Önce - Sonra

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar yabancı sitelerde görüyorum. Adamlar muhteşem restorasyon ve modifiyeler yapıyorlar.

Bizimde yaptığımız yada yaptırdığımız işlerle ilgili bir konumuz olsa çokmu ? dedim.

Öyle 2 led yaptım iki çıkartma yapıştırdım zenonuda çaktım ahanda oldu modifiye değil ama .
Farı boyadım eksozu deldim de değil.
Gerçekten motoruna güvenen buyursun.
Bende arşivleri kurcalardıktan sonra birşeyler eklerim artık .

Hadi bakalım dökülelim. Alem görsün motor nasıl özelleştirilir , güzelleştirilir.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
kanki ben böyle birşeyler yapmıştım kişiselleştirmek adına yalnız o son resimdeki angel far ilk yaptığımdı hemen söküp mavisini taktım. :)
1352031255083.jpg

1352031244888.jpg

1352031225458.jpg

20130313232308.jpg
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Eyüp yurtdışında herşey kolay, istediğin her parçayı alabiliyorsun. Maddi imkanları da bizler gibi kısıtlı değil çoğunun.
Biz sanayide diş açtırmak için ustaya ne şebeklikler yapıyoruz bu memlekette. Kendi elimizden gelse bile istediğin parçayı bulmak mesele.
Bir de "Abi manyak mısın neden motorun orjnalliğini bozacaksın" 'cılar var ki sorma gitsin.
SLR 650 varken boyattım, bir kaç değişiklik yaptım, "motorun orjinalliği bozdun lan" oldu
600 F'e topcase demiri yapıp topcase taktım, "bu motora çanta mı takılır lan" oldu.

Bizim milletimiz orjinal sever, yaparsın emek harcarsın "olmamış, at kuyruğuna kelebek konmuş gibi duruyor" der. Velhasıl kimsenin ne dediği umurumda olmasada, imkansızlıklarda bunlara eklenince bizden güzel projeler çıkması çok nadirdir.
Keşke hergün bir restore hikayesi okuyabilsek, resimlerine bakıp feyz alsak.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
do it your self - kendin yap- diye forumda yeri var , forum bölümüne tıklayın göreceksiniz.
hazıra alıştırayım sizi :)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/


tıkla :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Hacım motorun kilometre telini bulamadım sen ne diyorsun :) aksesuar desen hiç yok.. Aylardır araştırıyorum ön far grubunu tek tas tan ikili tasa çevireyim diye ama nerde bulamıyorsun ki :) Her neyse kafamdaki şeylerin yarısını yapayım burada paylaşacağım ben yaptım diye :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
yurtdışı konusunda çok haklı arkadaşlar. zaten burada bulduklarında ordan getirip satıyor ama ne hikmetse vergisiz getirdiklerini en az 2 katına satıyor.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Eyüp yurtdışında herşey kolay, istediğin her parçayı alabiliyorsun. Maddi imkanları da bizler gibi kısıtlı değil çoğunun.
Biz sanayide diş açtırmak için ustaya ne şebeklikler yapıyoruz bu memlekette. Kendi elimizden gelse bile istediğin parçayı bulmak mesele.
Bir de "Abi manyak mısın neden motorun orjnalliğini bozacaksın" 'cılar var ki sorma gitsin.
SLR 650 varken boyattım, bir kaç değişiklik yaptım, "motorun orjinalliği bozdun lan" oldu
600 F'e topcase demiri yapıp topcase taktım, "bu motora çanta mı takılır lan" oldu.

Bizim milletimiz orjinal sever, yaparsın emek harcarsın "olmamış, at kuyruğuna kelebek konmuş gibi duruyor" der. Velhasıl kimsenin ne dediği umurumda olmasada, imkansızlıklarda bunlara eklenince bizden güzel projeler çıkması çok nadirdir.
Keşke hergün bir restore hikayesi okuyabilsek, resimlerine bakıp feyz alsak.

Bütün bu zorluklar içinde yapılan daha kıymetli olur. Ayrıca kim ne derse desim motor benim keyif benim benim motorumu bu zamana kadar beğenen olmadı ama ben seviyorum beğeniyorum hayranım kendisine :)

eklim iki resim bari.

Önce
img2013051500239.jpg


Sonra
glba.jpg



do it your self - kendin yap- diye forumda yeri var , forum bölümüne tıklayın göreceksiniz.
hazıra alıştırayım sizi :)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-[diy-do-it-yourself]/


tıkla :)

Bu konu oradan farklı. Burada sadece önceki hali ve sonraki halinin resmi olsun. Nasıl yapılmış neler yapılmış nereden neler alınmış gibi kaygılar olmasın .
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bütün bu zorluklar içinde yapılan daha kıymetli olur. Benim motorumu bu zamana kadar beğenen olmadı ama ben seviyorum beğeniyorum hayranım kendisine :)

Abi arka çanta ve elcik korumalar iyiymiş niye söktün ki :silent:

Bence gayet güzel ama sanki yarım kalmış gibi, ön çamurluk ve amortisor koruyucular aynı yeşile (kamuflaj olmasına gerek bile yok :) )

geri kalan metalik gri (jant, maşa, çanta taşıyıcı v.s alayı :) ) mat siyaha boyansa ilk haline bin basar bence :)

İyice tank gibi bişey olur :thumleft:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar bu motorun sonrası daha bitmedi. Bu ara sıra renk değişerek devam edicek. Birdahaki ay rengini tamamen değişicem. Siz sizinkilerden bahsedin yaw. :)

En son satmadan önce orjinal haline geri dönücek. Ozamana kadar ben nasıl istersem öyle :)
Resme aldanmayın çok iyi değildi eski hali.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Arkadaşlar bu motorun sonrası daha bitmedi. Bu ara sıra renk değişerek devam edicek. Birdahaki ay rengini tamamen değişicem. Siz sizinkilerden bahsedin yaw. :)

En son satmadan önce orjinal haline geri dönücek. Ozamana kadar ben nasıl istersem öyle :)
Resme aldanmayın çok iyi değildi eski hali.
ÖNCE


Uploaded with ImageShack.us
SONRA


Uploaded with ImageShack.us

nasıl olmuş?? ben yaptım..ben yaptıımm...:pl::pl:

rengini değiştirseydim daha güzel olurmuydu ki acep???
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Öncesi yok ama bir zamanlar birde bunu yapmıştım. Öncesi bildiğin hurda :)
fotoraf0688.jpg
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
:) samet abi bu kadar az masrafla böyle bir değişim görülmemiş birşey? Kendi garajında mı yaptın abi? :p

garaja inmeye gerek kalmadı...bilgisayardan painte resima atma,fotoğraf haline getirme ve alt alta yayınlama...:pl:

belki biri yer diye de beklemeye başlama hepsi 5 dakika...:queen:

Eyüp o beyaza hasta olmuştum ben...ilacıda yoktu,hala iyileşemedim...:pr::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst