Hafta sonu Altınoluk-Asos

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hehe baya bir goren olmus bizi anlasilan:) Aslinda uzun bir izin ayarlayabilirsem tekrar gelmek istiyoruz.

ahhh ahh köyden inerken evin önünde motorlarınızı görüp bi maşallah diyip iç geçirmişdim altınoluk limandaki cafe de çalısıyorum keşke haberimiz olsaydı bi dahaki sefere mutlaka bekliyorum :)


---------- Post added at 16:13 ---------- Previous post was at 16:02 ----------

Evet gezmek güzel,keşke istediğimiz zaman gezebilsek:) ,çok keyif aldım tadı damağımda kaldı resmen.Halbuki ne Avrupa turu attık ne de Afrika'ya gittik:D

Ben de güzel düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

gezmek güzel ,eminim güzel eğlenmişsinizdir, çünki resimler öyle söylüyor,bu geziyi bizimle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum,hayat paylaşınca güzel .saygılar...
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
Valla babanız mı genç, yoksa siz mi erken geliştiniz çok çözemedim :) Sanki aranızda yaş farkı yokmuş gibi. Ne mutlu böyle bir geziyi baba ve oğullar olarak yapmak. Ben kendimi düşünüyorum da. Sizin aile bizden 2 kuşak (120 yıl ) falan ilerde herhalde :)
Motorlar da iç yakıyor.
Her ne kadar kıskansam da , yine de tekeriniz düz bassın. :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Babamın da scooter'ı var işe gidip geliyor:) Ben bir sürü kamp alanı gördüm yol üstünde,anladığım kadarı ile o taraflarda kamp alanı sıkıntısı yok.Ama tavsiye edebileceğim bir yer yok özellikle biz bir akrabamızda misafir olduk:)


vaaay iyiymiş baba oğul :) biz 1 ay sonra altınolukta 2 gece konaklamayı düşünüyoruz ama çadır yeri için paramız olmayacak çadır kuracak yer varmı oralarda.. yoksada içer içer sahilde yatarız :D


---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 18:38 ----------

Mahserin 3 atli gibiyiz valla.Tesekkurler:)

baba oğul yollardayız diyorsun yani:)
gezi güzel olmuş :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Asos' a gunubirlik gittik konaklamadik.Ama gordugum kadariyla pansiyon cok vardi ve cok guzel gorunuyorlardi.Iskelesi olan tas binalar vs.Umarim gidebiliriz yine bir yerlere:)

Asoss da kaldığınız yerin bilgilerini yazar mısın, haftaya oralardayım ben de

Keyifli olmuş nicelerini gezersiniz inşallah
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Asos' a gunubirlik gittik konaklamadik.Ama gordugum kadariyla pansiyon cok vardi ve cok guzel gorunuyorlardi.Iskelesi olan tas binalar vs.Umarim gidebiliriz yine bir yerlere:)

tekrar giderseniz yelken campingi önerebilirim..ben kalmadım ama benim arkadaşım benim tavsiyem üzerine 2 gün konakladı ve çok memnun kaldı...ben de haftaya orda kalmayı düşünüyorum...
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Valla babam kendine çok iyi baktığı için dediğiniz gibi genç gösteriyor ve yaşına göre çok sağlıklı,ben de kendime hiç bakmadığım için çökmüş durumdayım:(
Aslında biz 3 kişi bir arkadaş grubuyuz.Beraber vakit geçirdiğimiz ve yaptığımız bir çok şey var.Hiç birşey yapmasakta babamın balkonunda rakımızı açıp müzikte arkadan çalmaya başlayınca sabaha kadar keyifli sohbetlerimiz olur.Bu konuda kendimi çok şanslı hissetmişimdir her zaman:)

Valla babanız mı genç, yoksa siz mi erken geliştiniz çok çözemedim :) Sanki aranızda yaş farkı yokmuş gibi. Ne mutlu böyle bir geziyi baba ve oğullar olarak yapmak. Ben kendimi düşünüyorum da. Sizin aile bizden 2 kuşak (120 yıl ) falan ilerde herhalde :)
Motorlar da iç yakıyor.
Her ne kadar kıskansam da , yine de tekeriniz düz bassın. :cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
Sizin ki gibi güzel motorlarla hele birde büyüğünüzde kafa dengi zevkli olmuştur umarım. Yeni geziler bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

Youtube Videoları açarmısınız? tek tek bakarak yazdım.Kopyala yapıştır bile olmuyor.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet çok zevkli oldu teşekkürler.Yenileri ben de çok istiyorum bakalım ayarlayabilirsem.

"Videoları açar mısınız?" derken. Açılmıyor mu :silent:

Sizin ki gibi güzel motorlarla hele birde büyüğünüzde kafa dengi zevkli olmuştur umarım. Yeni geziler bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

Youtube Videoları açarmısınız? tek tek bakarak yazdım.Kopyala yapıştır bile olmuyor.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Tayfun kardeşim Geziniz harika olmuş, "Hiç 54 yaşında gösteriyor mu Babam?" demişsin ee bende 51 indeyim bizim ruhumuz genç, siz kendinize bakın..:flower:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Abicim senin gezini yaninda bizimki gezicik kalir ama yine de tesekkurler:)
Aynen oyle sizin ruhunuz genc enerjiniz yuksek:) Ben spora devam edersem size yetisirim belki;)

Tayfun kardeşim Geziniz harika olmuş, "Hiç 54 yaşında gösteriyor mu Babam?" demişsin ee bende 51 indeyim bizim ruhumuz genç, siz kendinize bakın..:flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst