Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Bende kullanıyordum kulaklık telefonumla gelen HTC kulaklık bir tarafını kesmiştim gaza gelip çift takmayayım diye... Kaskı takarken çok rahat gidiyor ve oynamıyor kulakla ama çıkartırken resmen kulağını yırtıyor LS2 kullanırken problem olmuyordu ama AGV de kullanamıyorum artık.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Çarşamba Günü : Amasra
Perşembe Günü: Kıyı Şeritten Sinop
Cuma Günü:Ankara
Cuma Günü: Eskişehir. Festivvale Uçuyoruz :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Çarşamba Günü : Amasra
Perşembe Günü: Kıyı Şeritten Sinop
Cuma Günü:Ankara
Cuma Günü: Eskişehir. Festivvale Uçuyoruz :)

Kardeşim Eskişehir Festivali Organizayonu 2 ye bölünmüş diyorlar. Bende bu sene gitmeyi düşünüyordum, ortalık karışmış sanırım. Vazgeçtim. Tam bi bilgin var mı?
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
karadeniz güzeldir. her motorcunun hayatında bir kere bu yolalrda sürmesi gerekir diye düşünüyorum..
evet ben Trabzon'dayım.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaslar, gecenlerde motorda yasadigim guvensizlikden bahsetmistim. Bugun yeni aldigim kask ve koruyucu ekipmanlarla birlikte motoru da yeniden bir denemek istedim. Duz temiz ( cilalanmis gibi duz ) asfaltda en yumusak donuslerde bile arka tekerin kaydigini fark ettim, gidonu 40-50 km lerde giderken sag sola hafif yatislar icin yada zikzak hareket icin cevirdigimde gercekten kendimi cok guvensiz hissettim. Tekerler kayiyor gibi geliyor ve gercekten de kayiyor galiba. Suratli de donus ya da sert fren denemeye korktum, neme lazim duserim falan cok korktum. Korkudan 60 km yi gecemedim, 5-6 km surusden sonra eve dondum vallahi :) Lastikler ROAD WINNER diye bir marka, onceden yazdigim gibi tarihi de 48/2012 yani yeni, motorda zaten 2000 km de, yani lastiklerde asinma da yok. Acaba sizlerin motorlarindaki orjinal lastikler de bu marka midir ? Sizde de bu sorunlar yasandi mi ? Eski sayfalarda lastiklerin pirelli ya da michelin ile degistirilmesi tavsiye olunmustu, eger degistirirsem bu sorunlar bitermi acaba.

cok tesekkurler
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaslar, gecenlerde motorda yasadigim guvensizlikden bahsetmistim. Bugun yeni aldigim kask ve koruyucu ekipmanlarla birlikte motoru da yeniden bir denemek istedim. Duz temiz ( cilalanmis gibi duz ) asfaltda en yumusak donuslerde bile arka tekerin kaydigini fark ettim, gidonu 40-50 km lerde giderken sag sola hafif yatislar icin yada zikzak hareket icin cevirdigimde gercekten kendimi cok guvensiz hissettim. Tekerler kayiyor gibi geliyor ve gercekten de kayiyor galiba. Suratli de donus ya da sert fren denemeye korktum, neme lazim duserim falan cok korktum. Korkudan 60 km yi gecemedim, 5-6 km surusden sonra eve dondum vallahi :) Lastikler ROAD WINNER diye bir marka, onceden yazdigim gibi tarihi de 48/2012 yani yeni, motorda zaten 2000 km de, yani lastiklerde asinma da yok. Acaba sizlerin motorlarindaki orjinal lastikler de bu marka midir ? Sizde de bu sorunlar yasandi mi ? Eski sayfalarda lastiklerin pirelli ya da michelin ile degistirilmesi tavsiye olunmustu, eger degistirirsem bu sorunlar bitermi acaba.

cok tesekkurler

Lastikler Fabrıka lastikleri kardeş aynen. götü başı oynuyor bizim motorların bu lastikle. dikkat etmek lazım.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
19
Arkadaslar, gecenlerde motorda yasadigim guvensizlikden bahsetmistim. Bugun yeni aldigim kask ve koruyucu ekipmanlarla birlikte motoru da yeniden bir denemek istedim. Duz temiz ( cilalanmis gibi duz ) asfaltda en yumusak donuslerde bile arka tekerin kaydigini fark ettim, gidonu 40-50 km lerde giderken sag sola hafif yatislar icin yada zikzak hareket icin cevirdigimde gercekten kendimi cok guvensiz hissettim. Tekerler kayiyor gibi geliyor ve gercekten de kayiyor galiba. Suratli de donus ya da sert fren denemeye korktum, neme lazim duserim falan cok korktum. Korkudan 60 km yi gecemedim, 5-6 km surusden sonra eve dondum vallahi :) Lastikler ROAD WINNER diye bir marka, onceden yazdigim gibi tarihi de 48/2012 yani yeni, motorda zaten 2000 km de, yani lastiklerde asinma da yok. Acaba sizlerin motorlarindaki orjinal lastikler de bu marka midir ? Sizde de bu sorunlar yasandi mi ? Eski sayfalarda lastiklerin pirelli ya da michelin ile degistirilmesi tavsiye olunmustu, eger degistirirsem bu sorunlar bitermi acaba.

cok tesekkurler

daha önce dile getirmiştim bu durumu ama cevap veren olmamıştı..

demek ki böyle hisseden bir ben değilmişim.. :king:

lastikler çok kötü, değiştirmeye kalksanız 650-700 tl civarı adam gibi markalar..

kısa vadede motoru değiştirmeyi düşünüyorsanız idare edin bence..ben öyle yapıyorum :cat:
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
19
fabrika lastiklerle o kadar frenleme yaptım abartıldıgı gibi değil

frenlemede abartıldığı kadar..virajlarda abartıldığından beter :))

hee şimdi sizin tecrübeniz az..şöyle süremiyosunuz böyle süremiyosunuz diyenler olacaktır..

iyi de ben bu motoru öğrenmek için aldım zaten..o kadar tecrübem olsa başka birşeye binerim..

yeni başlayanların yanlışlarını tolere edebilmeli bu tarz motorlar..ve bu motorda malzemeden kısılacaksa o ''lastik'' olmamalı

diye düşünüyorum..
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Kesinlikle katiliyorum, bu motor baslangic icin ideal deniyor, binenler de herkes olmasa da azimsanmayacak sayida acemi diye nitelendirilen ya yeni baslayan ya da benim gibi uzun sure ara vermis insanlar, lastik dedigimiz motosikletdeki en onemli unsur.

Ben lastikleri degistirmeden bir daha binmeyi dusunmuyorum, 600-650 tl canimizdan kiymetli mi ? Satilana kadar idare etmek hususunda ayni fikirde degilim, o kadar cevvalseniz onu bilemem :) Ben kendimi buz pistinde gibi hissediyorum,boyle motosiklet surulur mu ya. Ilk defa basima geliyor boyle birsey, daha onceki motorlarda bu kadar bilincli olmamama ragmen boyle bir seyle karsilasmadim.

Sanirim benim yasadiklarim sizin de yasamakta oldugunuz gibi gayet normal, ben acaba psikolojik mi ya da pimpiriklimiyim diye kendimden biraz suphe ettigimden sizlere danismak istedim ki durum ortada, paylasimlariniz icin tesekkurler. Anes de on-arka takim michelin pilot activ 625 tl, acaba uygun mudur ? Pirelli diablo rosso II de olabilir, istanbul' da en uygun fiyata hangisini nereden taktirabilirim acaba ?

Tesekkurler
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
lastik soğukken ve üzerine toz yapışmışsa haklısınız düz bir yolla çıkıp 20 km kadar gidin sonra deneyin bence birde lastiğede alışmak gerekiyor motorla.lastiğe alışmak daha zor :D
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaslar, gecenlerde motorda yasadigim guvensizlikden bahsetmistim. Bugun yeni aldigim kask ve koruyucu ekipmanlarla birlikte motoru da yeniden bir denemek istedim. Duz temiz ( cilalanmis gibi duz ) asfaltda en yumusak donuslerde bile arka tekerin kaydigini fark ettim, gidonu 40-50 km lerde giderken sag sola hafif yatislar icin yada zikzak hareket icin cevirdigimde gercekten kendimi cok guvensiz hissettim. Tekerler kayiyor gibi geliyor ve gercekten de kayiyor galiba. Suratli de donus ya da sert fren denemeye korktum, neme lazim duserim falan cok korktum. Korkudan 60 km yi gecemedim, 5-6 km surusden sonra eve dondum vallahi :) Lastikler ROAD WINNER diye bir marka, onceden yazdigim gibi tarihi de 48/2012 yani yeni, motorda zaten 2000 km de, yani lastiklerde asinma da yok. Acaba sizlerin motorlarindaki orjinal lastikler de bu marka midir ? Sizde de bu sorunlar yasandi mi ? Eski sayfalarda lastiklerin pirelli ya da michelin ile degistirilmesi tavsiye olunmustu, eger degistirirsem bu sorunlar bitermi acaba.

cok tesekkurler

Hesbup, hiç şüphen olmasın aynı durumu bende yaşıyorum mesela 3 ile kısa bir viraj dönüyorum 3 den 2 ye attığımda arka teker kayıyor birkaç kez bu başıma geldi. Birde şuna kanaat getirdim. Bir commuter cbf yada ybr yada herhangi bir naked motorda arkada da yeteri kadar ağırlık ar. Bizim bu cbr da arka teker uçuyor. Ben doğru dürüst yere bastığından da emin değilim. Kim bilir belki daha ne kadar kayıyorda farkında değiliz.

Lastik fiyatları internette baktığım üzere Michelin Pilot Sporty ön arka 600 TL diye. Pirelli için bi araştırma yapmadım. Lastik uzun vadeli düşünüyorsak değiştirmekte fayda var. Ben cbr ı 2 yıl göze aldım yakn zamanda almayı düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

CBR250R'ı satmadan önce ebay'den manet siparişi vermiştim.

http://www.ebay.com/itm/251308641394?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 linkteki manetler. Manet gümüş renk, ileri geri ayar ibresi kırmızı, normal uzunlukta. Açıkçası oldukça iyi çıktılar, almak isteyen varsa 50 TL'ye satıyorum :p. Fren ve debriyaj maneti bir arada.

Şahsi fikrim, bu manetlerde motorun ağır başlılığını bozuyor. Oyuncak gibi oluyor motor. :farao:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
30
Kesinlikle katiliyorum, bu motor baslangic icin ideal deniyor, binenler de herkes olmasa da azimsanmayacak sayida acemi diye nitelendirilen ya yeni baslayan ya da benim gibi uzun sure ara vermis insanlar, lastik dedigimiz motosikletdeki en onemli unsur.

Ben lastikleri degistirmeden bir daha binmeyi dusunmuyorum, 600-650 tl canimizdan kiymetli mi ? Satilana kadar idare etmek hususunda ayni fikirde degilim, o kadar cevvalseniz onu bilemem :) Ben kendimi buz pistinde gibi hissediyorum,boyle motosiklet surulur mu ya. Ilk defa basima geliyor boyle birsey, daha onceki motorlarda bu kadar bilincli olmamama ragmen boyle bir seyle karsilasmadim.

Sanirim benim yasadiklarim sizin de yasamakta oldugunuz gibi gayet normal, ben acaba psikolojik mi ya da pimpiriklimiyim diye kendimden biraz suphe ettigimden sizlere danismak istedim ki durum ortada, paylasimlariniz icin tesekkurler. Anes de on-arka takim michelin pilot activ 625 tl, acaba uygun mudur ? Pirelli diablo rosso II de olabilir, istanbul' da en uygun fiyata hangisini nereden taktirabilirim acaba ?

Tesekkurler

Selam, 3800ncü km de lastikleri değiştirdim aynı sebepten ötürü.. 10 km ile giderken ön teker kaydı, yuh dedim, uçukladım.. gidip Michelin pilot Activ aldım... Aradaki fark çok fazla.. Bayramda 2200 km yol yaptım bana mısın demedi.. Arka tekerleğin fren anında tutunması bile çok farklı.. tavsiye ederim...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Retrogus,

Acaba Istanbul dan misiniz ? Lastikleri nereden ne kadar fiyata aldiniz ?

Tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst