herkes gibi sanatçıların ve sporcuların da sizden farklı görüşleri olabilir, uç noktalarda olmadığı, terörü desteklemediği sürece bunda bi sorun yok ve bunu kimseyi incitmeden aşağılamadan dile getirebilir. bundan ötürü dua etmeyecek, yarışını izlemeyecek olan varsa canı sağolsun, bu bir fenerbahçelinin yurtdışında galatasarayı desteklemesi gibi milli bir duyguyu gerektirir. yeteri kadar yoksa küçük şeylere takılıp manevi de olsa desteğinizi çekersiniz kenandan. sanki motorsporlarında destekleyecek çok daha başarılı sporcularımız varmış gibi. Zaten Kenan buralara kadar imkansızlıklar içinde geldi, bundan sonra da bir yolunu bulur devam eder başarılarına.
herkes gibi sanatçıların ve sporcuların da sizden farklı görüşleri olabilir, uç noktalarda olmadığı, terörü desteklemediği sürece bunda bi sorun yok ve bunu kimseyi incitmeden aşağılamadan dile getirebilir. bundan ötürü dua etmeyecek, yarışını izlemeyecek olan varsa canı sağolsun, bu bir fenerbahçelinin yurtdışında galatasarayı desteklemesi gibi milli bir duyguyu gerektirir. yeteri kadar yoksa küçük şeylere takılıp manevi de olsa desteğinizi çekersiniz kenandan. sanki motorsporlarında destekleyecek çok daha başarılı sporcularımız varmış gibi. Zaten Kenan buralara kadar imkansızlıklar içinde geldi, bundan sonra da bir yolunu bulur devam eder başarılarına.
sen yazdıklarımdan FB-GS rekabetini çıkardıysan ... az daha düşün. kime sus demeye hakkın olup olmadığını da bi gözden geçir istersen.Sen bu olanları FB-GS rekabati gibi basit ve aslında anlamsız bişeye benzetiyorsan eğer en iyisi sen ::shhh::
ulan hep bundan kaybediyoruz işte. adamı görüşlerine göre yargılıyorsunuz.
bize ne ya adam kimi destekliyorsa ne yapıyorsa.
egemenler...
egemenler yine beğenmemiş sofuoğlu'nun siyasi tercihini ve bunu ifşa etmesini
mesele ünlülerin siyasi partilerle ilişkisinden duyulan rahatsızlıksa;
bundan neden rahatsız olunduğu ve
zülfü livaneli, sabahat akkiraz, bedri baykam, selçuk dereli, onur akın, berhan şimşek, hakan şükür, hamza yerlikaya, arif sağ, ..... gibi meşhur sanatçı ve sporcuların siyasi partilerle ilişkileri de parantez içinde eleştirilmiş olur ki gayet saçma bir yaklaşımdır.
insanlar bir siyasi görüşe sahip olma ve buna yakın bulduğu bir siyasi partiyi destekleme hakkına sahiptir.
kimse kimseden bu konuda bir teyit almak mecburiyetinde değil.
ak parti için iddia edildiğinin aksine biz esas bu tür bir yaklaşıma zorbalık, diktatörlük, tahakküm ve nihayet faşizm diyoruz.
Sanki kaç kişi Kenan için cebinden 1 TL çıkardı ki? Gelip burada ahkâm kesiyorlar. Sen desteklesen ne olur desteklemesen ne olur?
egemenler
............