunu kartondan yapıyolar. hele bi de lastikleri görseniz o motora binmezsiniz , kullanılmış lastikleri kaplama yapıp takıyolar motorların üstüne. korkulur bu hondadan.

Devir göstergesi yok , abi devir göstergesi olmazsa ben nasıl vites değiştiricem , motorun bayıldığını nasıl anlıyacam , zaten motosiklet eğitimlerindede hocalar gözünüzü sakın devir saatinden ayırmayın diyolar , bi bildikleri var demek ki.

motor çok yavaş , geçenlerde istanbul parka girdim öyle bi asfaltın tozunu alayım , baktım önde bi r6 sonra bi baktım yok , sonra yanımdan bişey geçti son anda tanıdım gixxer 600. velasıl kelam cb 125 pist motoru değilmiş onu anladım. nabiyim daha acemiyim öğrenicem.

Uzun yola çıktım motorla , gittim gittim dere tepe düz gittim. bi mola verdim oturdum bi ağaç gölgesine. arkadaş her tarafım karıncalaşıyo , bu cb'de nası bi titreşim var böyle aman allahım. 10 dakika geçti hala karıncalaşma geçmedi. Abow yanlışlıkla karınca yuvasının üstüne oturmuşum. istemedende olsa CB'ye pok attık iyimi :(





Arkadaşım sen bu cümlende ciddimisin ? Şu an şaşırsam mı yoksa sizin gibi beyni olan ve bu cümleyi yazmaya çekinmeyen bireylerde aynı kimliği taşıdığıma utansam mı karar veremedim. Insanları diğer canlılardan ayıran en büyük özelliklerden biri mantıktır. Hadi insan ol biraz mantık kur ve şu cümleni bi daha oku.


Hocam tebrikler 125cc motordan 600-1000cc performansı beklediğiniz için.

yasin arkadaşın yazdığı doğru benim cup 80ni rahat görüyor.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Sinan ağa seninki de iş mi yahu. 1000 lik motorla aynı piste çıkmak da ne demek. Ayıp bir şey
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ne bileyim kanka ya acemilik işte , dışarıdan bakınca ikiside motosiklet gibi duruyo , nerden bileyim benimki tek silindir diğerlerinin 4 silindir olduğunu. Ama olsun böyle böyle öğrencez bu işleri :) Forumda çok bilen abiler var öğretirler , bilmeselerde başka birinden duyarlar birazda kendi yorumlarını katarlar öğretirler bizede.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ne bileyim kanka ya acemilik işte , dışarıdan bakınca ikiside motosiklet gibi duruyo , nerden bileyim benimki tek silindir diğerlerinin 4 silindir olduğunu. Ama olsun böyle böyle öğrencez bu işleri :) Forumda çok bilen abiler var öğretirler , bilmeselerde başka birinden duyarlar birazda kendi yorumlarını katarlar öğretirler bizede.
Lan olm breton la hayabusayı tokatlayanların olduğu bir sitedesin...
Ayağını denk al....:queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Lan olm breton la hayabusayı tokatlayanların olduğu bir sitedesin...
Ayağını denk al....:queen:

o da mümkün abi , busa'nın senkromeç bozulsa 1. viteste takılı kalsa , Breton'a da güzel bi modifiye . Kim demiş breton busa'yı tokatlayamaz diye :bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
o da mümkün abi , busa'nın senkromeç bozulsa 1. viteste takılı kalsa , Breton'a da güzel bi modifiye . Kim demiş breton busa'yı tokatlayamaz diye :bounce:
[video=metacafe;1106108/crazy_motorcycle_race/]http://www.metacafe.com/watch/1106108/crazy_motorcycle_race/[/video]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst