Kenan sofuoğlu.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
ulan hep bundan kaybediyoruz işte. adamı görüşlerine göre yargılıyorsunuz.
bize ne ya adam kimi destekliyorsa ne yapıyorsa.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
herkes gibi sanatçıların ve sporcuların da sizden farklı görüşleri olabilir, uç noktalarda olmadığı, terörü desteklemediği sürece bunda bi sorun yok ve bunu kimseyi incitmeden aşağılamadan dile getirebilir. bundan ötürü dua etmeyecek, yarışını izlemeyecek olan varsa canı sağolsun, bu bir fenerbahçelinin yurtdışında galatasarayı desteklemesi gibi milli bir duyguyu gerektirir. yeteri kadar yoksa küçük şeylere takılıp manevi de olsa desteğinizi çekersiniz kenandan. sanki motorsporlarında destekleyecek çok daha başarılı sporcularımız varmış gibi. Zaten Kenan buralara kadar imkansızlıklar içinde geldi, bundan sonra da bir yolunu bulur devam eder başarılarına.

Sanki kaç kişi Kenan için cebinden 1 TL çıkardı ki? Gelip burada ahkâm kesiyorlar. Sen desteklesen ne olur desteklemesen ne olur?
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Sorun şu memleket'te herkes potansiyel siyasetçi.Gelmiş , geçmiş iktidarlara baktığınızda halkın siyaseti ne kadar iyi anladıgı anlaşılıyor.Birileri dün, dündür ,bugunde bugundur diyerek siyasetin hasını yapıyorda biz farkında degiliz ha? :)fikirler kişilere endeksli olmaz şayet öyle olursa onun adı fanatikliktir.Bence tehlikeli olanda bu. Siyaset yapacaksanız(kitleler önünde fikirlerinizi savunacaksanız) belli bir donanımınız olsun,dünya ve ülke gündemini takip ediyor olun,bir fikriniz olsun.Yoksa nomotonocry siyaset yapıyor dersin.Halbuki başbakan aynı konuşmaları 10 senedir yapıyor.Bireyin kendisidir ,düşüncedir kişinin hayata bakışını belirleyen.Yoksa aynı işi papağanda yapıyor.Kenan konusunda ise daha genç şu yaşına kadar siyasi fikir,uslup edinmemiş bir arkadaş.Son bir kaç senedir bu tarz çıkışlarla gündeme geliyor.Roportaj'lara bakın islami degerler,osmanlı birazda erdogan içerikli.Yeterli ilgiyi göremedi ve başarı sağlayamadığından'mı?Bilinmez.Biri çıkıp neden başbakanınızın fotografını oraya koydun diye sorsa?Ne derdi merak ediyorum?.(imf'ye borcumuz bitti,sakaryaya yol yaptı,Tayyip büyük lider dermiydi acaba)
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
böyle saçmalık mı olur kenan nasıl akp'li olabilir ki.

Bence kenan'ı bir daha izlemeyelim, televizyonda çıkarsa televizyonu kıralım, eğer karşılaşma ihtimalimiz de olursa benzin döküp yakalım.!!!



Bazen hakkaten saçmalıyorsunuz ha. Sanatçı ya da Sporcunun görüşü olamaz mı? Size ne kardeşim. Adam ister akp'li ister chp'li olur.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
herkes gibi sanatçıların ve sporcuların da sizden farklı görüşleri olabilir, uç noktalarda olmadığı, terörü desteklemediği sürece bunda bi sorun yok ve bunu kimseyi incitmeden aşağılamadan dile getirebilir. bundan ötürü dua etmeyecek, yarışını izlemeyecek olan varsa canı sağolsun, bu bir fenerbahçelinin yurtdışında galatasarayı desteklemesi gibi milli bir duyguyu gerektirir. yeteri kadar yoksa küçük şeylere takılıp manevi de olsa desteğinizi çekersiniz kenandan. sanki motorsporlarında destekleyecek çok daha başarılı sporcularımız varmış gibi. Zaten Kenan buralara kadar imkansızlıklar içinde geldi, bundan sonra da bir yolunu bulur devam eder başarılarına.

Sen bu olanları FB-GS rekabati gibi basit ve aslında anlamsız bişeye benzetiyorsan eğer en iyisi sen ::shhh::
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
Sen bu olanları FB-GS rekabati gibi basit ve aslında anlamsız bişeye benzetiyorsan eğer en iyisi sen ::shhh::
sen yazdıklarımdan FB-GS rekabetini çıkardıysan ... az daha düşün. kime sus demeye hakkın olup olmadığını da bi gözden geçir istersen.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
forumu hülooğğğğ ları gelir şimdi.



konu sahibi arkadaşım inan hislerime tercüman olmuşsun! ben kenanın çizgisini biliyordum ama bu kadar ileri gideceğini tahmin etmezdim. bir sporcu bir partiyi değil bir milleti ve ülkeyi temsil etmeli. bu konunun bir benzerini açmayı çok düşündüm ama cesaret edemedim. kenan sofuoğlu yetiştirilme tarzı farklı bir adam onu bazı değerlere kim uzak etmiş kim beynini yıkamış biz bilemeyiz. müslümanız hatta şu an allah kabul ederse niyetliyim ama akp ile ve destekçileri ile asla işim olmaz.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Artık Kenan Sofuoğlu'nun yarışlarında pek heycanlanacağımı sanmıyorum...
Erdoğan, Kılıçdaroğlu, Bahçeli vs vs benim görüşüme uysun uymasın kimin resmini koyarsa koysun aynı hissederdim...
Sporculuk sorumluluğu başkadır,
Sporculuk sadece o müsabakada başarılı olmak demek değildir.
Sporcu tüm ülkesini kucaklar, arkasından gelenlere rol model olur...
Kim olursa olsun, toplumun bir kısmını karşısına alabilecek davranışlardan kaçınır.
Bunun siyasi görüşü ile alakası yoktur, elbette istediği kişiyi, istediği görüşü destekleyebilir.
Ancak "onun görüşü olamaz mı kardeşim?" diye savunulamaz. Yukarıda yazdığım durum ile kişinin görüşünün olması durumu farklıdır...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kenanın siyasi görüşü bizi ilgilendirmez.
İstediği partiye oy verebilir.

Ama şu yaptığı gösterişten öte değildir.
Belki de sponsor arayışlarındadır belli çevrelerden.
İnanışları hakkında sürekli yaptığı yorumların can sıkıcı olduğundan bahsetmiştik önceleri.
Bir de buna siyasi görüşü eklendi.

Örneğin şampiyonlar liginde burak gol attıktan sonra formasını kaldırıp "I ❤ Kilicdaroglu" yazması ne kadar absurt olursa Kenanın bu hareketi de bana göre absurttur, bir kesime yaranma çabasıdır.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Onun derdi allama bin hakan sukur gibi vekil olmaktir muhtemelennnnn vinnnnn....
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
30
bravo kenan :=) hiç birşey olmasa bukadar çemkiren insana karşı ne düşündügünü gösterebilme cesaretin için bravo.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Görüşüne saygı duyarım ama yaptığı pek hoşuma giden bir hareket değil.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
ulan hep bundan kaybediyoruz işte. adamı görüşlerine göre yargılıyorsunuz.
bize ne ya adam kimi destekliyorsa ne yapıyorsa.

Yanlış düşünce. Tabiki görüşlerine göre yargılıycaz başka neyine göre yargılayabilirizki.

şimdi söyliyceğimi fazla takmayın üstünde durmayın ama ozaman apoyuda yargılamayalım belki özünde iyidr ha hoş sohbettir karşılıklı bi çay içsek belki severiz ne dersiniz ?

Olayların başında görüşünü dile getirmişti zaten ozamandan beri pek takmıyorum orda bizi temsil etmiyor şuan bu adam bunu ispatladı
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
egemenler yine beğenmemiş sofuoğlu'nun siyasi tercihini ve bunu ifşa etmesini :)

mesele ünlülerin siyasi partilerle ilişkisinden duyulan rahatsızlıksa;
bundan neden rahatsız olunduğu ve
zülfü livaneli, sabahat akkiraz, bedri baykam, selçuk dereli, onur akın, berhan şimşek, hakan şükür, hamza yerlikaya, arif sağ, ..... gibi meşhur sanatçı ve sporcuların siyasi partilerle ilişkileri de parantez içinde eleştirilmiş olur ki gayet saçma bir yaklaşımdır.
insanlar bir siyasi görüşe sahip olma ve buna yakın bulduğu bir siyasi partiyi destekleme hakkına sahiptir.
kimse kimseden bu konuda bir teyit almak mecburiyetinde değil.
ak parti için iddia edildiğinin aksine biz esas bu tür bir yaklaşıma zorbalık, diktatörlük, tahakküm ve nihayet faşizm diyoruz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149

11 yıldır AKP tek başına iktidar. Hükümet, meclis, yargı, polis, asker, medya ve cumhurbaşkanlığı tamamen AKP kontrolünde. AKP istemezse metrobüs seferleri iptal ediliyor, isterse otobüslerle mitingine adam taşıyor. İstediği patronu batırıyor, istediğini zengin ediyor. En ufak parktan en büyük havaalanına her şeye AKP karar veriyor.

Kim bu "egemenler"?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
egemenler yine beğenmemiş sofuoğlu'nun siyasi tercihini ve bunu ifşa etmesini :)

mesele ünlülerin siyasi partilerle ilişkisinden duyulan rahatsızlıksa;
bundan neden rahatsız olunduğu ve
zülfü livaneli, sabahat akkiraz, bedri baykam, selçuk dereli, onur akın, berhan şimşek, hakan şükür, hamza yerlikaya, arif sağ, ..... gibi meşhur sanatçı ve sporcuların siyasi partilerle ilişkileri de parantez içinde eleştirilmiş olur ki gayet saçma bir yaklaşımdır.
insanlar bir siyasi görüşe sahip olma ve buna yakın bulduğu bir siyasi partiyi destekleme hakkına sahiptir.
kimse kimseden bu konuda bir teyit almak mecburiyetinde değil.
ak parti için iddia edildiğinin aksine biz esas bu tür bir yaklaşıma zorbalık, diktatörlük, tahakküm ve nihayet faşizm diyoruz.

fatih abi Zülfü Livaneli özellikle chp den milletvekili olmasına rağmen Akp nin yaptığı bayağı bir şeyin destekçisi olmuştur
(çok büyük hayranlarındanım kendisinin ordan biliyorum)
işin enteresan kısmı chp bu adamı ilginç şekilde bir anda sessisliğe gömdü bakın son seçimden beri hiç bir yerde gözükmüyor
adamı bir anda hiç ettiler
akp nin yaptığı kabul edilebilir hatta baş tacı edilecek çok şey var
ama bir okadar da hiç bir şart altında kabul edilemez ve sırf onlardan dolayı nefret etmemi sağlayan çok şey var
çoğu buradakilerin bildiği şeyler ama hiç tartışılmayan ve hiç kimsenin bilmediği ve gözümüzün önünde olan çok şey var
bu yüzden hani yorum yaparken özellikle dikkat ediyorum çok yazıyorum sonra siliyorum
sonra vazgeçiyorum yazmaktan
nasılsa anlamayacaklar
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Sanki kaç kişi Kenan için cebinden 1 TL çıkardı ki? Gelip burada ahkâm kesiyorlar. Sen desteklesen ne olur desteklemesen ne olur?

İşte sizin sandığınızın aksine herşey para pul değil.

Ben denk geldikçe o adamın yarışlarını izleyen yarışları başlamadan önce o adama dua eden bir adamım.

1 tl 10 tl 100 veya 1000 tl. desteklemekle bunların alakası yok. sizin lugatınızdaki destek sadece manevidir, bilemem vesselam.

saygılarla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst