arkadaslar bana lutfen yardim edin onemli ...

Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
14
Arkadaslar oncelikle merhaba.bu siteye yeni uye oldm bi kusurm olursa affola.ben size birsey sormak istiyorum.ben mondial 100 ukh kullanicisym motorum eskidigi icin deistirmk istiyorum aklimda uc dort model var ama benm icn en onemli olan yKiti 100 kmde ne kadr yakiyr bu.mpdellerm mondial 100 mg prince, 100 mg sport ,125 mg classc ve son olark celik sk 100-3.celik cok yakiyo diolar sizce dogrumu.bu dort motordn sn saglami en az yakani sizce hangisi.100 kmdd ne kadr yakar lar ve cup la
cok fark svarmidir.yardimlarinizi bekliyorum simdiden tesekkurler
 
Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
14
Tsk ederm ama ben de cup oldugunu biliyorum .bu yazdiklarimin icinde en az yakan hangisi ve 100 km de ort kac litre benzin yaktiklarini soylersenz cok iyi olur.
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşım bu saydıgın motorların kalitesi yakıtı aynı fakat tip olarak prince yada super boy en guzeli fakat superboyda ön fren disk deil mg prince de ön disk fren hangisi hoşuna gidiyosa onu al
 
Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
14
Peki princenn 100 kmdeki yakiti nedir? Ve 125 mg classic. Prince ile aynimi yakiyor sonucta biri 97 - digeri 124 cc ??
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Peki princenn 100 kmdeki yakiti nedir? Ve 125 mg classic. Prince ile aynimi yakiyor sonucta biri 97 - digeri 124 cc ??

Prince yüksek devirde kullanıldığı zaman 3 litre civarı, sakin kullanımda 2.5 litreden az yakıyor.
125 mg ise prince'e göre daha fazla güç ve daha fazla yakıt demek.

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:56 ----------

Rks Jaguar 100 al 100 km de 6 tl yaktım.

Bence hesapta bir hata var. Siz iyisimi bir daha kontrol edin.
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
188
10 tl koydum motora 126 km de bitti benzinliğe iterek götürdüm. (Uzun yol ve 60 km sabit hızla)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Honda cb125e çok az yakıyor diyorlar incelemeni öneririm.Ayrıca japon alman daha iyi olur.Şöyle düşün motorun çok az yakıyor ama yolda kalma tehliken çok hiçbir anlamı kalmaz.
Ybr daha iyi olur.
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Honda cb125e çok az yakıyor diyorlar incelemeni öneririm.Ayrıca japon alman daha iyi olur.Şöyle düşün motorun çok az yakıyor ama yolda kalma tehliken çok hiçbir anlamı kalmaz.
Ybr daha iyi olur.

cb125 e de çin malı honda diyip aldanıp almayın o fiyata daha güzel motorlar war
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
En az yakanı ile en çok yakanı arasında 1 litre bile fark olmaz. En iyisini al gitsin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Benzinin 5 tl oldugu memlekette az yakan motor mu kalmış artık :p
 
Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
14
Prince yüksek devirde kullanıldığı zaman 3 litre civarı, sakin kullanımda 2.5 litreden az yakıyor.
125 mg ise prince'e göre daha fazla güç ve daha fazla yakıt demek.

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:56 ----------



Bence hesapta bir hata var. Siz iyisimi bir daha kontrol edin.

Prince ye ort 2.5 demissinz yakiti ii sayilr.peki celk sk 100-3 yakiti.nasl benm bi abm aldi motordn sikayetci ve cok yakiyo dio gitmedii usta kalmadi siscede yakiti fazlami
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
arkadaşım ben yuki yk100-b gezgin kullanıyorum.100cc ve yakıt hiç yok denecek kadar az. 4 vitesli . Yarı otomatikleri de var debriajlı olanlarıda. Önerim debriajlı alman. Yakıt hiç yok nerdeyse..
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Prince ye ort 2.5 demissinz yakiti ii sayilr.peki celk sk 100-3 yakiti.nasl benm bi abm aldi motordn sikayetci ve cok yakiyo dio gitmedii usta kalmadi siscede yakiti fazlami

Çelik sk100 hakkında bir bilgim yok. O da yaklaşık olarak o kadar yakar herhalde.
Kullanıma bağlı olarak 3 litreden fazla da tüketebiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst