İlk Motosiklet Heyecanı ve Mutlulukla Karışık Duyulan Tedirginlik

Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Herkese Selamlar;

Hyosung GT 250 Naked ile motosiklet dünyasına ve motosiklet.net forumuna ilk adımı atmış bulunmaktayım.
İlk motosikletim, scooter kullanmışlığım vardı ancak ilk defa vitesli kullanmaya başlıyorum. Hatta ufak ufak başladım diyebilirim
Gerek sürüş konusunda acemi olmam, gerekse de motorun teknik özelliklerinden, bakım vb.
konulardan hiç anlamamdan dolayı mutlulukla karışık bir tedirginlikte yaşamaktayım. Bu cahilliğimden dolayı çok
fazla dezavantajım olduğunun farkında olmakla beraber tek avantajım sanırım yaşadığım korku. Özellikle
sürüş konusunda azami dikkati göstermeye çalışıyorum aslında çalışacağım desem daha doğru olacak sanki.

Forumdaki yeni başlayanlar tarafından açılan başlıkları elimden geldiğince okumaya çalışıyorum, özellike güvenlik konusunda
oldukça bilgi edindim ve edinmeye devam ediyorum, a2 için de başvurumu yaptım, (faydası olur mu bilmem
ama otomobil ehliyetim var ama istanbul trafiğinden dolayı araba kullanmıyorum mecbur kalmadıkça) bu zaman zarfında
boş alanlarda yavaş yavaş kendim çalışmaktayım. Her konuda bilgiye ihtiyacım olduğunda her türlü öneriye de açığım.
Gerek sürüş, gerekse de motorun bakımı vs. konularında edineceğim en ufak bilgi dahi benim için önemli. Tecrübeli arkadaşlar,
aynı motoru kullananlar ve diğer herkese şimdiden teşekkürler.

Hayırlı Bayramlar Dilerim.
Büyüklerin elleri küçüklerin gözleri güzeldir, öperim.

Saygı & Sevgi
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hayırlı olsun. Söylenmesi gereken yeni bir şey yok aslında yeni başlayanlar için. Dile getiren şeyler hep aynı :)
Kaskını tak, hızlı gitme, viteslere alış, vs vs... Motoru tam olarak kavramadan önce trafiğe çıkmayın. Yokuş kalkış, ani frenleme üzerine çalışın. Slolom yapın... Hakimiyeti tam olarak kavramaya çalışın. Bu dediklerimi yaptığınızda 1 hafta sonra bu bana yetmiyor diyeceksinizdir :mrgreen:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Boş bir alanda çalışın , faydasını göreceksiniz . Hayırlı olsun .
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Kask aldım, ehliyeti de bekliyorum.
Büyük konuşamayı sevmem ama uzun bir süre bu motor bana yetmiyor demem sanırım :)
zira hız merakım yok arabada bile en fazla 90 km. yaparım. sonuçta makine ne de olsa fazla güvenmemek lazım.
yalnız yağı nasıl değişir onu bile yeni öğrendim ayıptır söylemesi.
motorun teknik bilgilerinini de öğrenmem lazım. kısaca cahillik zor iş :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kask aldım, ehliyeti de bekliyorum.
Büyük konuşamayı sevmem ama uzun bir süre bu motor bana yetmiyor demem sanırım :)
zira hız merakım yok arabada bile en fazla 90 km. yaparım. sonuçta makine ne de olsa fazla güvenmemek lazım.
yalnız yağı nasıl değişir onu bile yeni öğrendim ayıptır söylemesi.
motorun teknik bilgilerinini de öğrenmem lazım. kısaca cahillik zor iş :)

Dostum bak yazıyorsunki google'a gt 250 yağ değişimi

Aha bak bu çıkıyor

http://www.youtube.com/watch?v=B1w4ErdMDrA

http://www.motordelisi.com/forum/moto-servis/85262-egzantirik-zinciri-degisimigt250rresimli.html

Aradığın her şeyi google'dan bulabilirsin. Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp :mrgreen: Çok klişe oldu ama ben bilmiyorum muhabbetine çok karışıyım ben. Yaz abi google'a her şey çıkıyor zaten .
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Kask aldım, ehliyeti de bekliyorum.
Büyük konuşamayı sevmem ama uzun bir süre bu motor bana yetmiyor demem sanırım :)
zira hız merakım yok arabada bile en fazla 90 km. yaparım. sonuçta makine ne de olsa fazla güvenmemek lazım.
yalnız yağı nasıl değişir onu bile yeni öğrendim ayıptır söylemesi.
motorun teknik bilgilerinini de öğrenmem lazım. kısaca cahillik zor iş :)

İlk defa cbr 250 ye binince bende artık büyütmem acayip birşey bu diyordum . Hatta bu forumdada konum var . Fakat şuan yetmemeye başladı :) itiraf edeyim . Evet istediğim hızlara çıkıyor fakat insan daha da hızlı çıksın o hızlara istiyor ...
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Eyvallah tr_select haklısın :)
ama tecrübeli kişilerden alınacak bilgi hatta en ufacık bir ayrıntı bile çok önemli. evet genel bilgilere ulaşabilirsin ama
ben biraz da o detayların peşindeyim. ama bu haklı olduğun gerçeğini de değiştirmez, tembellik var biraz, evet :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Kask aldım, ehliyeti de bekliyorum.
Büyük konuşamayı sevmem ama uzun bir süre bu motor bana yetmiyor demem sanırım :)
zira hız merakım yok arabada bile en fazla 90 km. yaparım. sonuçta makine ne de olsa fazla güvenmemek lazım.
yalnız yağı nasıl değişir onu bile yeni öğrendim ayıptır söylemesi.
motorun teknik bilgilerinini de öğrenmem lazım. kısaca cahillik zor iş :)

kardeş hayırlı olsun emin ol ki çok uzun yola çıkmayacaksan (5000 ve üstü) yeter artar bile
ben 650 lik kullanırken satıp 250 aldım şehirde yetiyor arıyor bile
zaten uzun yola çıkacağında anlarsın
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
öncelikle motosikletiniz hayırlı olsun,kazasız belasız kullanırsınız inşaallah...boş bir alanda bol bol pratik yapmanızı tavsiye ediyorum sadece...siz zaten geri kalan herşeyi fazlasıyla biliyorsunuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst