Arabayla motora carpıyorduk. . . !!!

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Arkadaşlar yarım saat önce kardeşimi hastaneden getiriyorduk komsunun arabasıyla ( ayak parmagını kırdı ) ana yoldan sokaga giriş yaparken bi motorcu geldi tampona vurdu ve durdu . karsıdan karsıya gecenlerden kacıp önümüze atladı . cocuk sort ve tşört kasksız sıfır korumayla ölüme gidiyor ::evil:: neyseki düşmedi motor vurdu durdu . bişi oldumu diye hemen indim arabadan keşke inmeseydim elimde kalıcaktı . suclu bizmişiz onun arka frenler tutmuyormuş benim durmam lazımmış . lan biz nerden bilek senin frenin tutmuyor niye biniyorsun ozaman sıfır korumayla arızalı motora binen o sucu bize atıyo ehliyetide yokmüş zaten dedim var git yoluna elimde kalacan . TAMAMEN İYİ NİYETLE İNİYORUM ARACTAN BİŞİ OLDUMU SIKINTI VARMI DİYE HATALI O OLMASINA RAGMEN BİDE FIRCA YİYORUM . Böyle sürücüler yüzünden tüm motorculara aynı gözle bakılıyo
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
onu güzel bi döveceksin yada hiç bulaşmayayım dersen çağıracaktın polisi anasından emdiği sütü brnundan getirtecektin iyilik kimseye yaramıyor.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
haklısın :cat: ya hocam zaten başımıza gelmeyen kalmamiş kardeşimin ayak cortladı . patronu arıza cıkartıyo . o moralle bizde motora hevesliyiz cocuk korkmasın etmesin dedik özrü kabahatınden büyük .
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Geçmiş olsun öncelikle. Ama yinede tavsiyedir ehliyetsiz olanı yada dikkatsiz ve tehlikeli araç kullananı polise bildirin. Bildirin ki birilerinin canı yanmasın kendisi de dahil:cat:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ankarada her sokakta böyle tiplere raslayabilirsiniz.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Geçmiş olsun öncelikle. Ama yinede tavsiyedir ehliyetsiz olanı yada dikkatsiz ve tehlikeli araç kullananı polise bildirin. Bildirin ki birilerinin canı yanmasın kendisi de dahil:cat:

haklısın hocam da dedim ya hic ugraşacak vakit yoktu . bide anacugum saolsun cok evhamlı bi tip polis abiler gelse felan kalpten giderdi kadın :)

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:57 ----------

Ankarada her sokakta böyle tiplere raslayabilirsiniz.

özellikle ufuktepede kardeş . teyp son ses . bi mont felanı gectim kask takılmaz aynasız dumansız kafam kadar egzos
diyorum ya bu tip dallamalar yüzünden tüm motorculara aynı gözle bakıyolar .
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Valla hocam kasksız montsuz ehliyetsiz motora binenlere acımamak lazım.Güzellik falan hiçç gerek yok.Hakedene iyilik yapmak lazım.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
birdahakı sefere artık malum öyle zübbelere günde bi kackez rastlaya biliyoruz ankara sokaklarında. . .
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
sen insanlığını yapmışsın ama karşındaki insan çıkmamış ne yazıkki. bu tip apaçilerin gerçektende trafikten uzaklaştırılması gerekiyorki motosiklet camiasına saygı duyulmaya başlansın.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
haklısın hocam da dedim ya hic ugraşacak vakit yoktu . bide anacugum saolsun cok evhamlı bi tip polis abiler gelse felan kalpten giderdi kadın :)

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:57 ----------



özellikle ufuktepede kardeş . teyp son ses . bi mont felanı gectim kask takılmaz aynasız dumansız kafam kadar egzos
diyorum ya bu tip dallamalar yüzünden tüm motorculara aynı gözle bakıyolar .

Sen Dikmen'i görmemişsin :)
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Valla bi temiz sopa çekseydiniz :D Onlada kalmayıp şikayet edebilirdiniz ehliyeti yok koruma yok frenler tutmuyo . Ayaklı tabut resmen o değil başkasınada zarar vericek
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
608
hangi biriyle uğraşcanız türkiyede dolu. kavga etmeye kalksanız hergün biriyle kavga eder; ya cezaevine yada mezarlığa gidersiniz. hepimiz yollarda çok olaylara denk geliyoruz. adam arabayı üzerime sürüyor zor kurtuluyorum ışıklarda gidip arkadaşım az daha öldürüyordun diyorum oda: ölürsen ölürsün diyor. böyle psikolojisi bozulmuş insanlar piyasada çok. herzaman duua ederim allahım beni vadesi gelmişlerle karşılaştırma diye.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
hangi biriyle uğraşcanız türkiyede dolu. kavga etmeye kalksanız hergün biriyle kavga eder; ya cezaevine yada mezarlığa gidersiniz. hepimiz yollarda çok olaylara denk geliyoruz. adam arabayı üzerime sürüyor zor kurtuluyorum ışıklarda gidip arkadaşım az daha öldürüyordun diyorum oda: ölürsen ölürsün diyor. böyle psikolojisi bozulmuş insanlar piyasada çok. herzaman duua ederim allahım beni vadesi gelmişlerle karşılaştırma diye.

.............................. diyorum başka bişey demiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst