Ciddi bişey değildir diye tahmin ediyorum, arka zincir ayar tırnaklarına bir bak sağ-sol eşit mi? Kaza bela olmadıysa senin sorunun bu tür basit bir sebeptendir, takılacak bişey değildir bence
Ennn falzla lastikler janta bi cins oturmuştur, söker tekrar oturturlar, çözülür.
Lastikte ( jant ile birleştiği kısımda )jantın çevresini dönen bir iz var ona bir göz at bakalım her noktada eşit mi jant ile arasındaki mesafe :cat:
Birazdan sürmeye çıkacağım tekrar kontrol edeceğim acaba benden mi diye . Unutmuşum birazdan bakacağım teşekkür ederim 1-2 saate yazarım buraya . Biraz geziyim bakalım
Denedim farklı şekilde ama yine sağa çekiyor .Dediğim oturuş pozisyonunu unutma...
Abi gözden geçirebildin mi? Herşey milimetrik mi gözüküyor ?
ön süspansiyonları maşaya takarken ayarsız sıkmışlardır belki yamuk durmuştur somunları söküp tam ortalayıp tekrara sıkmak lazım kanımca.