Kapının anahtarı kırıldı, nasıl çıkar?

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaşlar selamlar...
Okulun tuvalet kapısının anahtarı kökünden kırıldı ve içinde kaldı. Çıkarılabilir mi?
Pense tutmuyor malum...
Köydeyiz, çilingir işi masraflı o yüzden. Çıkarabilirsek yedek anahtar var...
Fikri olan var mı?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Anahtarın aynısından varsa ters taraftan sokup kırılan kısmı çıkarmayı dene.. Not: eğer kapı kapanmamışsa :) HBA (herşeyibilenadam)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu işlerden hiç anlamam ama bir bakayım dedim:

http://www.youtube.com/watch?v=63tQH1DIqIw

En kötü ihtimalle bir miktar yağ (Wd 40 gibi) ve anahtarı çıkarmak için mini testere gibi bir alete ihtiyacınız var.

Ya da üstteki arkadaşın yazdığı gibi kapıya diğer taraftan ulaşım varsa anahtar veya sert bir parça telle ittirmeyi deneyebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Tam olarak muktedir değilim konuya fakat bazı modellerde arkadan anahtarı sokunca diğer taraftaki anahtarı biraz dışarı itiyor diye biliyorum fakat bunun olması için kırık anahtarın anahtarın ilk takıldığı konumda yani dik durması gerekiyor.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bu işlerden hiç anlamam ama bir bakayım dedim:

http://www.youtube.com/watch?v=63tQH1DIqIw

En kötü ihtimalle bir miktar yağ (Wd 40 gibi) ve anahtarı çıkarmak için mini testere gibi bir alete ihtiyacınız var.

Ya da üstteki arkadaşın yazdığı gibi kapıya diğer taraftan ulaşım varsa anahtar veya sert bir parça telle ittirmeyi deneyebilirsiniz.

Okulun interneti ile video açılmıyor, evde bir inceleyeyim, teşekkürler :)

Tam olarak muktedir değilim konuya fakat bazı modellerde arkadan anahtarı sokunca diğer taraftaki anahtarı biraz dışarı itiyor diye biliyorum fakat bunun olması için kırık anahtarın anahtarın ilk takıldığı konumda yani dik durması gerekiyor.
Anahtarın aynısından varsa ters taraftan sokup kırılan kısmı çıkarmayı dene.. Not: eğer kapı kapanmamışsa :) HBA (herşeyibilenadam)
Ters taraftan sokamam çünkü kapı kapalı :mrgreen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bikac defa basima geldi her seferinde toplu igne ile hic ugrasmadan cikardim .
İgnenin ucunu kivir ama milimetrik olarak . Olta ignesinin ucundaki ufak centik gibi en ucunu disinle egerek gozle bile zor gorulecek gibi egerek yapabilirsi.
Anahtarin uzerinden sok o centik anahtara donuk olsun . İgneyi cikarirken anahtarda gelir.

Eger aklina tığ geldiyse ugrasma onla olmuyor kalin geliyor :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bikac defa basima geldi her seferinde toplu igne ile hic ugrasmadan cikardim .
İgnenin ucunu kivir ama milimetrik olarak . Olta ignesinin ucundaki ufak centik gibi en ucunu disinle egerek gozle bile zor gorulecek gibi egerek yapabilirsi.
Anahtarin uzerinden sok o centik anahtara donuk olsun . İgneyi cikarirken anahtarda gelir.

Eger aklina tığ geldiyse ugrasma onla olmuyor kalin geliyor :)
Abi toplu iğne girmedi :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hadi arkadaşlar adam altına yapmadan çözelim meseleyi:)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Karga burun varsa olabilir tornavida varsada olabilir. Ama ilk Kapı kolunu sökün,Sonra cafcatflı diktörtgen parca var 4 civatali üst 2 alt 2 onu sökün rahat calısma alanı yakalyın.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Karga burun varsa olabilir tornavida varsada olabilir. Ama ilk Kapı kolunu sökün,Sonra cafcatflı diktörtgen parca var 4 civatali üst 2 alt 2 onu sökün rahat calısma alanı yakalyın.

Kargaburun, tornavida vs işe yaramadı...
Acaba diyorum, küçük ince bir şeyi yada anahtarın kalan kısmını japonlasam çekebilecek kadar tutar mı?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Japon metali tutmaz. Metal yapıştırıcısı gerekir. O da köyde olmaz herhalde.
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
2 gün önce başıma geldi, anahtar kırılıp kilidin içinde kaldı. Tutabilirsen tırnak makası ile çekip çıkartabilirsin.
Dikkat etmen gereken şey, anahtarı taktığın konumdayken dışarı doğru çekmen, değilse çeksen de gelmez.
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
yapıştırıcı işine girme kırıp parçayı göbeğe yapıştırırsın hiç çıkmaz
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Sonra mekanizmayı bozmayalım :)

Ben zaten tavsiye etmiyorum. Çünkü her tarafı metal, tamamı birbirine yapışır. :)
Tabi çok ince bir tabaka halinde sürüp, sadece anahtarı tutacak şekilde yapabilirseniz, neden olmasın? Yinede riskli tabi.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dış segmen pensesini denedinmi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst