250 cc katogorisi

Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.Önce kendimi tanıtayım 19 yaşındayım.Devlet memuruyum.Arkadaşlar hiç motor deneyimim olmadığı için başlangıç olarak 100 cc manuel vitesli bir motor aldım.Şuan 500 km ye yaklaştı.5-6 ay sonra geçiş motoru olarak 250 cc bir makina alacağım.Önümde üç seçenek var.İkinci el Kawasaki ninja 250 r ,honda cbr 250 r yada hyosung gt 250 r alacağım.Arkadaşlar önümde 5-6 ay gibi bir süre var şimdiden araştırma içine girdim bana yardım ederseniz sevinirim teşekkürler iyi forumlar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hyosung X5 geleceeek, tartışmalar bitecek !!! ::puro::

::thanks:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
en hızlı ve titreşimsiz bir motor almak istiyorsan ninja 250
iki kişi rahat ve titreşimsiz dersen suzukı inazuma 250
gerisi benim için yok.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben inazuma tavsiye ederim ama 2014 model inazuma s modelini bende almayı istiyorum nasipse 2014 te, bana göre racing bir motor en az 600cc olmalı ki rahatsız sürüşüne deysin yoksa rahat kullanımlı bir 250cc en iyisidir.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Neyin peşindesiniz? 3-5 sene 125cc üstüne çıkmayın, hele ki SS bir makinanın yanına bile yaklaşmayın.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Neyin peşindesiniz? 3-5 sene 125cc üstüne çıkmayın, hele ki SS bir makinanın yanına bile yaklaşmayın.



aynen katılıyorum 500 km önce hiç deneyimi olmayan birisi için 5-6 ay sonra 250 cc ye geçmesi çok erken
100 cc de en az bi 10.000 km yapması gerek sonrasında 250 cc ye geçmesi arkadaşın için daha hayırlı olur...
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
3
teşekkürler bende göreve başlayalı 2 ay oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

Neyin peşindesiniz? 3-5 sene 125cc üstüne çıkmayın, hele ki SS bir makinanın yanına bile yaklaşmayın.

100 cc ile 125 cc arasında dağlar kadar fark yok.Ama en az 5000 km görmeliyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

Ben inazuma tavsiye ederim ama 2014 model inazuma s modelini bende almayı istiyorum nasipse 2014 te, bana göre racing bir motor en az 600cc olmalı ki rahatsız sürüşüne deysin yoksa rahat kullanımlı bir 250cc en iyisidir.

İnazumada bir seçenek ama tip olarak pek hoşuma gitmiyor
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
nerde yazıyo hacı bende meraklandım şimdi ::150::

Ben yazdım hacı abi, merak etme :wiinkk:

Araştırıyoru o aleti, fiyatı normal olursa (CBR kadar felan) performans olarak 250cc kralı olacak. Bence kalite olarak da Hyo işte, belli yani. Enjeksiyonlu ve tek silindir olduğu için GT serisinden yakıt olarak daha makul olacak gibi (yine CBR civarı olur sanırım). En güzel yanı da dolu ağırlığı bile 150 kg altında bişey olacaktı ve 28hp.

Megelli de bu konuda aday idi ama ilk alanlar sorunsuz bir motor olmadığını gördü. Üstelik yetkili servis (garanti) azlığı var. Ama parçaları hyodan ucuzdur eminim. Yine de Megelli yerine Hyo tercihim olur herzaman.

Neyse gelince görücez ama ben çok umutluyum. Duke kadar küçük ve pahalı olmayan, diğer 250lik'lerden daha performanslı ve normal yakıtlı bir motor olursa daha ne istenir??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst