Bütçeyi Yükselttim Motor Önerisi Bekliyorum Herkesten :)

Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
104
Merhabalar,
Arkadaşlar daha önce benzeri konu açmıştım fakat bütçem uygunsuz olduğu için gerçekten motor önerisi alamamıştım.
Şuan bütçem 2.000 TL (Maximum)
Daha çok Super sport kasa motorlardan düşünüyorum. Fakat scooter yada commuter kasada olabilir.
Beni yarı yolda bırakmayacak, ilerde masraf çıkarmayacak motor olarak hangi model markaları önerirsiniz ?
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
allahtan bütçeni yükseltimişin supersport için 2bintl idealdir.herbirisini alabilirsin...:)
sıfır 100cc cup almanı tavsiye ederim...hem sıfır hemde geçmişini bildiğin motor olur.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
2ci el ybr önerilebilir arkadasım. en azından güzel bir bakımın ardından gönlün rahat biner yolda kalma olasılığın düşük olur.
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
104
arkadaşımda keeway arn 125 var satarım diyor 800 diyor fiyata. Siyah mat boya çekip birazda masraf yapsam nasıl olur sizce
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
2ci el çin işi scooterlere pek yanaşmamanı tavsiye ediyorum. ehliyetin varmı ? kaskın montun dizliğin eldivenin varmı ? ona göre ver kararını onlarda bütçe gerektiren durumlar ve motor almadan önce alınması gereken olmazsa olmaz ekipmanlar bence.
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
104
2ci el çin işi scooterlere pek yanaşmamanı tavsiye ediyorum. ehliyetin varmı ? kaskın montun dizliğin eldivenin varmı ? ona göre ver kararını onlarda bütçe gerektiren durumlar ve motor almadan önce alınması gereken olmazsa olmaz ekipmanlar bence.

yazılı sınavı geçtim direksiyon sınavınıda hayırlısıyla geçmeyi planlıyorum. Sonra ehliyeti çıkaracağım. Yani 2 hafta içinde ehliyeti almayı planlıyorum.
Bende diğer ekipmanlar için arn125 düşünüyorum. Antalyada agility city 125 bulsam direk alırım oda çok hoşuma gidiyor. Fakat arn125te eksik olarak çok şey söylüyorlar
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ARN125 büyük ihtimalle 2006 modeldir ve çöpe atılacak kıvamdadır. Kask mont ve eldiveni 250 TL'ye halledip kalanıyla ya bir cub ya da cg tipi motor bak.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
Süpersport kasa derken ? Bi an bunu görünce dalga geçiyosun gibi geliyor belkide ben böyle hissediyorum ama neyse. Arn125 guzel motordur. Goruntusu olsun dersen deer152 bıle alınabılır
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
104
Süpersport kasa derken ? Bi an bunu görünce dalga geçiyosun gibi geliyor belkide ben böyle hissediyorum ama neyse. Arn125 guzel motordur. Goruntusu olsun dersen deer152 bıle alınabılır

hocam supersport kasaları çin malı olanlarıda katmak istedim. Skyjet, ramzey gibi markaları
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Temizini bulmak zor onların daha satışı idi sigortası felan var bunun mh drift felan bulabilirsen al commuter tarzlarından
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
104
Arkadaşlar Antalyada 2 tane deer 125 ilanı var. Sizce hoşmu. Öneri geldikçe paylaşıyorum buradan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-yavru-race-ikisini-alana-buyuk-indirim-129517457/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-kanuni-deer-152-kullanilmamis-kadar-temiz-isteyenlere-70898423/detay
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Kanuni deer 152 :D Tam aradığınız motosiklet.2. el sexy görünümlü :)
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
104
teşekkür ederim umarım bulurum aradığım motoru. Bu tarz başka bildikleri olan varsa paylaşabilirler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst