[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821

hocam kim ele geçirmiş buna ele geçirmek değil kaleyi koruyan bir kaç asker kaldı onlarda ölürse kale düşecek denir,,,
konya mt yanlızların mt si konuyu bulandırmayalım lütfen

Nickinizden bayan olduğunuz anlaşılıyor,,,
vitesli motor kullanmayı bilmiyorsanız scoterr almanız menfatiniz icabıdır ybr 125 evet olabilir sorunsuz makinedir,,,
sıfırmı alacaksızın ikinci elmi

Boyum 1.60 kilomda 58. Gezmek amaçlı alacağım.
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
43
Bayanım. Sıfır almayı düşünüyorum. Scoterr tarzı istemiyorum. Otomatik vites kullanabiliyorum vitesliyide öğreneceğim :cherry:
Kafama koydum artık dönüşü yok.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ehliyet almadan motosiklet kullanmayın,,
anlaşılan yeni başlayacaaksınız kask vede korumaları temin edin,,,,
zaten forumda korumalar hakkında yeterince bilgi vardır
motosiklet aşkı bir kere girdimi ölünceye kadar çıkmayabilir dikkatli olun
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Bayanım. Sıfır almayı düşünüyorum. Scoterr tarzı istemiyorum. Otomatik vites kullanabiliyorum vitesliyide öğreneceğim :cherry:
Kafama koydum artık dönüşü yok.

şimdi işin reni değişti ama otomatiği kullanabiliyorsanız az yada çok tecrübeniz var demekki :)
ben zannettim ki sıfırdan başlayacaksınız :pale:
o zaman ybr yada cbf her ikiside size yeter ikisininde kendine göre artıları eksileri var ama en güzeli yakından inceleyip karar vermek :cat:
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
43
Honda cbf 125 baktım bugün de yamaha bakcam bakalım ama fiyat farkını da göz önünde bulundurmak lazım. Bir taraftan bir cbf 125 alıyım biraz alışınca 150 cc geçerim diyorum bir taraftan da yamaha alıyım diyorum.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
cbf 125 varmıki
honda ya bulaşma yamaha al işine bak derim
sonra yag yakar motor kitler acemi insana
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Honda cbf 125 baktım bugün de yamaha bakcam bakalım ama fiyat farkını da göz önünde bulundurmak lazım. Bir taraftan bir cbf 125 alıyım biraz alışınca 150 cc geçerim diyorum bir taraftan da yamaha alıyım diyorum.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/114649-yamaha-ybr-nin-cikmayan-cani-hakkinda-guzel-bir-yazi.html

şu konuyu bi okuyun kesin ybr alacaksınız :cat: :thumright
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
cbf 125 varmıki
honda ya bulaşma yamaha al işine bak derim
sonra yag yakar motor kitler acemi insana
marka fanatikliği yapmayalım lütfen :)
mondialden yediğin kazıkların acısını burada hondayı kötüleme amaçlı kulanma ramazan
şimdi gerçekleri konuşalım sezarın hakkı sezara ama değil mi?
kedi gibi ulaşamadığımız ciğer mundar olmasın :cherry:
Türkan kardeşim öğrenmek ve acemiliği atmak için hafif oluşundan dolayı ybr olabilir ilerde rahatlık istersen cbf derim ben :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
cbf almayın,,,
parcalar pahalı hantal yağ yakan bir makine ben bir hata ettim
alacaktım mbüyükten verilmiş sadakam varmışki mondial aldım huzuru buldum
mondialiniz varsa tamirci aramaya son verin nasıl olsa tamirci olursunuz,
size cok faydalı motorlar,,,
ama başım ağrımasın sorunsuz olsun diyorsanız herkezin dilindeki ybr
siz bakmayın mbüyük arkadaşımızın honda fanatikliğine
elinde ybr olsa ondan kralı yoktur ;)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
cbf almayın,,,
parcalar pahalı hantal yağ yakan bir makine ben bir hata ettim
alacaktım mbüyükten verilmiş sadakam varmışki mondial aldım huzuru buldum
mondialiniz varsa tamirci aramaya son verin nasıl olsa tamirci olursunuz,
size cok faydalı motorlar,,,
ama başım ağrımasın sorunsuz olsun diyorsanız herkezin dilindeki ybr
siz bakmayın mbüyük arkadaşımızın honda fanatikliğine
elinde ybr olsa ondan kralı yoktur ;)
hülooooogğğğhhh hondanın gözlüğünün camıyım hüloooooogğğğğhhhh :p
mbuyuk satmadı benimde param yetmedi desene ramo :wiinkk:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
tüketici derneğine şikayet et. mandial ana merkezine git,böyle nam salmış bi marka senin kötü reklam yapmana dayanmaz hemen değişltirir.
sıfır almışın3bine plaka ile 3400 filan yahu allah akıl dağıtırken sen şemşiye ilemi geziyordun o paraya git 2011 ybr al cbf al cinconla ne işin var.tamam biraz tork var ama sen arazide binen dökülme payını koy.bi yaylaya gidip geldim bütün vidalar gevşemiş tüm plastik parçalar düşmüş cısccıbıldak sadece şaseyle geri döndüm yaw.
senin motorun şase eğik amörtisör bile yamık duruyor ne yaparlarsa yapsınlar yolda düz gitmez o çıkan ilginç sesler hariç ver geri başka al. zavallı ramo nasıl atladın bi sor be bi böyük sözü dinle önce bi mondial binene sor kendin dahil hehe :mrgreen: ama tüm sebebi muho vermemiş cbf yi sebeb olmuş :)

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:42 ----------

işte ramonun dokunsan ağlayacak hali.birine bakıyo bi öbürüne sonra kafata vuruyor bi offf muharrem off diyor filan
http://m1307.hizliresim.com/1c/1/pt09m.jpg
resme dikkat edin :queen:
gerçekten çok acıdım bu haline var ya bedava veresim geldi cbf yi :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Honda cbf 125 baktım bugün de yamaha bakcam bakalım ama fiyat farkını da göz önünde bulundurmak lazım. Bir taraftan bir cbf 125 alıyım biraz alışınca 150 cc geçerim diyorum bir taraftan da yamaha alıyım diyorum.

Ybr ile cbf nin arasında cok güc farkı yok hafiften cbf daha torkludur o kadar

Ybr yi satıpta cbf almak commuter bunlar

Cbf 11 bg yag yakması var
Ybr de 10 bg performansının olmadıgından sikayet edilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------

resme dikkat edin :queen:
gerçekten çok acıdım bu haline var ya bedava veresim geldi cbf yi :mrgreen:

Bildigin Cbf bu :p bayadır görüsemiyoruz bi ara gelde benim drift ile verelim ayarı :rendeer:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Ybr ile cbf nin arasında cok güc farkı yok hafiften cbf daha torkludur o kadar

Ybr yi satıpta cbf almak commuter bunlar

Cbf 11 bg yag yakması var
Ybr de 10 bg performansının olmadıgından sikayet edilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------



Bildigin Cbf bu :p bayadır görüsemiyoruz bi ara gelde benim drift ile verelim ayarı :rendeer:

verelim ayarı da şu bg olayını düzeltelim
cbf 13.5 bg
ybr 11 bg :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst