Alanya Dim çayına kısa bir gezi

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Alanyadan herkeze selamlar ,Konaklıdan Alanya Dim çayına kısa soluk bir gezi
Alanyadan, Antalyaya gidereken Konaklı kasabasında Bölge Trafiğin biraz üstünden kuş bakışı
0t1d.jpg

Gemi turunu çıkmış turistler ve fotograf çeken birisi, hava sıcak, 5 saat gemi turu belirli içecekler ve yemekler dahil 35 tl bence fiyat gayet iyi, alanya limandan çıkıp, kalenin arkasından bazı koylarda mola verip tekrar alanya limana gidiyorlar
koru.jpg

Ulaş piknik yeri haftanın 7 günü piknikçiler eksik olmaz
97z3.jpg

Alanya kaleye karşıdan bakış
jyh3.jpg

Damlataş plajında bir açı
wm8x.jpg

91vt.jpg

heykelcik
91vt.jpg

Jawa 250 namı değer gara cava
s693.jpg

gv 125 ile D 400 karayolun, konaklıdan kestel istikamaetine doğu ilerliyoruz,levhaların fotoğraflarını çekmek istemedim,levhları takip ederek rahaça bulabilirisinz, oba karakolunu geçtikten sonra ilk göbekten sağa devam ediyoruz, alanyanın nemli havasından kaçıp biraz oksijen depolamak iyi gelir,şehir merkezinden 6 km
axaq.jpg

Yavaş yavaş ilerliyorum bira ileride motosikleti bırakıp yürüyerek bol bol fotoğraf çekecem
ahdg.jpg

Dim çayının suyu azalmaya başlıyor
h9i7.jpg

İlerlerken, yolun sağında solunda bulunan, portal,muşmula, yeni dünya,limon ağaçları, portakallar yeşil turuncu olmak üzere iki çeşit sunulmaktadır.
uevw.jpg

Çay kenarındaki piknik yerlerine geliyorurz
ocnm.jpg

Kervan saray piknin, atlayışarı yakalam anı
ajnq.jpg

y9l0.jpg

panorama restaurant
labt.jpg

Beyaz saray restaurant
7ges.jpg

Beyaz saray restoran eeeeeeyyyyyttt uçuyorum ulennn
jeso.jpg

Gitar eşliğinde keyifli pazar
fy0i.jpg

Cennet vadisi
3zfw.jpg

xm3r.jpg

Cennet vadisi yapay şelalesi
2nof.jpg

Bir restaurant mevcut bazı kareler
4fhe.jpg

Değirmen yeşilliklerin arasında kamuflaj olmuş
wla.jpg

Pınarbaşı restaurant
n0fh.jpg

Pınarbaşı restaurant yapay şelasesi
95l3.jpg

Can canlı gel aib gel alabalığa gel bir bakan birde yemiyen pişman
ppjm.jpg

4 YBR titanı kıstırmış durum vahim!!!
6ubw.jpg

Pınarbaşı restaurant fotoğraflarını çekmek keyifliydi
lx0t.jpg

Çağlar restauranta ilerliyoruz
uxd4.jpg

Tarzanın dişi versiyonu :):):)
fz8g.jpg

Suyu şırıltısını en güzel olduğu duyulduğu yerdi
uxd4.jpg

y7cu.jpg

Yeni evlenen bir çift, hayırlı olsun, enerji depolamaları gerekli
dxxi.jpg

Gelinin yüz ifadesi ne işimiz var burda dercesine sağa sola bakıyordu
zl9e.jpg

çayın sonu barajın başlangıcına yaklaşıyoruz
ax1f.jpg

sbsl.jpg

Manavgat festivalinden bir grup
1cnm.jpg

Hediyelikçi: Müşteri terlik fiyatı sordu? 15 tl hanımefendi. Kadının yüz ifadesini okudum: oha 15 tl terlik mi olur!!! Bir ara mt de terlik fiyatı okumusştum 1706 tl :santa:
38y4.jpg

Ada piknikten bir kare
2jhe.jpg

Sevimli tüylü dostlarımız ve o bir anne
0hya.jpg

Ada piknik fiyat listeinin bir kısmı
1.5 tl 100 tl arası
nn15.jpg

Dündar Yıldı Grubu Restauran reklamı, gerçekten kyifli bir okadarda güzel, reklamı hakkını veriyor
whi6.jpg

Alabalık çifliği
6alr.jpg

Kaydıraktan syir manzarası
irmj.jpg

Çardakları
8hsi.jpg

Minik yapay şelalesi
n2rz.jpg

Azda şırıldıyordu
ddy9.jpg

Hayran kalacaksınız tavsi ederim Dündar Yıldı Grubu Restaurana
0blp.jpg

Güzel yerlerdi Alanyanın sıcağından kaçıp nemsiz havanın keyfini çıkartmak
t9m0.jpg

Fotoğraf çekmek acıyla gittiğim için yüzmedim
Motosiklet dostu bir araç
3jao.jpg

imageshack.us site bir çok fotoğrafımı küçültmedi hata verdi, fotoğrafı internetten değilde programla küçültme yolu yok mu?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
o ibrahim bey geziyorsunuz bakıyorum bensiz bu arada ustandan emanet mi alddın gv yi yoksa satın mı aldın :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Derim kayışmıdır nedir, o baraj dibindeki tesiste 1 saat suda kaldım, millet 10 sn duramayıp hemen çıkmaya çalışıyordu... Alanya da tek sevdiğim yerde burası oldu, bir de yalan olmasın Alarak kalesi..
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
bilgisayardan paint ile küçültebilirsin boyutları

yada farklı bir çözüm önce face ne ekle küçültsün sonra tekrar faceden bilgisayara kaydet:cat:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
tebrik ederim güzel kareler yakalamışsın.bu yaz dim çayına gitmedik fiyat-performans olarak olumsuz şeyler duyduğumuz için.ama tabi doğasına diyecek bir laf yok. ne de olsa memleketim her köşesi bir cennettir :cherry:
fotolar sayesinde orları gezmiş kadar oldum teşekkürler :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Rica ederim
Güzel yerler paylaşım için teşekkürler
Emanet aldım, kimse motosikletini vermiyor,motosikletsiz kaldım anne:pale::pale::pale: Aklıma gelmedi desem yalan olur fatih, gezmekten çok işi foto kısmındaydım
o ibrahim bey geziyorsunuz bakıyorum bensiz bu arada ustandan emanet mi alddın gv yi yoksa satın mı aldın :)
Katılıyorum Bencede Alanyanın en güzel yerleri
Derim kayışmıdır nedir, o baraj dibindeki tesiste 1 saat suda kaldım, millet 10 sn duramayıp hemen çıkmaya çalışıyordu... Alanya da tek sevdiğim yerde burası oldu, bir de yalan olmasın Alarak kalesi..
Fiyatlar malesef ama bende Dündar yıldız grubunun yeri bence en güzeli
tebrik ederim güzel kareler yakalamışsın.bu yaz dim çayına gitmedik fiyat-performans olarak olumsuz şeyler duyduğumuz için.ama tabi doğasına diyecek bir laf yok. ne de olsa memleketim her köşesi bir cennettir :cherry:
fotolar sayesinde orları gezmiş kadar oldum teşekkürler :bounce:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Paylaşım için teşekkurler. oldukca güzel anlatmış ve de fotoğraflamışsın.


Fotoğraf kucultme işine gelince.

fotoğrafa sağ tıkla açılan menüden Birlikte aç'ı seç ve Microsoft office picture manager programını ile fotoğrafı aç. Burada fotoğraf düzenleme yapabilir boyutunu değiştirebilirsin.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel yerler.şahane kareler.paylaşım için teşekkürler.-pixresizer-diye bir program var,fotoları istediğiniz boyutta ayarlayabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst