- Katılım
- 21 Haz 2011
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yarım saat önce kardeşimi hastaneden getiriyorduk komsunun arabasıyla ( ayak parmagını kırdı ) ana yoldan sokaga giriş yaparken bi motorcu geldi tampona vurdu ve durdu . karsıdan karsıya gecenlerden kacıp önümüze atladı . cocuk sort ve tşört kasksız sıfır korumayla ölüme gidiyor ::evil:: neyseki düşmedi motor vurdu durdu . bişi oldumu diye hemen indim arabadan keşke inmeseydim elimde kalıcaktı . suclu bizmişiz onun arka frenler tutmuyormuş benim durmam lazımmış . lan biz nerden bilek senin frenin tutmuyor niye biniyorsun ozaman sıfır korumayla arızalı motora binen o sucu bize atıyo ehliyetide yokmüş zaten dedim var git yoluna elimde kalacan . TAMAMEN İYİ NİYETLE İNİYORUM ARACTAN BİŞİ OLDUMU SIKINTI VARMI DİYE HATALI O OLMASINA RAGMEN BİDE FIRCA YİYORUM . Böyle sürücüler yüzünden tüm motorculara aynı gözle bakılıyo