Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Doğrudur, geçenlerde 20 senedir depoda yatmış almanyadan gelen bir Honda MBX motosiklet düştü elime. Bahsettiğin aksamlar aynı durumdaydı :) Hatta hava filtresinin süngeri peynir gibi dağılıyordu. Lakin eğlenceli motordu :mrgreen: 2 zamanlı 160-200 cc civarı bişeydi. Tekere geliyordu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Herkes küfürleri yazsın, ben adama topluca göndericem

http://img17.imageshack.us/img17/5993/9t8.png

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-garaj-motoru-128535218/detay/
7.250 diyorum tok mu artıran:queen:
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Doğrudur, geçenlerde 20 senedir depoda yatmış almanyadan gelen bir Honda MBX motosiklet düştü elime. Bahsettiğin aksamlar aynı durumdaydı :) Hatta hava filtresinin süngeri peynir gibi dağılıyordu. Lakin eğlenceli motordu :mrgreen: 2 zamanlı 160-200 cc civarı bişeydi. Tekere geliyordu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Herkes küfürleri yazsın, ben adama topluca göndericem

http://img17.imageshack.us/img17/5993/9t8.png

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-garaj-motoru-128535218/detay/

yapılan teklif kesinlikle makul değil ama tüketici aşırı ısrarcı olmamak koşuluyla istediği fiyatı satıcıya sunabilir. cep telefonu numarasına varana kadar yayımlamışsınız. lütfen kişilik haklarına saygılı olup, rencide edici olmayalım.:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Cümleten S.a;
2011-2012 temiz hyo aranmaktadır. 7-7,5 arası olursa iyi olur. Bulamazsak hyodan anlayan arkadaş lazım Sakarya civarında ikamet edip yardımcı olabilecek :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
beyler bu kuralkan ne yapmaya çalışıyor..?
nasıl bir zam yağmurudur bu ardıardına..? hökümeti geçtiler zam konusunda..
gt250r, 11.000 küsür olmuş.. breh breh breh! kime satacaklar bu fiyata acaba?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
beyler bu kuralkan ne yapmaya çalışıyor..?
nasıl bir zam yağmurudur bu ardıardına..? hökümeti geçtiler zam konusunda..
gt250r, 11.000 küsür olmuş.. breh breh breh! kime satacaklar bu fiyata acaba?

Hyo kullanıcısı bilincili kullanıcı başlarını agırıtıyor bunlarda satılmasın diye ugrasıyordur :D Nede olsa kanuni ekmek peynir gibi satılıyor :D İyi komplo teorisi yürüttüm ha :D
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
desene daha az zarar edecez satarken. Kanuniyiz kanuni, huloğğğğğğiiiiiiyyy :D:D:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
beyler bu kuralkan ne yapmaya çalışıyor..?
nasıl bir zam yağmurudur bu ardıardına..? hökümeti geçtiler zam konusunda..
gt250r, 11.000 küsür olmuş.. breh breh breh! kime satacaklar bu fiyata acaba?

firmalar bir ürün Türkiye de tutulunca kazık atmayı huy haline getiriyorlar:farao:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
11bin tl kore malı motobisiklete verilirmi:pl:muratlion kanka nerdesin gel şunlara bişey söyle:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok kanka ben mobillete binerim hiç değilse hyo dan sağlamdır.11500 kamlumbağaya verene kadar er6 alırım hyoculara hem hava atarım hem toz yuttururum.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler ciddi ciddi zam gelmiş.

Ben Honda'ya kızarken Hyo da aynı şeyi yapmış. Şimdi Kawa zaten € kuru ile çalıştığı için 12.500 TL'ye filan geliyor. Yani iyice azıttı bunlar.

Açık konuşmak gerekirse bu 3 model de bu parayı hak etmiyor. Şerefsizlik bunların yaptığı. Ayıp ya ayıp.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
2012 ciler şu koşullarda motorlarınızı ölü fiyatlara vermeyin 2013 ler 11bin tlyi aştığına göre bizim motorlar değerlenecek:pl:
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Fiyat hakkaten uçuk sayılır bu saatten sonra :) 12 ye dayanıyor 0 motor plaka ruhsat derken..
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Merhaba kendin için önemli bi kararın eşiğindeyim ve sizler gibi önemli abilerimin bilgisini almak istiyorum ve dogru bı karar vermemde yardımcı olucagınızdan emınım. Oncelıkle 16 yasındayım ve 17 me 1 ay kaldı motora sıfır aldıgım bı scoter la basladım daha sonrasında yıne sıfır alarak yukı tornada 200 luk le vıteslıye gecıs yaptım ve sımdıde 250 lık bı racınge gecmeye karar verdım ve bunuda sıfır almak ıstıyorum aslında ılk bata 2.el bı hyosung alıcaktım fakat anne ve babam sıfır almamı ıstedı aslında benımde ıstedıgım buydu zaten sımdı ıkı secenegım var sıfır bu moto calıbre ve hyosung sıfır 2013 modelı ama aralarında fıyaat farkından dolayı hyosungu almam ıcın 3 ay calısmam gerekıcek ama calıbreyı calısmadanda alabılırım ve calıbre bıraz daha ogrencı ısı gelıyo az yakması yedek parcalarının ucuz olmaı ama hyosunga son teknolojı hersey var ama kalıbı heybetı bana sorun yaratır mı ustune bındım surebılırım ama ai bı durumda tutamama korkum var herseyı goz onunde bulundurarak sızce hangısını almalıyım calıbre alırsam bı dahakı yaz satmayı planlıyorum ama hyo 2 sene kalır calıbreden korkum sorun yaratır mı benı uzmesını ıstemıyorum servıslerde kosturmak ıstemıyorum o yuzden bazen 3 ay calıs 2 yıl kafan rahat etsın dıyorum ama yınede sızın fıkırlerını benım ıcın cok onemlı sızın yorumlarınız sonucunda kararımı verıcem herkese sımdıden tesekkurler kazasız belasız surusler
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
Merhaba kendin için önemli bi kararın eşiğindeyim ve sizler gibi önemli abilerimin bilgisini almak istiyorum ve dogru bı karar vermemde yardımcı olucagınızdan emınım. Oncelıkle 16 yasındayım ve 17 me 1 ay kaldı motora sıfır aldıgım bı scoter la basladım daha sonrasında yıne sıfır alarak yukı tornada 200 luk le vıteslıye gecıs yaptım ve sımdıde 250 lık bı racınge gecmeye karar verdım ve bunuda sıfır almak ıstıyorum aslında ılk bata 2.el bı hyosung alıcaktım fakat anne ve babam sıfır almamı ıstedı aslında benımde ıstedıgım buydu zaten sımdı ıkı secenegım var sıfır bu moto calıbre ve hyosung sıfır 2013 modelı ama aralarında fıyaat farkından dolayı hyosungu almam ıcın 3 ay calısmam gerekıcek ama calıbreyı calısmadanda alabılırım ve calıbre bıraz daha ogrencı ısı gelıyo az yakması yedek parcalarının ucuz olmaı ama hyosunga son teknolojı hersey var ama kalıbı heybetı bana sorun yaratır mı ustune bındım surebılırım ama ai bı durumda tutamama korkum var herseyı goz onunde bulundurarak sızce hangısını almalıyım calıbre alırsam bı dahakı yaz satmayı planlıyorum ama hyo 2 sene kalır calıbreden korkum sorun yaratır mı benı uzmesını ıstemıyorum servıslerde kosturmak ıstemıyorum o yuzden bazen 3 ay calıs 2 yıl kafan rahat etsın dıyorum ama yınede sızın fıkırlerını benım ıcın cok onemlı sızın yorumlarınız sonucunda kararımı verıcem herkese sımdıden tesekkurler kazasız belasız surusler

Bumoto gibi kalitesiz bir motora o paraları vermem 250cc lik motorda hararet sorunu olan bir makina aç bu forumda bölümleri var..hyonun heybetinden korkmayacaksın,o zaman senin mantığına göre goldwing kullananlar o motoru hiç götüremeleri lazım..hyosung 250cc sınıfının satış açısından lideridir..bu sene kardeşimde dahil 3 kişiye sıfır hyo aldık..3 değişik renk kombinasyonu aramızda var..hyosung 2013 de baya bir devrim yaptı motorunda sade şekil olarak değil..diskler değişti,frenler eskisinden çok çok daha iyi oldu,lastikler aynı marka olmasına rağmen daha yumuşak,aydınlatmaları eskisine göre çok çok daha iyi..bunun gibi vs değişiklikler yaptılar..
bizde kardeşime sıfır motor alırken honda ile hyo arasında kaldık..honda tek silindir olduğu için pek içimize sinmedi..bir yerde kullanma fırsatım oldu hondayı ilk kalkarken o motor sarsıntısı afedersiniz kıçınıza kadar hissetiriyor kendini..
bende honda 600rr var..3 motor almıştık dedim ya,o arkadaşımızdan bir tanesinin motorunu daha acemi olduğu için onun hyosunu bayiden alıp ben kullandım..bana gerçekten keyif verdi motor..bu motorların limitleri belli motoruna bakar adam gibi kullanırsanız bu motorlar sizi üzmez..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Tamam yedek parça fiyatları yüzünden gerçekten kulakları çınlatalası bir marka ama unutmayınki adamların satış fiyatında kdv ve kurtulamadığımız ötv diye lanet bir vergi daha var. hem getiren hem satan kişinin binlik adetler satmadığını düşünürsek ciklet parası kazanmasını beklemiyorsunuz herhalde.hyosung'un kalıbı olmasa bi dealim veya calibre muamelesi görürdü .250 segmentinde hala bu kadar kalıplı motor olmadığına göre hyosung'un artan fiyatı yüzünden satışlarının düşmeyeceğini hatta şu an motorlarını satan özellikle 2010 ve üstü model sahiplerinin işine yarayacaktır
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
bir bilgide vermek istiyorum satışları ile ilgili...az önceki yazımda da yazdığım gibi istanbulda hyosungu en aktif satan 2 yer var..birisi çakırca motordur diğeride kayalar motordur..çakırca motordan beyaz-titanyumu ve kırmızı-titanyum modellerini benim arkadaşlarım aldı..kayalar motordan da siyah-titanyumu yine benim arkadaşım aldı..ve kayalar motorun elinde son kalan motordu..onlardan bu motorları alırken motorun kalmadığı ve haziranda gelecekler için kapora aldıklarını bile duydum..haziranın son haftası geleceği hakkında bilgi vermişlerdi..

bazı hyosungu kötüleyeneler kötülemeye devam etsinler beyler motor yok satıyor..he unutmadan bir arkadaşımada yine kayalardan gv-250 aldık..o motorda yok satıyor...
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Chronix;3071027hyosung'un kalıbı olmasa bi dealim veya calibre muamelesi görürdü[/QUOTE' Alıntı:
aman diyelim Chronix hocam, zaten bok atmaya yer ariyorlar motora simdide ha daelim ha hyo demesinler iyice sigortalar atar valla :-D
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Evet bende çakırca motora gıtmıstım banada aynı seylerı soyledı ellerınde hıc yoktu hazıranın sonunda gelcekmıs ve cogunun kaporası alınmıs zaten hyo kotulencek bı motor degıl ozellıklerı ortada ve 2013 modelını gercekten cok guzel yapmıslar calıbre ıyı hos ama kumar gıbıde gelıyo daha kanıtlamamıs kendını belkı cok ıyıdır belkıde canlı bomba gıbıdır bılemıyorum onu ama hyosungunda pahalı yedek parca fıyatları cok fazla ama bı kaskoya cozulur heralde yanı calısmadan bu moto alıcagıma 3 ay calısıp hyosung almalımıyım sonuc olarak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst