Koruyucu ekipmanlar hakkında bilgi ve öneri isteği...

Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
Arkadaşlar bugün motosiklet için kursa yazıldım, eylülde sınava gireceğim. Kurs ücretinden sonra belli miktar 350 lira civarı bir param kaldı.
Bunada koruyucu ekipman almak istiyorum; almam gereken ekipmanlar nelerdir? önerileriniz?
Motoru seneye alacağım, bu yıl ekipmanları alsam diyorum, koruma ekipmanlarının hepsini almadan motor almayı düşümüyorum.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
İşte yollarda görmeyi istediğimiz ikiteker tutkunu profili, tebrik ederim :cat: Kask, güzel bir ceket öncelikli olur sanırım.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
İşte yollarda görmeyi istediğimiz ikiteker tutkunu profili, tebrik ederim :cat: Kask, güzel bir ceket öncelikli olur sanırım.

Tşk ederim. Can güvenliği her şeyden önemli; korumasız olup güçlü motor yerine full koruma kötü motor tercihim olur. Kask ve ceket öncelikli olacak; fiyatı uygun koruyuculuğu yüksek olan bişiler bakacağım zor gibi ama.
 
Katılım
10 Tem 2013
Mesajlar
40
Son derece bilinçli olarak bu işe başlayacağın belli. Benim öncelikle önerim, Kask için istediğin modeli veya tipi /rengi belirleyebilirsin ama kaskların belli bir raf ömrü var. O yüzden kaskı aldıktan sonra bir sene beklemesin boşuna. Ama diğer korumalar için böyle bir sıkıntı olmuyor.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
Son derece bilinçli olarak bu işe başlayacağın belli. Benim öncelikle önerim, Kask için istediğin modeli veya tipi /rengi belirleyebilirsin ama kaskların belli bir raf ömrü var. O yüzden kaskı aldıktan sonra bir sene beklemesin boşuna. Ama diğer korumalar için böyle bir sıkıntı olmuyor.

tşkler. Raf ömrü meselesini araştırdım bu sebeple kaskı motorla birlikte almak mantıklı olacak diğer ekipmanlara bakalım o zaman.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

Kask varmi ? Kask yoksa az butce ayirmissiniz

Kaskı seneye motorla birlikte alacağım raf ömrü nedeniyle.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
arkadaşlar sırtlık, dizlik, dirseklik önerisi istiyorum. Uygun fiyatlı koruması ona göre iyi diyebileceğiniz kullanışlı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst