Bitter Çikolata Tadında R6 :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Siyah rengin yakıştığı çok az motosiklet vardır :) Benim bitterimde onlardan birisi
bikepics-2567966-800.jpg

bikepics-2572770-800.jpg

bikepics-2574593-full.jpg

bikepics-2574633-800.jpg

bikepics-2574651-800.jpg

bikepics-2574654-800.jpg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Aga ben yakışıklı buluyorum bütün siyah SS leriiiii......
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
Hocam o mohawk lar ne kadar alabılecegım bır yer var mı Bursa' da Makina cok iyi kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
egzoz göze batıyo sanki :)
onun haricindeki herşey çok güzel maşallah :thumleft: :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
125 ve 250cc olanların satışı artıyor bu konulardan sonra.


allahım hiç özenmedim ya! hayatım boyunca bana hiç mantıklı gelmedi. şükürler olsun amin.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı olsun ama egzos inanılmaz bozuyor motoru, yemeyip içmeyip değiştirmek lazım hoş küçük carbon bir tüple :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
125 ve 250cc olanların satışı artıyor bu konulardan sonra.


allahım hiç özenmedim ya! hayatım boyunca bana hiç mantıklı gelmedi. şükürler olsun amin.
ilgi alanı farkı tamamen :cat:
hayırlı olsun ama egzos inanılmaz bozuyor motoru, yemeyip içmeyip değiştirmek lazım hoş küçük carbon bir tüple :)

Güzel bi gp egzos siparişi verdim fakat orjinal egzosdada huzur var.Saf ivme var,gürültü patırtı yok :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kazalı aracı ortalıkta bırakmaları ilginç bir durum ama güzel foto :cat:

bikepics-2574633-800.jpg
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Motor güzel maşallah Allah kaza keder vermesin inş. :rendeer: Lakin eksoz sırıtmış :cherry: sesinde huzur var dersen o halde onuda siyaha boya bari :cat:

Birde bu araba gezi parkı olaylarındaki barikatlardanmı yoksa :silent:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Kask daha güzel :p , Egzozdan dolayı puan kırdım. :pale: Allah kaza bela vermesin. :cat:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Bir onceki r6 motorunuzu aile baskisi deyip satmamismiydin. .? Aile baskisi sona erdi galiba :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst