Duygu Sömürüsü ve Dilenciler

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
Çoğu arkadaşımız çok düşük ücretlerle çalışıp yolda görünce acıyıp para verir. bugün okuduğum bir haberde dilencinin 1 günde kazandığı para asgari ücretle çalışan bir işçinin aldığı maaşın tam iki katını aşıyor. valla karlı iş. oturduğu yerden başarıya ulaşan tek canlı tavuktu eskiden aralarına birde dilenciler eklendi :) Haberden alıntı ;

Kütahya'nın Simav İlçesi'nde dilencilere karşı operasyon düzenleyen zabıta ekipleri yaşlı bir adamın cebinden çıkan parayla neye uğradığını şaşırdı.

Kütahya Simav Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, Ramazan ayı ile birlikte artış gösteren dilencilere karşı operasyon başlattı.

Başka illerden gelerek duygu simsarlığı yapan dilenciler, daha sonra şehir dışına çıkarıldı. Belediye meydanında dilenirken yakalanan 58 yaşındaki değnekli İ.K.'nın üzerinden 1.853 TL çıktı.

Bunu gören ekipler, bir günde bu parayı kazanan dilencinin aylığının en az 55 bin liraya geldiğini belirterek şaşkınlıklarını dile getirdiler.

İ.K'nın da üzerinden çıkan paraya el konuldu. Ceza kesilerek serbest bırakıldı
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
Gecen e5 kenarinda balicinin teki yere serilmis. Az ilerisinde bi arac durunca farkettim baliciyi. Yanina gittik su verirken duran aractaki eleman baliciye 50 tl verip arabasina bindi gitti. Bir diger vatandasta 20 tl verdi. Sonradan gelen ambulansada balici binmek istemedi. Soforle konusurken birini daha hasteneye kaldirdiklarin ve hastaneden kactigini soyledikten sonra baska bir olaya gitti. Balici ise ayaklanip yoluna devam etti. Uyanik olmakta fayda var. Davulcularda belediyeden maas almakta bilginize.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Siz ne diyonuz?
Adamlar gemicikler, tv-radyo kanalları, lüks dükkanlar aldılar bu yollarla..
Almanlar uyandırdı, yüzyılın yolsuzluğu dediler; dolandırıcılara bişey olmadı.. Arkaları sağlammış..
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
Gecen e5 kenarinda balicinin teki yere serilmis. Az ilerisinde bi arac durunca farkettim baliciyi. Yanina gittik su verirken duran aractaki eleman baliciye 50 tl verip arabasina bindi gitti. Bir diger vatandasta 20 tl verdi. Sonradan gelen ambulansada balici binmek istemedi. Soforle konusurken birini daha hasteneye kaldirdiklarin ve hastaneden kactigini soyledikten sonra baska bir olaya gitti. Balici ise ayaklanip yoluna devam etti. Uyanik olmakta fayda var. Davulcularda belediyeden maas almakta bilginize.

Davulcular para mı alıyo belediyeden, hiç duymadım. Sonuçta bahşiş yani, neblim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadaka kültürümüzde var diyen başimam olursa cemaat ne yapsın.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Versen bi türlü vermesen bi türlü.


Her isteyene vermektense ihtiyacı olduğunu tahmin ettiklerime veriyorum. Genelde çok yaşlı ve sakat olanlara vermeye çalışıyorum. Bebekli kadınlar var köylerden dilenmek için yövmiyeyle getirilen, onlara vermiyorum.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Zaten olması gereken o, mahalleni komşunu bilirsin. Araya aracılar girdi mi para gitmesi gereken yere zorr gidiyor. Devletin yetiştirme yurtları da düşünülmeli. Mehmetçik de unutulmamalı. 16 milyon yeşil kartlı var, 13 bin kadın da babasının maaşı ile geçinebilmek için kocasını boşamış. Durum pek parlak değil. İhtiyarları simitçi çocuk fakir arkadaşına yardım etmek için her gün bir simit parası ayırıyor hikayeleri ile dolandırıyorlar. Ancak zenginlerin eli cebine bir türlü gitmiyor. Zat_ı muhteremi yarın görürsünüz bagaja 20 liralık plastik oyuncak doldurup gecekonduda iftara gider gene.. Yersen..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
Gecen e5 kenarinda balicinin teki yere serilmis. Az ilerisinde bi arac durunca farkettim baliciyi. Yanina gittik su verirken duran aractaki eleman baliciye 50 tl verip arabasina bindi gitti. Bir diger vatandasta 20 tl verdi. Sonradan gelen ambulansada balici binmek istemedi. Soforle konusurken birini daha hasteneye kaldirdiklarin ve hastaneden kactigini soyledikten sonra baska bir olaya gitti. Balici ise ayaklanip yoluna devam etti. Uyanik olmakta fayda var. Davulcularda belediyeden maas almakta bilginize.

davulcular belediyeden maaş almıyor aksine zabıta davulcu gördüğünde davullarına el koyuyor ve ceza kesiyor. davulcuların ellerindeki kartlar da sahte ne belediye ne de muhtarlık davulculara izin vermiyor.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
bugün bahçelievlerde denk geldi saat 23 suları amca geldi koca bir poşet bozuk para 260 tl var saydım dedi. kasada bütünletti.
Cebimdeki son 50 tl ile ben 1 pide yerken adam yap bana da bir şeyler dedi karnınıda doyurdu gitti.
Özellikle bekledim kasadakiyle konuşmak için adamın hergün geldiğini bu kadar para bütünlettiğini çocuklarınında bu işi yaptığını ford Tourneo arabası olduğunu aşağıda bırakıp gidip geldiğini söyledi.
Yürürken gerçekten acınası halde olduğumu günde 65tl için haftanın 5 günü 10 saat kafamı boşa patlattığımı anladım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst