- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #21
Hehe baya bir goren olmus bizi anlasilan
Aslinda uzun bir izin ayarlayabilirsem tekrar gelmek istiyoruz.
---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:02 ----------
Evet gezmek güzel,keşke istediğimiz zaman gezebilsek
,çok keyif aldım tadı damağımda kaldı resmen.Halbuki ne Avrupa turu attık ne de Afrika'ya gittik
Ben de güzel düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.
ahhh ahh köyden inerken evin önünde motorlarınızı görüp bi maşallah diyip iç geçirmişdim altınoluk limandaki cafe de çalısıyorum keşke haberimiz olsaydı bi dahaki sefere mutlaka bekliyorum![]()
---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:02 ----------
Evet gezmek güzel,keşke istediğimiz zaman gezebilsek
Ben de güzel düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.
gezmek güzel ,eminim güzel eğlenmişsinizdir, çünki resimler öyle söylüyor,bu geziyi bizimle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum,hayat paylaşınca güzel .saygılar...