Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
@Gnuk, dostum bir sakin ol.. Bir soluklan. Sana küfür etmedik, birşey yapmadık.

Sırf tek silindir olduğu için CBR250'yi kafadan elemek pek akıl karı değil.

Kaldıki, şuna eminim Hyosung'ın tek bayii'de 70 motor satması falan net bir şekilde hikaye!

Tüm gün istanbulda geziyorum ediyorum; bu mantıkla bolca GT250R görmem lazım. Ama nedense sürekli CBR250R görüyorum..

Olay sidik yarıştırmak değil. Böyle bir konuyada girmem. Ama bu fiyat zammıyla birlikte GT250R intihar etmiştir.
Bence millet 'genelde' tek silindirine çift silindirine bakmaz.
Servisine, yedek parçasına, sağlamlığına ve ikinci el piyasasına bakar.

Zaman beni haklı çıkaracaktır. Koreli, servisleri sorunlu, zamanında adına ciddi lekeler bulaşmış bir markanın 250lik motoru isterse 4 silindir olsun, ben çıkıpta 11.500 lira vermem.
Verene de saygı duyarım.

Gayet sakinim, sadece bu gibi gereksiz ve gerçeği yansıtmayan yazılara tahammülüm yok. Biz hak'ın peşindeyiz.

Zaman seni hiç bir zaman haklı çıkarmayacaktır. Bilmeden hiç birşey konuşmuyorum. Net şekilde hikaye dediğin satış rakamlarını istersen servisi beraber ziyaret ederek netleştiririz. İstanbul'un neresinde geziyorsun bilmiyorum lakin Kartal'da yaşıyorum, Mecidiyeköy'de çalışıyorum(35km). Her gün minimum 10 tane Hyo görüyorum?. İstersen bir sabah beraber gelip akşam beraber dönelim..

Sence millet silindire bakmaz fakat bende dahil olmak üzere %90 kullanıcı kitlesi bakıyor. Bu bir gerçek. Hangi leke bulaşmışsa sağolun sizler gibilerden bulaştı. Hoş herşeye rağmen insanlar alıyor. 300k km yapmış hyolar görüyoruz. Kendi içimizde 2. 3. motoru da hyosung olan insanlar var. Kimse zaten zor kazandığı para ile bile bile lades demez takdirince.

Bence de parasını verene saygı duyman yapacağın en doğru hareket olacak.

Birde unutmadan, servisi sorunlu diyorsun ya, hangi servis sorunlu bizlere bildir de bilelim. Yolumuz düşerse uğramayız.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
yöre yöre değişiyordur ama ege yöresinde hyo pek yok hyodaş arıyorum yok Muğla/milas ta 2 tane falan Muğla/ortacada tek benmi var 2013 dersek Muğlada tek benimki sanırım suan :) aam cbr 125 250 sanki bedava dağıtıyorlar gibi ama burada yaygın honda servis agı falan ama geçerken hondacılar hep bana bakıyo kasktan yandan yandan :) adamlar yanıma geliyo abi ne bu nerdne kaça aldın falan die kimisi aa 2013 hyo die geliyo bizim orada pek olmadığı için ilgi var biraz ben binmekten zevk alıyorm bende silindir nedir pek bilmezdim almadan yıllardır çok takip ettim dedimki titreşim istemiyorum çift silindirn tabiki etkisi varki hyodada titreşim var biraz ki hondaya binmedim düşünemiyorum onu hyodakini bile sevmezken
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Bugün çakırca motora gittim yine hyoya gelen zamlarla ılgılı konusmak ıcın baya ıcımı kararttı aldıkları kaporaların sahıplerı vazgecmıs falan onlarda uzgundu baya ama bana baska bı motor tavsıye ettı ellerınde 1 tane kalmıs ondanda megellı 250r soyledıklerıne gore gecen sene moto gp de 1. olmus gorunusude guzeldı sadece depo hyoda oldugu gıbı demırden degılde sert plastıkten yapılmıs ama gostergelerı ozellıkle cok guzeldı motor 26 hp fakat bı kit takıyolarmıs 32 hp ye cıkabılıyomus fıyatıda plaka ruhsat fln hersey dahıl 9 bın lıraya verebılcegını soyledı fakat bu ellerınde kalan son motor ıcın verılen fıyat bı dahakı gelen partıdekı motoru bu fıyata veremıyebılırım dedı cunku doların artısı onuda etkıleyebılırmıs siz ne dersiniz bi bilginiz varmı alınabılır mı acaba şasi titanyumdan ve motora guzel bı hava katıyo ducatilere benzemiş fikirlerinizi beklerim
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bugün çakırca motora gittim yine hyoya gelen zamlarla ılgılı konusmak ıcın baya ıcımı kararttı aldıkları kaporaların sahıplerı vazgecmıs falan onlarda uzgundu baya ama bana baska bı motor tavsıye ettı ellerınde 1 tane kalmıs ondanda megellı 250r soyledıklerıne gore gecen sene moto gp de 1. olmus gorunusude guzeldı sadece depo hyoda oldugu gıbı demırden degılde sert plastıkten yapılmıs ama gostergelerı ozellıkle cok guzeldı motor 26 hp fakat bı kit takıyolarmıs 32 hp ye cıkabılıyomus fıyatıda plaka ruhsat fln hersey dahıl 9 bın lıraya verebılcegını soyledı fakat bu ellerınde kalan son motor ıcın verılen fıyat bı dahakı gelen partıdekı motoru bu fıyata veremıyebılırım dedı cunku doların artısı onuda etkıleyebılırmıs siz ne dersiniz bi bilginiz varmı alınabılır mı acaba şasi titanyumdan ve motora guzel bı hava katıyo ducatilere benzemiş fikirlerinizi beklerim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-efe-motor-megelli-250-r-129070667/detay

Buradaki ilanda 8.550 TL 12 taksit diyor. Ruhsat-plaka işlemleride anca 450 tutuyordur zaten. Geçen gün gördüm, biraz küçük gibi duruyor ama karşıdan gördüm, 600RR zannedip döndüm baktım tekrardan yanına.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-efe-motor-megelli-250-r-129070667/detay

Buradaki ilanda 8.550 TL 12 taksit diyor. Ruhsat-plaka işlemleride anca 450 tutuyordur zaten. Geçen gün gördüm, biraz küçük gibi duruyor ama karşıdan gördüm, 600RR zannedip döndüm baktım tekrardan yanına.

Tamam işte 9 bin lira etmiyomu sonucta :mrgreen: hyoya göre küçük tabi yüksek değil hyoda parmak ucunda duruyorum bunda tam basıyorum hatta bacaklarımda kırılıyo biraz egzozun orjınalden koltugu orjunn altında olması guzel ve mekanıgıde guzel enjeksıyonlu devır kesıcılı su sogutmalı bi hyo olamasada özellikleri iyi bence 3.5 lıtre cıvarı yakıyomus 100 km de artık racing motorlara gozum o kadar alıstıkı baktıgım motorlar guzel mı degıl mı anlıyamıyorum o yuzden dıs gorunusuyle ılgılı yorumlara ıhtıyacım var :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Cbr almak isteyenlere altarnatof olablir bence yada hyoya 11 buck baglamak istemeyenleri guzel motora benziyor tr piyasasina yeni yeni yayginlasiyor parca skntisi olablir 1 ay motorunuz yatar bisi olursa allah gostermesin arastrn satarken hep parca skntisi yok derler bsi siparis edersin 1 aya anca glir
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Bugün çakırca motora gittim yine hyoya gelen zamlarla ılgılı konusmak ıcın baya ıcımı kararttı aldıkları kaporaların sahıplerı vazgecmıs falan onlarda uzgundu baya ama bana baska bı motor tavsıye ettı ellerınde 1 tane kalmıs ondanda megellı 250r soyledıklerıne gore gecen sene moto gp de 1. olmus gorunusude guzeldı sadece depo hyoda oldugu gıbı demırden degılde sert plastıkten yapılmıs ama gostergelerı ozellıkle cok guzeldı motor 26 hp fakat bı kit takıyolarmıs 32 hp ye cıkabılıyomus fıyatıda plaka ruhsat fln hersey dahıl 9 bın lıraya verebılcegını soyledı fakat bu ellerınde kalan son motor ıcın verılen fıyat bı dahakı gelen partıdekı motoru bu fıyata veremıyebılırım dedı cunku doların artısı onuda etkıleyebılırmıs siz ne dersiniz bi bilginiz varmı alınabılır mı acaba şasi titanyumdan ve motora guzel bı hava katıyo ducatilere benzemiş fikirlerinizi beklerim

Hocam şasi T6 aliminyum diye hatırlıyorum ? Tek kazada motor perte çıkar bir daha düzelmez şasi diyenler var.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
megellinin videolarına falan baktim. motor inanılmaz hafif ve cbr boyutlarinda. gucu hyoya yakin olmasina ve hyodan 70 kg hafif olmasina ragmen 145-150 son hizi var.

ayrica boylu poslu kardeslerimiz megelliye binerse at seyine kelebek konmus gibi bir goruntu cikar ortaya :-D ayrica motor kullanıcının icine kacabilir mazallah çünkü hap gibi :)
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
Arkadaşlar Motor Kararımı verdim gibi Hafta İçi Allah Nasip ederse alacağım ancak.

Uygun fiyatlardan Lastik Ve performans egzoz önerilerinze ihtiyacım var ? Lınk verebilecek varmı
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2012-model-sifirdan-farksiz-motor-bayiden-degil-sahibinden-128978095/detay

niye hemen fiyat yukseltıosun ki Dolar molar sattı falan derken fiyat çıktı ama gene incek arkadaş :)

Temız motor satan yoqmu ulen siyah tercih sebebi km az tercih sebebi temizlik tercih sebebi uygunluk tercih sebeb .

( Lütfen O seçeneklerde banada bi tane getirin espiri yapmayin)

pahalı gelen almasın kardeşim çiziği bile olmayan motoru sıfırı 11bini aşmışken neden ölü fiyatına satayım.2007 model temizlerini bile ufak tefek masraflar 6bin küsürden aşağı alamazsın 10.el olmuş motorları...
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
pahalı gelen almasın kardeşim çiziği bile olmayan motoru sıfırı 11bini aşmışken neden ölü fiyatına satayım.2007 model temizlerini bile ufak tefek masraflar 6bin küsürden aşağı alamazsın 10.el olmuş motorları...

Sende kendince haklısın bi açıdan ama ben ve benim gibi motorunla İlgilenen Arkadaşlar için fiyat yükseltmen Müşteri kaybına Yol açıcağını vurgulamak istedim sadece. Neyse ben buldum zaten onu alıcam hafta içi Umarım istediğin fiyata satarsın.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Hocam şasi T6 aliminyum diye hatırlıyorum ? Tek kazada motor perte çıkar bir daha düzelmez şasi diyenler var.

Evet haklısınız T6 alumınyum aklımda yanlıs kalmıs :) Tek kazada dediğiniz baya buyuk bı kaza olması lazım zaten o şasinin iflah olmıcak duruma geldıgınde motorda saglam bısey kalmamıs olur heralde ben onuda konustum ama eger oyle bısey olursa tamır ettırmeye falan calısma asla orjınalı gıbı olmaz zaten bı de 200 250 lıra şasi tamırıne verıcegıne 450 lıraya orjınal yenı şasiyi alırsın dedı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

megellinin videolarına falan baktim. motor inanılmaz hafif ve cbr boyutlarinda. gucu hyoya yakin olmasina ve hyodan 70 kg hafif olmasina ragmen 145-150 son hizi var.

ayrica boylu poslu kardeslerimiz megelliye binerse at seyine kelebek konmus gibi bir goruntu cikar ortaya :-D ayrica motor kullanıcının icine kacabilir mazallah çünkü hap gibi :)

Megellı 140 kılo ve 140 150 de yapmıyo zaten 26 hp orjınal gucu ısteyen olursada bi kit takıyolarmıs 32 hp ye cıkabılıyo yanı bence 140 150 ler kolayca tırmanabılcegı bı hızlar ama avrupa ulkelerınde bazı kurallardan dolayı ehlıyetle ılgılı heralde 16 hp olarak satılıyo o yuzden o vıdeolardakılerın 140 150 de kalması dogaldır :) boyut olarak hyosungdan kısa alcakta duran bı motor cüsseli uzun suruculerın altına yakısmayabılır
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
pahalı gelen almasın kardeşim çiziği bile olmayan motoru sıfırı 11bini aşmışken neden ölü fiyatına satayım.2007 model temizlerini bile ufak tefek masraflar 6bin küsürden aşağı alamazsın 10.el olmuş motorları...

Motoru değiştirmek istemesem bende fiyata zam yapardım. Sonuçta bir malın sıfırı artıyorsa ikinci elide artar. Ancak satın alan kişinin işine gelmez - ki çok doğal -. Ancak serbest piyasa böyledir. Bizde mal alacağımız zaman en ucuz şekilde almaya çalışıyoruz lakin milletin fiyatınada bu şekilde yorum yapmak yanlış. Bencede çoğu er6 sahibi çok pahalı yazmış fiyat olarak ancak gidipte kimsenin ilanı hakkında yorum yapmıyorum. 12 bin lira yazan adama da 10 lira teklif etmiyorum.
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
slm arkadaşlar kendi üretimimiz arka çamurluk ,mt üyelerine özel 100tl

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-zincir-muhafazali-arka-camurluk-hugger-108694096/detay/
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
istanbul, pasakoy cikisli sile yolunda viraj ve yol yapmaya cikiyorum. Gelmek isteyen varmi? 10 dakkaya teker donecek :)
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
Megelli denilen motoru inceleme fırsatım oldu arkadaşlar...fanatiklik yapmadan söylemek istiyorumki hoşuma gitmedi..tesadüf ordayken 2 tane bakıma gelen oldu..bir tanesi makinanın çok ısındığından şikayetçiydi..bir taneside hem granjda bir sıkıntı yaşamış hemde motorda bir yerden benzin geldiğinden bahsediyordu..fiyat olarak cazip dursada kalite anlamında aklımda çok soru işareti kaldı..makinada şase atraksiyonu yapmışlar,makina 250 cc gibi hiç durmuyor çok ufak...ve arkasında duracak firma çok önemli..hyosungun öyle yada böyle arkasında duran bir firma var..

Ayrıca zamlar konusunda eğer dolar endeksli ise bunu honda ve kawasakide her an yapabilir.bunu zaman gösterecek..
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Megelli denilen motoru inceleme fırsatım oldu arkadaşlar...fanatiklik yapmadan söylemek istiyorumki hoşuma gitmedi..tesadüf ordayken 2 tane bakıma gelen oldu..bir tanesi makinanın çok ısındığından şikayetçiydi..bir taneside hem granjda bir sıkıntı yaşamış hemde motorda bir yerden benzin geldiğinden bahsediyordu..fiyat olarak cazip dursada kalite anlamında aklımda çok soru işareti kaldı..makinada şase atraksiyonu yapmışlar,makina 250 cc gibi hiç durmuyor çok ufak...ve arkasında duracak firma çok önemli..hyosungun öyle yada böyle arkasında duran bir firma var..

Ayrıca zamlar konusunda eğer dolar endeksli ise bunu honda ve kawasakide her an yapabilir.bunu zaman gösterecek..
Hyosunga gelen zamdan sonra onu alma ıhtımalım kayboldu dahada zamanlcakmıs zaten megellıde hos gelmıstı ozelıkllerı ıyı gozukuyo dıs gorunusude ama tabı oncelııgım basımı agrıtıcak bı motor olmaması sorunlarla ugrasmak ıstemıyorum maksımum 10 bin lira civarı kalıtelı ve guzel motor tavsıyelerıne ıhtıyacım var su an :silent:
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
Hyosunga gelen zamdan sonra onu alma ıhtımalım kayboldu dahada zamanlcakmıs zaten megellıde hos gelmıstı ozelıkllerı ıyı gozukuyo dıs gorunusude ama tabı oncelııgım basımı agrıtıcak bı motor olmaması sorunlarla ugrasmak ıstemıyorum maksımum 10 bin lira civarı kalıtelı ve guzel motor tavsıyelerıne ıhtıyacım var su an :silent:

Forumda Megellinin sayfasına gir daha 300 km de sorunlar oluşmuş...bir arkadaş yazmış..bu motor deneme yanılma yöntemi ile kendini geliştirecek..ben çok kalite görmedim..bir şasesini ilginç yapmışlar artı şase ile depo arasından gözüken motor aksamı filan hoş gelmedi bana...
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Forumda Megellinin sayfasına gir daha 300 km de sorunlar oluşmuş...bir arkadaş yazmış..bu motor deneme yanılma yöntemi ile kendini geliştirecek..ben çok kalite görmedim..bir şasesini ilginç yapmışlar artı şase ile depo arasından gözüken motor aksamı filan hoş gelmedi bana...

Evet okudum fren hidroliği boşalmış falan ilk bin olmadan fazla sorun vermıs galıba bu da bana gelcek bı motor degıl illa zorluyolar cbr 250 almam ıcın oda azcık bi racing hissi yaşatsaydı insana guzel olurdu cıddıyım artık basım agırmaya basladı motor alıcam alıcamda bı bulamadım kendıme gore cok can sıkıcı bı durum :jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst