- Katılım
- 8 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,480
egsozları söküp bi etkinlik mi yapsak :queen:
Sonra motorların hepsini bağlatında Hyo piyasası artsın bende motorumu daha rahat satayım :queen:
egsozları söküp bi etkinlik mi yapsak :queen:
arkadaşlar uzun zamandır uygun hyo aramak için iilan ilan dolaşan arkadaşları bir yükden kurtaratım çooook uygun fiyatlı bir ilan buldum bence hemen bakın : )))
not:ilanın şahsımla en ufak alakası yoktur
arkaşa özel suzuki üretmiş bu motoru....
hyonun 10.yıla özel serisi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-plakali-sari-civciv-gt-250-r-126010712/detay
Bence Hyosung un düşük devirdeki sesi çok güzel daha doğrusu bütün v-twin motorlarında aynı şekilde.Diyeceğim şu ki bizim motorlar için alt devir ses veren üst devirlerde daha az bir ses veren egzoz olsa daha iyi olur.Daha önce arabamızda Remus marka egzoz vardı yüksek devirlerde ses daha az çıkıyordu acaba motor için üretilen egzozlarda da bu şekilde yapılabilir mi?
---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:52 ----------
vaybe çok şaşırdım bizim arkadaşa da takas teklifi göndermiş bu şahıs bence motorunu elden çıkarmak için yer arıyor
arkadaşlar uzun zamandır uygun hyo aramak için iilan ilan dolaşan arkadaşları bir yükden kurtaratım çooook uygun fiyatlı bir ilan buldum bence hemen bakın : )))
not:ilanın şahsımla en ufak alakası yoktur
arkaşa özel suzuki üretmiş bu motoru....
hyonun 10.yıla özel serisi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-plakali-sari-civciv-gt-250-r-126010712/detay
bu motoru geçen sene bi arkadaşıma alacaktık motor ilk sahibindendi ve full orjinaldi boyası olsun aynaları,sinyalleri olsun üzerinde orjinal egzozu vardı gram çizik yoktu km 19.000 deydi.Plakadan tanıdım İstanbuldan satılıktı.Ama şimdi apaçilerin eline düşmüş motora yazık olmuş.Muhtemelen iki kere daha el değiştirmiş
apaçiler ölmez vatan bölünmez:queen:
[YT]O2FtZmsWBCI[/YT]
ne kadar orjınal ne kadar çiziksiz olursa olsun yaşı itibariyle her modelın bir fiyatı vardır bunu her yazmamda söylerim.2006 model bir motorun benım gözümde ederi en fazla 3- 3,5 bin tl dir ki bu ne kadar orjınal olursa olsun 7500 tl 2011 yenı kasa veren var...
merhabalar, 2011 model gt250r kısa farını osram night breaker ile değiştirmek istiyorum ancak h1 mi h3 mü almaliyim?
'06 bile olsa 3-3.5 a orjinal hyosung bulamazsın hocam '11 yeni kasa 7500 verende var ama...
2006 bulma meselesı degıl ederı dedim dikkat ederseniz ve ben 2008 enjeksıyonlu turuncu sıyah orjınal 12800 km alt motora anahtar değmemiş aldın 1 ay önce aldıgım fiyatı yazmıycam ama sattıgım 5500 tl ilan bile acmadım gelip aldılar..hatta parasını verdiler motor daha bende alıcı sehır dısında devır vermeden 1 günde olsa motor vermem... kimin kaca sattıgı benı ılgılendırmez ama kendimce her modelın bır fıyatı vardır.