Ve 2014 KTM 1290 Super Duke R karşımıza çıktı!

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
1.301 cc 75 derece V-twin güç ünitesi ile 180 bhp güç üretebilen araç bugüne kadar üretilmiş en güçlü çıplak modellerden biri.

Aracın fren sistemi Ducati 1199 Panigale S ‘te de kullanılan Brembo M50 kaliperlere ve 320mm disklere sahip.

Spor ve Yağmur olarak seçilebilen sürüş modları, ride-by-wire traksiyon kontrolü aracın göze çarpan diğer özellikleri.

Fotoğraf galerisi için tıklayın

Kaynak: Moto Aktüel
 

Ekli dosyalar

  • 2014-KTM-1290-Super-Duke-R.jpg
    2014-KTM-1290-Super-Duke-R.jpg
    48.1 KB · Görüntüleme: 10,551
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Kawasaki Z serisinin bir kopyası gibi geldi, bu nakedlerin hepsi birbirine benziyor zaten de
ktm nin kuyruk olayı hiç hoşuma gitmiyor
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Hatları zaten keskin olan KTM Duke çizgisini de aşıp iyice sert hatlar koymuşlar: Sonuç, sanki motorun kaslı görünümünü almış götürmüş gibi geldi bana...

Şu http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/s720x720/1238380_10151910726682451_1368188323_n.jpg açıdan bakınca, inazumanın deposu gibi göründü gözüme. Her ne kadar; tekrar tekrar bakınca, deponun baş kısımla (farla) yarattığı bütünlük gözüme daha görünür olduysa da, Inazuma'ya benzettiğim depo aklımdan çıkamıyor bir türlü :(

Yine de specler göz dolduruyor (magazin başın şeysi gibi oldu :p), insanın canı çekiyor...

Bir sorum olacak, motor kültürüm daha ziyade "kültürsüz" düzeyinde olduğu için:
180 beygiri bir insan ne yapar motosiklette? (Buna bulabildiğim tek yanıt: yemez de yanında yatar oldu. Kısacası yanıt bulamadım :D)
İkincisi,
180 beygiri bir insan ne yapar naked bir motosiklette.

Gerçekten hayal edemiyorum...

Bir de bu aletin hafif olduğunu düşünüyorum klasik KTM tasarımı çerçevesinde...

Seri, torklu, hızlı, atak, her bişi... Tamam. Da naked motorla bu??? Var mıdır bununla keyifli keyifli 280 kmh hız yaparım diyecek?

Başka bir şey olmalı, bilmediğim, ama istenecek...

Bir de ifadeye bakar mısınız:
Top speed: depends on the rider’s courage and figure

Tam buydu demek istediğim. Grenaj yok, motor havalanıyor, sürücü havalanıyor... Ve hız... Amin...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Yahu bitek ben mi beğendim :) Gerçi bizde fiyatı 50.000 TL falan olur artık.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ya büyük isyanlardayım, prototip halini çok beğenmiştim, KTM yine çizgileri aşmış, duvarları yıkmış, yok öyle sıradan far, egzoz vs, vs, tasarımı demiştim...

Şimdi çıkardı yine dük! gibi farı önümüze koydu :pr: Alfa-4C farlarındaki hayal krıklığını yaşadım yine

Üstelik yahu birader o egzoz nedir öyle, hiç önceki tanıtımını yaptığın tasarımdan sonra gitmiş mi !!

50.000 TL iyi olur bence ?? bu özelliklerde ve güçteki bir alet için. Yada 60~70.000 TL ye GS mi alalım acaba :cherry:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Protip gibi çıkmaması çok üzücü,

Arka tarafı daha yere yakın duruyor, belkide plakalık yüzündendir ama, o bütün ağırlığı önde supermoto havası kalmamış.

Boş ağırlığı 189! kiloymuş, şaka gibi gerçekten.

690R 135KG iken çok şaşırmadım.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Bir naked için bu güç biraz fazla değilmi? Bana biraz anlamsız geldi.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
admin yazının başına ağzınızdan akan suyu silmek için selpak alınız yazsana klavye mundar oldu
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
270
şu ktm yapıyo hiç oldum olası bu tarz motorları sevmemişimdir ancak ktm nin motorları resmen sanat eseri gibi incelediginde detaylardan kalite fışkırıyo resmen

atlıcan buna vercen kırbacı yemisin yemezmisin :queen:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
kamburu çıkmış insanlar gibi ama bunda nasıl bir güç vardır bi binmek gerek :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Protip gibi çıkmaması çok üzücü,

690R 135KG iken çok şaşırmadım.

Prototip olayını hiç sorma. Böyle yine KTM kalbimi fethetti, yine tabuları yıktı, duvarları aştı, diğer markalar gibi aşırı hayvan kaslı yakışıklı sporcu havasında motor yapmak yerine piskopat görünümlü, "beast" lafını tipi ile de hak eden, falçatalı bir tip tasarlamış diye düşünüyordum. Hayal kırıklığının başkenti oldum desem yeridi. Açıkçası tasarım olarak çok fazla etkilenmedim, beklentiye sokmayacaktı bizi öyle. KTM kaybetti :)

Bu arada Duke'ü kastediyorsan 149,5 kg, SMC-R 'ı kastediyorsan 139,5 kg kuru ağırlığı var (açığını bulmuşkan kapatayım dedim :mrgreen: )

Bir naked için bu güç biraz fazla değilmi? Bana biraz anlamsız geldi.

Biraz anlamsız geldiyse bir doktora görün derim :p

Bu motorda anlam aramak ayrı bir hata gerçi, bana sorarsan Z750 bile gereksiz bir güce sahip, sen düşün artık :wiinkk:
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
Forumdan bir arkadaş KTM ile SYM'i karşılaştırıyordu. Nerede o bi baksa bu başlığa:queen:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Daha "yan yatarsa bu motor pegler hemen kırılır, çok dandik malzemeden yapıyor" adamları gelmemiş. gaçayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst