Kenan sofuoğlu.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Geziye şuraya buraya sanatçılar çıkıyor tebrik ediliyor,

İngiltere de adam ülkesine hakaret ediyor alkışlanıyor,

Kenan da birine desteğini gösteriyor, yuhalanıyor,

kazandığı kupaları sporculuğu vesairesi ne varsa bi

anda silinip atılıyor. Ve sonra demokratlar diyor ki

biz herkesin görüşüne saygılıyız. Anlayan varsa beri gelsin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

Bu olay dogruysa nerede din nerede iman, bu olay dogruysa forumdaki akpliler ayni partiye devam mi edecekler merak ediyorum...

Efendim ondan oncekiler .... ondan oncekiler gunah islemis diye din iman diyenlerde mi isleyecek...

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan'ın "bir kuruş bile ücret almadığını" açıkladı.

Çelik, Twitter hesabı üzerinden takipçilerine, son günlerin tartışmalı konusu olan Sümeyye Erdoğan'ın görevi karşılığı astronomik maaş aldığı iddiaları hakkında değerlendirmede bulundu.

Çelik, "Başbakanımızın kızı Sayın Sümeyye Erdoğan'ın yüksek bir maaşla babasına danışmanlık yaptığı iddiası tümüyle yalandır. Sayın Sümeyye Erdoğan, Ak Parti'den de resmi kuruluşlardan da bir kuruş bile ücret almamaktadır" dedi.


Daha fazlasını oku: Çelik, Sümeyye Erdoğan'ın maaşını açıkladı - Gündem Haberleri - Güncel Haber - Haber - Spor Haberleri- Sıcak haber - Yerel Haber http://haber.rotahaber.com/celik-sumeyye-erdoganin-maasini-acikladi_335655.html#ixzz2Yd5IqNXe
Follow us: @Rotahaber on Twitter | rotahaberr on Facebook
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Geziye şuraya buraya sanatçılar çıkıyor tebrik ediliyor,

İngiltere de adam ülkesine hakaret ediyor alkışlanıyor,

Kenan da birine desteğini gösteriyor, yuhalanıyor,

kazandığı kupaları sporculuğu vesairesi ne varsa bi

anda silinip atılıyor. Ve sonra demokratlar diyor ki

biz herkesin görüşüne saygılıyız. Anlayan varsa beri gelsin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------



AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan'ın "bir kuruş bile ücret almadığını" açıkladı.

Çelik, Twitter hesabı üzerinden takipçilerine, son günlerin tartışmalı konusu olan Sümeyye Erdoğan'ın görevi karşılığı astronomik maaş aldığı iddiaları hakkında değerlendirmede bulundu.

Çelik, "Başbakanımızın kızı Sayın Sümeyye Erdoğan'ın yüksek bir maaşla babasına danışmanlık yaptığı iddiası tümüyle yalandır. Sayın Sümeyye Erdoğan, Ak Parti'den de resmi kuruluşlardan da bir kuruş bile ücret almamaktadır" dedi.


Daha fazlasını oku: Çelik, Sümeyye Erdoğan'ın maaşını açıkladı - Gündem Haberleri - Güncel Haber - Haber - Spor Haberleri- Sıcak haber - Yerel Haber http://haber.rotahaber.com/celik-sumeyye-erdoganin-maasini-acikladi_335655.html#ixzz2Yd5IqNXe
Follow us: @Rotahaber on Twitter | rotahaberr on Facebook

Ekşisözlükten alıntıdır.

algı problemi olduğunu düşündüğüm insan. (bkz: 15 haziran 2013 taksim'e polis müdehalesi)'ni değerlendirmesi sırasında "polisin orantısız güç uygulaması varsa, tespit edilirse" diyebilmektedir. polisin yaptıklarını hala algılayamamıştır.

Bu şekilde konuşabilen bir adamın lafına inanıyorsanız, başka da daha da bişey demem. Allah yardımcınız olsun =))
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hüseyin çelik yalanladigina göre demekki basbakanin kizi gerçekten astronomik para kazaniyor.
Sayin bakanin simdiye kadar tek bir konuda dogru söyledigine sahit olmadik çünkü.
Hatta bir yalanini bizzat sayin basbakan yalanlamisti.:)

Neyse,
Kenan'in yaptigi sizlere dogru geliyorsa
yarin milli takim avrupa kupalarinda maça çikarken,
yasasin akp yazili pankart açar
formalarina tayyipin resmini basar,
milli yüzücülerimiz, kafalarinda ampul resimli berelerle yuzer,
güresçilerimiz ,karatecilerimiz,olimpiyatlarda tayyip resimli mayolarla yarisir,
siz de alkislarsiniz.

Kenan,
eskiden Türkiye'yi temsil ediyordu.
Bu resmi astigi andan itibaren,
akpyi temsil etmeye baslamistir.
Seven destekler,
sevmeyen desteklemez.
Isteyen istedigini yapmakta tabi ki özgürdür.
Bu hareketin Kenan'a ne gibi bir fayda saglayacagi,
ya da zarar verip vermeyecegi,
önümüzdeki günlerde belli olur.
Kimbilir
belki de hiçbir sey olmaz.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Geziye şuraya buraya sanatçılar çıkıyor tebrik ediliyor,

İngiltere de adam ülkesine hakaret ediyor alkışlanıyor,

Kenan da birine desteğini gösteriyor, yuhalanıyor,

kazandığı kupaları sporculuğu vesairesi ne varsa bi

anda silinip atılıyor. Ve sonra demokratlar diyor ki

biz herkesin görüşüne saygılıyız. Anlayan varsa beri gelsin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------



AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan'ın "bir kuruş bile ücret almadığını" açıkladı.

Çelik, Twitter hesabı üzerinden takipçilerine, son günlerin tartışmalı konusu olan Sümeyye Erdoğan'ın görevi karşılığı astronomik maaş aldığı iddiaları hakkında değerlendirmede bulundu.

Çelik, "Başbakanımızın kızı Sayın Sümeyye Erdoğan'ın yüksek bir maaşla babasına danışmanlık yaptığı iddiası tümüyle yalandır. Sayın Sümeyye Erdoğan, Ak Parti'den de resmi kuruluşlardan da bir kuruş bile ücret almamaktadır" dedi.


Daha fazlasını oku: Çelik, Sümeyye Erdoğan'ın maaşını açıkladı - Gündem Haberleri - Güncel Haber - Haber - Spor Haberleri- Sıcak haber - Yerel Haber http://haber.rotahaber.com/celik-sumeyye-erdoganin-maasini-acikladi_335655.html#ixzz2Yd5IqNXe
Follow us: @Rotahaber on Twitter | rotahaberr on Facebook

siz sayın bakanlarımızın çok değerli laflarına inanmaya devam ediniz efem.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
siz sayın bakanlarımızın çok değerli laflarına inanmaya devam ediniz efem.


E o zman bizde incivari bi yalan atalım.

Sonra çıkıp bi bakan vs yalanlasın.

Biri "O yalanlandı" dediği zman sen onların

dediği laflara inanmaya devam et koyun kuzu vs diyelim.

Demek istediğim o şekilde düşündükten sonra atılan

her idda veya iftira yapışıp kalacak. Çok enteresan..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
E o zman bizde incivari bi yalan atalım.

Sonra çıkıp bi bakan vs yalanlasın.

Biri "O yalanlandı" dediği zman sen onların

dediği laflara inanmaya devam et koyun kuzu vs diyelim.

Demek istediğim o şekilde düşündükten sonra atılan

her idda veya iftira yapışıp kalacak. Çok enteresan..

bana sadece olaylardan sonra bu lafı etmiş bir adamın güvenilir olup olmadığını söyleyin hocam..

algı problemi olduğunu düşündüğüm insan. (bkz: 15 haziran 2013 taksim'e polis müdehalesi)'ni değerlendirmesi sırasında "polisin orantısız güç uygulaması varsa, tespit edilirse" diyebilmektedir. polisin yaptıklarını hala algılayamamıştır.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
iki tane tiksiğim unsur var

akp

bdp
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
bana sadece olaylardan sonra bu lafı etmiş bir adamın güvenilir olup olmadığını söyleyin hocam..

algı problemi olduğunu düşündüğüm insan. (bkz: 15 haziran 2013 taksim'e polis müdehalesi)'ni değerlendirmesi sırasında "polisin orantısız güç uygulaması varsa, tespit edilirse" diyebilmektedir. polisin yaptıklarını hala algılayamamıştır.


K.K. Her ne kadar görüşlerimi savunmasa ve benim ideolojimi yansıtmasa da

şimdi böyle bir sözü yanlışlıkla söyledi diye her dediğine yalan mı diyeceğiz?

Ha nedir g.t kılı kabilinden bi söz. Bunu söyleyen adamın hiç bir dediğine inanmam demek doğru mudur şimdi?

Bu tür şeyler genellemenin de ötesindedir. Benim babam senin babanı döverden daha mantıklı değildir.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan'ın "bir kuruş bile ücret almadığını" açıkladı.

Çelik, Twitter hesabı üzerinden takipçilerine, son günlerin tartışmalı konusu olan Sümeyye Erdoğan'ın görevi karşılığı astronomik maaş aldığı iddiaları hakkında değerlendirmede bulundu.

Çelik, "Başbakanımızın kızı Sayın Sümeyye Erdoğan'ın yüksek bir maaşla babasına danışmanlık yaptığı iddiası tümüyle yalandır. Sayın Sümeyye Erdoğan, Ak Parti'den de resmi kuruluşlardan da bir kuruş bile ücret almamaktadır" dedi.


Daha fazlasını oku: Çelik, Sümeyye Erdoğan'ın maaşını açıkladı - Gündem Haberleri - Güncel Haber - Haber - Spor Haberleri- Sıcak haber - Yerel Haber http://haber.rotahaber.com/celik-sumeyye-erdoganin-maasini-acikladi_335655.html#ixzz2Yd5IqNXe
Follow us: @Rotahaber on Twitter | rotahaberr on Facebook

olayın tamamına inandım diyelim
Bak sayın abim Ben 8 senedir Van ilinde yaşıyorum
Hüseyin çelik ve kardeşleri Aş. nin Van ilinde yaptıklarını tek tek buraya yazardım ama deymez
ama küçük bir ipucu verebilirim olayın vehametiyle ilgili
Van ilinde yapılan yerel seçimde polis ve askerlerin sırf hüseyiç çeliğe inat kime oy verdiğini bir araştırın
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
11 yıldır AKP tek başına iktidar. Hükümet, meclis, yargı, polis, asker, medya ve cumhurbaşkanlığı tamamen AKP kontrolünde. AKP istemezse metrobüs seferleri iptal ediliyor, isterse otobüslerle mitingine adam taşıyor. İstediği patronu batırıyor, istediğini zengin ediyor. En ufak parktan en büyük havaalanına her şeye AKP karar veriyor.

Kim bu "egemenler"?

akp epeydir tek başına iktidar.
yerel seçimleri de akp kadroları kazanmış ve belediyeleri idare etmekte.
ki akp'nin yükselişinin temelleri refah partisinin yerel yönetimleri almasıyla ve vatandaşa "hizmet" nedir öğretmesiyle başlar.
biz o bahsettiğin kararları mecliste alsınlar diye akp'ye oy verdik.
askeri-yargıyı ele geçirdi dediğin bir kısım egemenliğe son verdiği içinse işte biz o yüzden akp'ye oy verdik zaten.
bahsettiğim egemenlerin yaygarası zaten işlerin istedikleri gibi gitmemesi yüzünden.
seküler-atatürkçü ve yobaz bir tahakkümden bahsediyorum.
duymamış olamazsın!

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

fatih abi Zülfü Livaneli özellikle chp den milletvekili olmasına rağmen Akp nin yaptığı bayağı bir şeyin destekçisi olmuştur
(çok büyük hayranlarındanım kendisinin ordan biliyorum)
işin enteresan kısmı chp bu adamı ilginç şekilde bir anda sessisliğe gömdü bakın son seçimden beri hiç bir yerde gözükmüyor
adamı bir anda hiç ettiler
akp nin yaptığı kabul edilebilir hatta baş tacı edilecek çok şey var
ama bir okadar da hiç bir şart altında kabul edilemez ve sırf onlardan dolayı nefret etmemi sağlayan çok şey var
çoğu buradakilerin bildiği şeyler ama hiç tartışılmayan ve hiç kimsenin bilmediği ve gözümüzün önünde olan çok şey var
bu yüzden hani yorum yaparken özellikle dikkat ediyorum çok yazıyorum sonra siliyorum
sonra vazgeçiyorum yazmaktan
nasılsa anlamayacaklar

benim de iştirak ettiğim livaneli konserinde akp'ye küfürler yağdırılırken, seçim otobüsü taşlanırken, biri gak dese linç edecek bir nefret deryasının içindeyken biz silmemişiz livaneliyi defterden;
size ne oluyor da başbakanı desteklediğini ilan eden sofuoğlu'na ateş püskürüyorsunuz derler adama.
bu ne tahammülsüzlük, bu ne yaman "en iyisini ben bilirimcilik"dir yahu!
tayyip'e yapılan suçlamaların aynısının daha şiddetlileri bunlar.
52bin lira danışman maaşıda ayrı olta, bildik iftira.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
kenan sofuoğlunun kuzenleri facebook dan Allah,kitap,din den bahsedip şahsıma hakaret ve küfür etmişlerdir bundan sonra kimse saygı beklemesin böyle insanlara,kenan ın sporcu kimliğini hiçbir zaman sorgulamamıştım halbu ki..neyse Allah yukarda ona havale her biri...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
akp epeydir tek başına iktidar.
yerel seçimleri de akp kadroları kazanmış ve belediyeleri idare etmekte.
ki akp'nin yükselişinin temelleri refah partisinin yerel yönetimleri almasıyla ve vatandaşa "hizmet" nedir öğretmesiyle başlar.
biz o bahsettiğin kararları mecliste alsınlar diye akp'ye oy verdik.
askeri-yargıyı ele geçirdi dediğin bir kısım egemenliğe son verdiği içinse işte biz o yüzden akp'ye oy verdik zaten.
bahsettiğim egemenlerin yaygarası zaten işlerin istedikleri gibi gitmemesi yüzünden.
seküler-atatürkçü ve yobaz bir tahakkümden bahsediyorum.
duymamış olamazsın!

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------



benim de iştirak ettiğim livaneli konserinde akp'ye küfürler yağdırılırken, seçim otobüsü taşlanırken, biri gak dese linç edecek bir nefret deryasının içindeyken biz silmemişiz livaneliyi defterden;
size ne oluyor da başbakanı desteklediğini ilan eden sofuoğlu'na ateş püskürüyorsunuz derler adama.
bu ne tahammülsüzlük, bu ne yaman "en iyisini ben bilirimcilik"dir yahu!
tayyip'e yapılan suçlamaların aynısının daha şiddetlileri bunlar.
52bin lira danışman maaşıda ayrı olta, bildik iftira.

ne yani abi yanlışa yanlışla mı karşılık verelim
hepimiz insanız bir birimize küfretmeden çözemeyecek miyiz bu işi
işte olay tam da bu noktada kopuyor
herkes kendisine saygı istiyor ama aynı saygıyı başkasına göstermiyor
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
ülkede sanatçılar,sporcular,akademisyenler,yazarlar başbakandan ya korktuğu için ya gücün yanında olalım diye yalakalık yada menfaati için onun dümenine kırıyorlar...oy aldığı kesime yakın durmak destek göreceğini zannederek kuvvetin yanında durmaya çalışıyor..
aynısını hakan şükür yaptı...eğer siyasi kimliğini bu kadar ön plana atmasaydı.galatasarayda belki heykeli dikilecekti..
siyasi unsurlar bir anda değişir..zamanında turgut özalda çok kuvetliydi ne oldu partisi bile yaşayamadı..
sen sporcu isen bir kesimi yok sayarak başbakanın resmini koymak sana hiçbirşey kazandırmaz..sen allah bilir ilerde yarış kazandığında TÜRK bayrağı değil rte bayrağı tutarsın elinde..
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
hangi partiyi tutuyorsa tutsun, sporu siyasete alet ediyorsa benim gözümde gerçek bir sporcu değildir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarışırken ağzına ampul soksun daha etkileyici olur.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Keşke görmeseydim. Kenan'ın yarışlarını yıllardır takip ediyorum ve takip etmeye devam edeceğim. Ama çok karışık duygularla olacağı kesin...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kenan,
eskiden Türkiye'yi temsil ediyordu.
Bu resmi astigi andan itibaren,
akpyi temsil etmeye baslamistir.

Neye tepki gösterdiğimizi anlamayıp hala demokratik ıvır zıvırdan bahsedenlere kısa ve doğru bir açıklama olmuş.

Adam Türk bayrağını sırtına alarak yarıştan sonra tur atarsa(ki çok da fanatiği olduğum bir davranış değildir) sevinirim, ilgi gösteririm, takip ederim, taktir ederim yada hayranı olurum vs, vs, vs. Ama "AKP, CHP, MHP yada zıkkımın kökü partisini-siyasisini destekliyorum" diye çıkıp yarışırsa s.....e kadar. Naparsa yapsın, isterse 8 şampiyonluğu olsun adam değildir gözümde.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
bu kadar zorunuza gidecek ne var
adam başbakanım seninleyiz demiş bir insan başbakanını sevemezmi
he yarışlarını izlemem diyenler emin olun kenan yalvarmıyodu size izleyin diye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst