12 Gün 8 Ülke

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Çok güzel gezi olmuş.. Benzin fiyatlarını yazdığınız içinde teşekkürler.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Paylaştığınız ve anlatımınızın güzelliği için teşekkürler. Hala yüksek fiyatlar istenen YBR250 bu fiyatın boşuna istenmediğini göstermiş.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
paylaşımınız için teşekkürler.yabancı diliniz varmıydı? dil bilmeyen bu gıttıgınız yerlerde sıkıntı çekermi?
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
43
harika gezi olmuş bence ve yorumlar mükemmel
biz oralar gidemeyiz ama bu cbf 250 nin yol performansı nasıl :) emeklerinize sağlık
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İlhan abi, gezip durma, hadi geziyorsun paylaşıp durma bari :p İmrendiriyorsun adamı :)

Abi, sağlıklı, mutlu ve kazasız belasız nice kilometreler.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
İlhan abi,
başından sonuna kadar oldukça lezzetli bir gezi olmuş,

inan ağzımın suyu aktı :p

kazasız belasız daha nice gezilere çıkmanız dileğiyle,
Teşekkürler Oğuz'cum,birlikte de gideriz İnşallah.
çok güzel bir gezi olmuş.fotolar ve anlatım harika.imrenmemek elde değil.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:
Teşekkürler Bora bey,bizden de Selam ve Sevgiler,
Muhteşem bir gezi olmuş. Tebrikler.
Bulgar da uluslararası ehliyet istiyor ama 20 euro çorba parasına geçiyorsun. Şubatta ben öyle geçtim. Yeni ehliyetler yurt dışında
da geçerli olacağından artık bu dert kalmayacak. Alacağınız schengen çok giriş çıkışlı olmalı.
Teşekkürler,
harika fotolar,harika bir gezi,kapıldım gittim resmen,çok özendim,:cat:
tekerinize emeğinize sağlık,allah nicelerine nasip etsin,
allah bir gün bizede nasip etsin beraber çıkarız abi.
Teşekkürler,İnşallah.
abi çok güzel gezmişsin tekerine sağlık
ilerde birgün bosna hersek makedonya yı gezme hayellerin var insan memleketini görmeden olmaz değilmi?
Şimdiye kadar görmediğin kabahat Fatih.)
Çok güzel bir gezi yapmış ve aynı güzellikte rapor hazırlamışsınız, ellerinize sağlık. Bu tip uzun soluklu gezi raporlarını okuyunca içim kıpır kıpır oluyor doğrusu.
Teşekkürler,

---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

Çok güzel gezi olmuş.. Benzin fiyatlarını yazdığınız içinde teşekkürler.
Teşekkürler,
Tekerinize sağlık. :)
teşekkürler,
Paylaştığınız ve anlatımınızın güzelliği için teşekkürler. Hala yüksek fiyatlar istenen YBR250 bu fiyatın boşuna istenmediğini göstermiş.
Kesinlikle hakkediyor,
paylaşımınız için teşekkürler.yabancı diliniz varmıydı? dil bilmeyen bu gıttıgınız yerlerde sıkıntı çekermi?
Arkadaş biliyordu o yüzden rahattık,dil azda olsa kesinlikle gerekli,yoksa çok basit bir şey bile can sıkıcı hale gelebiliyor.
harika gezi olmuş bence ve yorumlar mükemmel
biz oralar gidemeyiz ama bu cbf 250 nin yol performansı nasıl :) emeklerinize sağlık
Teşekkürler,motor cbf değil ybr250 performansı iyi.
İlhan abi, gezip durma, hadi geziyorsun paylaşıp durma bari :p İmrendiriyorsun adamı :)

Abi, sağlıklı, mutlu ve kazasız belasız nice kilometreler.
Teşekkürler Erdem'cim,hep beraber İnşallah.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
abi 10 numara 5 yıldız bir gezi olmuş .şu vize alma işi nasıl oluyor abi?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Süper bir gezi olmuş darısı gidemeytenlere ve unutmadan paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
abi 10 numara 5 yıldız bir gezi olmuş .şu vize alma işi nasıl oluyor abi?
Vize alma işinde ülkeden ülkeye ufak farklılıklar olmasına karşın genel olarak birbirine benzer.Vize almak isteyen kişiden bazı evraklar istenir bu evraklar incelenir,uygun görülürse vize verilir.Yunanistan için gerekli bilgiyi bu linkten öğrenebilirsin.

http://www.kosmosvize.com.tr

Süper bir gezi olmuş darısı gidemeytenlere ve unutmadan paylaşım için teşekkürler
İnşallah,teşekkürler.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
499
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
Abicim geziniz mükemmel olmuş.Allah kaza bela vermesin

Tekeriz düz bassın
 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
74
Abi Çok İyi Gezmişsiniz :) inş Darısı Bizim Başımıza Çok'da Güzel Anlatmışsın Bizde Allah Nasip Ederse 2 Haftaya İstanbul'dan Antalya'ya Gidecegiz :)
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
ilhan abi güzel gezmişsiniz cidden. balkan turu benimde aklımda, kısmetse 2014 baharında düşünüyorum. anlatımın yanı sıra bilgilendirmelerde gayet aydınlatıcı olmuş. tekerinize, yüreğinize sağlık. yollarda görüşmek üzere
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Abicim geziniz mükemmel olmuş.Allah kaza bela vermesin

Tekeriz düz bassın
Teşekkürler,cümlemize İnşallah.
Abi Çok İyi Gezmişsiniz :) inş Darısı Bizim Başımıza Çok'da Güzel Anlatmışsın Bizde Allah Nasip Ederse 2 Haftaya İstanbul'dan Antalya'ya Gidecegiz :)
Teşekkürler,İnşallah.Size de şimdiden hayırlı yolculuklar,sorunsuz ve keyifli bir gezi temenni ederim.
ilhan abi güzel gezmişsiniz cidden. balkan turu benimde aklımda, kısmetse 2014 baharında düşünüyorum. anlatımın yanı sıra bilgilendirmelerde gayet aydınlatıcı olmuş. tekerinize, yüreğinize sağlık. yollarda görüşmek üzere
Teşekkürler,Gönlünüzdeki geziyi gerçekleştirmenizi temenni ederim,görüşmek üzere.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Bombastik gezi, helal olsun, kısa bi Ege turu yaptım motoru büyütür büyütmez, şu an önümde google earth açık ve ülke prosedürü okuyorum :) Kısa vadede hedefim Ankara'dan Karadeniz Sahil Yolu takiben Gürcistan :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
İlhan abim tekerine yüreğine sağlık maşallah çok güzel gezmişsin özendirdin bizi burda :)
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
Vallahi süper olmus, fotolari izlemekten büyük bir zevk aldim, ellerine saglik Ilhan Abi:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst