cbr 600 RR

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
13" şubattan beri sevişiyoruz :)

07" CBR 600 RR

metzeler M3 lastik
tiger egzoz
redline manet
rizoma elcik
rizoma elcik topuzu
rizoma koruma takozu
rizoma sehpa takozu
rizoma ön-arka hidrolik kutuları
keiti cam vidaları
keiti sibop kapakları
dubble bubble cam
mono kapak
far lensleri
gömme sinyaller
kırımızı jant şeridi
progrip tankpad

maasallah :)


564488_10151409300038422_227049573_n.jpg

1656_10151383485743422_1529224569_n.jpg

74456_10151383486073422_1398968189_n.jpg

308987_10151383486563422_1084001217_n.jpg

483759_10151383487053422_1445683306_n.jpg

67366_10151383487833422_636716712_n.jpg

537668_10151383490668422_712281005_n.jpg

542825_10151383491513422_2017803407_n.jpg

482428_10151383491798422_269103451_n.jpg

577898_10151383491923422_1374848671_n.jpg

401122_10151498536878422_609660555_n.jpg

293066_10151498536273422_229920656_n.jpg

603078_10151521543598422_869049025_n.jpg




945404_10151487954688422_606146603_n.jpg

945981_10151466528538422_1920726032_n.jpg
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Allah nazarlardan esirgesin. Motosiklette son hedefim bu kasa:cherry:. Kazasız belasız sürüşler:thumleft:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Satıyosun sandım,1000rr a geçicek heralde dedim.Maşallah,ben 600lüğü atlayıp direk 1000e geçwyim diyorum abi :D
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Satıyosun sandım,1000rr a geçicek heralde dedim.Maşallah,ben 600lüğü atlayıp direk 1000e geçwyim diyorum abi :D

600cc yetmezse turbolarım ama 1000e gecmem :)

125-150-250 den dırek 1000lıge gecmek tam fantazi cunku 600-1000 farkı da bı o kadar var dıolar :):)

barış abi maşallah :)
süper bu ya :thumleft:
Allah nazarlardan esirgesin. Motosiklette son hedefim bu kasa:cherry:. Kazasız belasız sürüşler:thumleft:

tesekkurler :cat:
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
maaşallah çok güzelbir motor. sayenizde race motor alcam böle giderse :)
nazar boncuğu şart . kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
cbr 250 den sonra ben de dusuncelıydım acıkcası.
cogu kısı ozellıkle bel agrısı ve kullanım sertlıgınden sıkayetcıydı.
acıkcası ben secımımı dogru yaptım dıyebılırım.cunku uzun yollarda dahı benı rahatsız etmedı.hesd de orjınal olarak gelıyor ve vıraj+manevra kabılıyetıne cıddı anlamda yardımcı oluyor.
yakıt olarak 4.8-8.0 arası yakıyorum.(8 1 kere yaktım o da asırı trafıkte-caddede)son 3 depom 5.7 cıvarı oldu hep.bu konuda da 600lukler arasında rakıpsız.mt-01 den bıle az yaktı gezıde :)
son soz.cbr 250 nası 250lıkler arasında overall olarak en ıyı yerdeyse 600rr da aynı sekılde derım.en hafıf olması(kuru 156kg) da ayrı bır artı zıra cogu arkadasın manevra yapamadıgı yerde ben yokus yukarı gerı gerı bıle gıdebıldım.sızın ıcın konusursak gsx-650 den sonra tuy sıklet gelebılır.vfr 800lu abım de aynı yorumu yapmıstı :)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
gsx 650f ile 6.5 litre altına düşemedim daha hafifliği ve az yakması ile cbr 6rr gercekten benim gözümde 1 adım önde. iyi sürüşler (uzun sevişmeler :) )
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Süper makine yaa çok diri duruo Allah kazadan beladan korusun MAŞŞALLAH...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
tesekkurler arkadaslar.daha ıylerı sızlerın olsun ınsallah.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
30-180 bılmem de
100-200ler

4.6 – Honda CBR 1000 RR
6.2 – Honda CBR 600 RR
6.8 – CBR 1100XX

hafıf oldugu ıcın 180e kadar 100-200 suresınden daha da farklı olacaktır ama 200 den sonra 1100xx fena gelır :D

http://www.youtube.com/watch?v=7l4q_6YbFcw
http://www.youtube.com/watch?v=uTuycphoEjs

haftasonu artçı oldum birtanesine de 1100 xx in:D


önce 6. vites 4000 devirden hızlanmasıyla bi aklımı aldı.

sonra 2. viteste dalgalı asfaltta patinajdan kurtulamadı 150lere kadar bir türlü:)

en son da 2. vites 30-40 gibi bir hızda ön kaldırıp 170-180 kesiciye kadar tek teker gittik:)

frenlere zaten diyecek birşey yok.

bi yarım saat kendime gelemedim 15dk eller ayaklar zangır zangır :D

tr de 300 yapılcak yolmu var diyor hemen insanlar ama arabayla taş çatlasın 150 yaptığımız yolda 3 kere 150yi geçip fren yaptık:D

o yüzden sordum.stock 600rr da, 200km hızlara kadar o ayarda gidiyorsa sana tekrardan maşallah:)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
artcı ısı tehlıkelı yav.onun bıle kursu var.ben cok tırsıyorum.aman derım ya.rısk alma bence.

teknık konuya gırersek :)

alt devırler alakasızdır benımkıyle.ben 7000 devırden once ısteksızım.elbette cbr250 den cok daha ıyı ama xx ve dıger 1lıtrelıkler dusman basına :D 2katı tork adamı ucurur kı ucurmus sızı de :)

ben de ılk ızmır-foca da zangır zangır tıtrıyordum kı 130-140 yapmıstım. 2.vıtes o ıvme adamı korkutuyor cıdden :) ama ınsanoglu yuzsuz.daha aldıgım gun bıle 1000lıkler sımdı 200 yapardı demıstım :)

saolasın.daha hakkını verdıgım soylenemez zıra hata yapmadan-dusmeden RR ve dıgerlerını ogrenmek zor.sonucta su devırde sıksam bu devırde sıksam nolurlara gelıyor ıs,o da herbırı rısk ıceren heyecanlar :) 1.vıtes-2.vıteste asılmak popo ıstıyor :) dırek kıcın yanına gelıyor.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
hocam mükemmel ötesi motosiklet :) allah kaza bela dert deva vermesin tekeriniz hep düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst