- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,349
- Konu Yazar
- #1
Şehir içi az yaksın, rahat olsun dedik scooter aldık... 2 ayda 3 kayış değiştirdim.
Motor 4400 kilometrede.
1.kayışı 2500 gibi koparttım
2.kayışı 3800 gibi koparttım.
3.kayış 2 saat önce 4400 kilometre civarlarında koptu
r:
Her seferinde kilometrelerce itmekden bıktım. İşlerimin aksamasından. Füzuli masraf çıkarmasından..!
ale:
Doğru düzgün gitmiyorum gerçi. Hep 100-115km arası trafiğe göre. Mecbur, arabalara ayak uydurmak zorundasın. Yoksa kimse taşıt olarak görmüyor, sıkıştırıveriyor
Yokmudur bunun bir çaresi arkadaşlar? Ne marka önerirsiniz veya nasıl bir çözüm.
Not: Kanuni ronny s 150
Motor 4400 kilometrede.
1.kayışı 2500 gibi koparttım
2.kayışı 3800 gibi koparttım.
3.kayış 2 saat önce 4400 kilometre civarlarında koptu
Her seferinde kilometrelerce itmekden bıktım. İşlerimin aksamasından. Füzuli masraf çıkarmasından..!
Doğru düzgün gitmiyorum gerçi. Hep 100-115km arası trafiğe göre. Mecbur, arabalara ayak uydurmak zorundasın. Yoksa kimse taşıt olarak görmüyor, sıkıştırıveriyor
Yokmudur bunun bir çaresi arkadaşlar? Ne marka önerirsiniz veya nasıl bir çözüm.
Not: Kanuni ronny s 150