- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 983
- Konu Yazar
- #21
Beyler Lifan Lf150-2 Emisol modeli çıkmış yeni forumda kullanan var mı ?
Motorun tipi çok iyi
Motorun tipi çok iyi
kardeşim mondial kullandım kanuni kullandım bu tür motorlarda konfor sıfır ybr al derim guzel bir motor alıcam diyorsan uygun bir cbx 250 twister almanı tavsiye ederim hem 250 cc hem honda bilen bilir
Hangi Modelini kulandın ?kardeşim mondial kullandım kanuni kullandım bu tür motorlarda konfor sıfır ybr al derim guzel bir motor alıcam diyorsan uygun bir cbx 250 twister almanı tavsiye ederim hem 250 cc hem honda bilen bilir
Hangi Modelini kulandın ?
Burada Marka değil Model kıyaslaması yapılıyor Söylediğin Motorlara sen bile daha binmemişsindir allah bilir. Şunun Bunun Sağlamlığını bilen biliyor Lafınada tam gıcığım zaten Hondadanın Yıllarca aynı kasa üzerine bizlere itelediği Yağ yakan cbf150 den Bahsediyorsun yoksa Vibrasyon Makinası Cb125e Denmi CB125ACE ye hiç girmiyorum bile sen düşün
Cup Öneririm Kullanılması En Keyifli Motor Scooterla Viraj alamıyorsunArkadaşlar iyi akşamlar. Benim kafam iyice karıştı. Bugün biraz araştırdım bana Honda cb 125ace al dediler. Fakat netten araştırdım o kadar da iyi değil diyorlar. Benim gözümde yamaha ybr125 var ama ona da parça bulmak zor ve servisi çok iyi değil dediler. Yeni başlayacak bir bayan olarak hangisini almam lazım :/
Arkadaşlar iyi akşamlar. Benim kafam iyice karıştı. Bugün biraz araştırdım bana Honda cb 125ace al dediler. Fakat netten araştırdım o kadar da iyi değil diyorlar. Benim gözümde yamaha ybr125 var ama ona da parça bulmak zor ve servisi çok iyi değil dediler. Yeni başlayacak bir bayan olarak hangisini almam lazım :/
Vallahi bana hiç sorma Şu Linke bakkardeşim model kıyaslaması yapılabilir benim vurgulamak istedigim konu arkadasımızın bir butcesi var bende bir motor tavsiye ettim.Ayrıca mondialin scooter ları rahat cg turleri haşat yeni kasalarına binmek nasip olmadı kanuninin seyhan 125-250 ,hussar ,breton,tiger 250 modellerinden kullandım.cbf 150 yi granaj olarak begenmedim hic ustundede durmadım ayrıca saglamlıgında ne gibi bir kusur gördün kardeşim.
Vallahi bana hiç sorma Şu Linke bak
https://www.google.com.tr/#safe=off...50,d.Yms&fp=e43b017b82f21e38&biw=1400&bih=740
Önceden BOZUK YAZDINMI MT ÜZERİNE 1000 TANE KONU ÇIKIYORDU ŞİMDİ 3 TANE Honda SİLDİRİYORMU NE YAPIYOR
Kullanıcıların yazdıkları
1000km de 400 Gram Yağ eksiltme
Tekleme sorunu
Arka Canttaki arıza
Ya Vallahi Gene Piyasadaki Has Çinlilerden iyi ama bunlarda göz ardı edilmeyecek sorunlarıAceba modelde genel bir sorun mu var sorusu geldi aklıma.
Arkadaşlar iyi akşamlar. Benim kafam iyice karıştı. Bugün biraz araştırdım bana Honda cb 125ace al dediler. Fakat netten araştırdım o kadar da iyi değil diyorlar. Benim gözümde yamaha ybr125 var ama ona da parça bulmak zor ve servisi çok iyi değil dediler. Yeni başlayacak bir bayan olarak hangisini almam lazım :/
Arkadaşlar iyi akşamlar. Benim kafam iyice karıştı. Bugün biraz araştırdım bana Honda cb 125ace al dediler. Fakat netten araştırdım o kadar da iyi değil diyorlar. Benim gözümde yamaha ybr125 var ama ona da parça bulmak zor ve servisi çok iyi değil dediler. Yeni başlayacak bir bayan olarak hangisini almam lazım :/