- Katılım
- 23 Haz 2013
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba,
Foruma yeni üye oldum.Eğer başlık kurallarına aykırı bir yazı olduysa kusura bakmayın,elimden gelen bu.Amacım burda olmayanlara da böyle güzellikleri göstermek,ve motosiklet tutkusunu paylaşmak.Yeni scooter'ım Xenter ile ilk gezimi Phaselis'e gercekleştirdim.Biraz spontane oldu bu tur benim icin,özellikle planlanmış bişey değil yani,motora alışıyım biraz yol yapıyım dürtüsü daha cok beni yönlendirdi.Phaselis sırasıyla Kemer-Kiriş-Çamyuvayı gectikten sonra geliyor.Gidiş dönüş 130 km sürdü,hava sıcaklığı aşırı denmeyecek seviyede normal kuru bir Antalya sıcağı vardı bugün.
Yıllardır Antalya da yaşamama ragmen Phaselis'e ilk kez gittim.
Antalya'dan Kemer'e devam eden bu yol gayet güzel bir otoyol.Genelde 3-4 km sinde her zaman bakım calışması oluyor ve yol tek şeride iniyor o kısımlarda,bunun dısında sürüş icin cok uygun ve rahat bir yol yani.İlk 25 km icinde tam 3 tane tünel var ve bunlardan ilki ve üçüncüsü 1000'er metrelik,aradaki ise daha kısa bir uzunlukta..Herkesin bildigi gibi doğal güzellikler açısından cok güzel bir bölge oldugu icin gelip görme ve gezmek icin kesinlikle harika bir yer.Phaselis kesinlikle müthişti,öncelikle 8 TL giriş ücreti oldugunu söyleyeyim.Ateş yakmak yasak.Bircok tarihi kalıntı vardı,burunun hem solunda hem da sağında olmak üzere iki koy bulunmakta.Sağdaki koy daha durgun ve berrak,yatlar demirlemiş ve tursitler denizden gelip geziyorlardı.Deniz tertemiz ,cennetten bir sahil gibi hakikaten.Oldukça cok turist vardı diyebilirim hem yerli hem yabancı.Bu arada teknelerin oldugu taraftan görülen yüksek dağ Tahtalı Dağı,bu meşhur teleferik olan yani.2000'in üstünde bir rakımı olması gerek.Henuz gitmek nasip olmadı tabi benim icin
130 km süren bu gezimde Phaselis dışında iki kere mola verdim.Gidişte Camyuva'yı gectikten sonra zar zor bir gölge yer buldum ve su molası verdim.Dönüşte ise Kemer icinden geçerek Antalya'ya döndüm.Henuz motorum rodaj döneminde oldugu için saatte 60-70 km/h hız ortalaması ile sürdüm.Bikaç endurocu dışında yollarda gectigim yerlerde fazla ikitekerci arkadaşlara rastlamadım diyebilirim.Çektiğim fotografları da paylaşıyorum sizlerle...
Sevgiler...






















Foruma yeni üye oldum.Eğer başlık kurallarına aykırı bir yazı olduysa kusura bakmayın,elimden gelen bu.Amacım burda olmayanlara da böyle güzellikleri göstermek,ve motosiklet tutkusunu paylaşmak.Yeni scooter'ım Xenter ile ilk gezimi Phaselis'e gercekleştirdim.Biraz spontane oldu bu tur benim icin,özellikle planlanmış bişey değil yani,motora alışıyım biraz yol yapıyım dürtüsü daha cok beni yönlendirdi.Phaselis sırasıyla Kemer-Kiriş-Çamyuvayı gectikten sonra geliyor.Gidiş dönüş 130 km sürdü,hava sıcaklığı aşırı denmeyecek seviyede normal kuru bir Antalya sıcağı vardı bugün.
Yıllardır Antalya da yaşamama ragmen Phaselis'e ilk kez gittim.
130 km süren bu gezimde Phaselis dışında iki kere mola verdim.Gidişte Camyuva'yı gectikten sonra zar zor bir gölge yer buldum ve su molası verdim.Dönüşte ise Kemer icinden geçerek Antalya'ya döndüm.Henuz motorum rodaj döneminde oldugu için saatte 60-70 km/h hız ortalaması ile sürdüm.Bikaç endurocu dışında yollarda gectigim yerlerde fazla ikitekerci arkadaşlara rastlamadım diyebilirim.Çektiğim fotografları da paylaşıyorum sizlerle...
Sevgiler...





















