- Katılım
- 3 Tem 2013
- Mesajlar
- 89
- Konu Yazar
- #1
Bundan önce Kawasaki ER-5'im vardı. Ancak arabam ile aynı miktardaki tüketimi beni benden aldı. Şehir içinde daha pratik ve çok daha az yakan bir motorsiklete geçmek istiyordum.
Uzun araştırmalar sonunda Kymco'nun Agility City 125 modelini gözüme kestirdim. Şu ana kadar pratiklik ve karizmatik görünümü açısından çok hoşuma gitti. Performans orta seviyelerde. Yol tutuş ciddi anlamda başarılı. Bunda Metzeler Feel Free lastiklerinde faydası olduğu kesin. Ama yakıt tüketiminde beklediğim ekonomiyi henüz sağlayamadım.
İLeri ki günlerde bakacağız duruma.
Acerbis kaskım . Görüş açıları çok ferah , içi rahat ve havadar. Rüzgar sesi konusunda çok başarılı değil ama scooter'ınakı çıkabileceği hız belli olduğu için benim için sıkıntı değil. Çok beğendim açıkcası.
Uzun araştırmalar sonunda Kymco'nun Agility City 125 modelini gözüme kestirdim. Şu ana kadar pratiklik ve karizmatik görünümü açısından çok hoşuma gitti. Performans orta seviyelerde. Yol tutuş ciddi anlamda başarılı. Bunda Metzeler Feel Free lastiklerinde faydası olduğu kesin. Ama yakıt tüketiminde beklediğim ekonomiyi henüz sağlayamadım.
Acerbis kaskım . Görüş açıları çok ferah , içi rahat ve havadar. Rüzgar sesi konusunda çok başarılı değil ama scooter'ınakı çıkabileceği hız belli olduğu için benim için sıkıntı değil. Çok beğendim açıkcası.