TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Selami wolf uyar sana iyi fikir. amaaa sakin 0 alip parani ziyan etme. cok motora binen adam degilsin senede bikac bin km yaparsin ya da yapmazsin. 2. elleri kovala. piyasasi cok düşük 2. elde.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
www.sahibinden.com ilan numaram: 124918584

arkadaşlar motorumu satıp cbr ya da muadillerinden almak istiyorum.
ilgilenen arkadaşlarla görüşebiliriz.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
dostlar benim apache çok yakıyor yav. tamam sıfır çok yakar ama... 30 tl benzin aldım 4-5 çubuk vardı,70 km oldu 1e düştü.bazen 2 oluyor. sizcede fazla değil mi ? bi sorun mu var acaba
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
dostlar benim apache çok yakıyor yav. tamam sıfır çok yakar ama... 30 tl benzin aldım 4-5 çubuk vardı,70 km oldu 1e düştü.bazen 2 oluyor. sizcede fazla değil mi ? bi sorun mu var acaba

O şamandıradan kaynaklanıyor kardeşim bende de bazen oluyor. Genelde benzin yarıdan az olunca yapıyor. Hani yedek bölümüne akıyor bazen benzin ondan dolayı sorun etme. Motorunda yeniymiş zaten ilerde illaki yakıt sarfiyatında azalacaktır:thumleft:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
beyler motoru koydum ilana
motorumu bilen bilir tekteker ramçonun özenle rodajı yapılmış bir motordur
en ufak bir sorunu yoktur sizi bu konuda temin eder kefil gösterebilirim
siteden arayan olursa onada çok özel bir indirim yapacağım
hadi bakalım hayırlısı...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-sahibinden-orjinal-degisensiz-ekstrali-125696803/detay/
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
beyler motoru koydum ilana
motorumu bilen bilir tekteker ramçonun özenle rodajı yapılmış bir motordur
en ufak bir sorunu yoktur sizi bu konuda temin eder kefil gösterebilirim
siteden arayan olursa onada çok özel bir indirim yapacağım
hadi bakalım hayırlısı...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-sahibinden-orjinal-degisensiz-ekstrali-125696803/detay/

DAyı hayırlı olsun öncelikle .. Bende her türlü kefilim motoruna .. Bak ufak bi öneri .. elbet indirim yapcaksındır ama yinede indirim yapacağın fiyattan 100tl pahalı koy .. beğenene yap 100 tl indirimi dahada olmaz de .. ztn paşa paşa gelir her türlü .. direk yüksek fiyattan koyarsan kimse bakmıyor .. tecrübeyle sabittir :cherry: Bide çantayı naptın ya çantayıda sökmüş arkadaş :queen:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
DAyı hayırlı olsun öncelikle .. Bende her türlü kefilim motoruna .. Bak ufak bi öneri .. elbet indirim yapcaksındır ama yinede indirim yapacağın fiyattan 100tl pahalı koy .. beğenene yap 100 tl indirimi dahada olmaz de .. ztn paşa paşa gelir her türlü .. direk yüksek fiyattan koyarsan kimse bakmıyor .. tecrübeyle sabittir :cherry: Bide çantayı naptın ya çantayıda sökmüş arkadaş :queen:

hacı aldığımda çanta yoktu bende bu şekilde satıyorum

bide yeni alçağım motoradamı çanta alayım biliyosun ben çantayı çok kullanıyorum battaniye felan :queen::queen:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
hakkıdır kardeşim, fiyatı kırıp piyasayı düşürmeyin.
Aynen üstad sonuçta motoruma güveniyorum. Çok şükür kazası belasıda yok. Ama alana bir güzellik yapıp aklında genede şüphe kalmasın diye ustama götürüp kontrollerini yaptırım ipone yağını koyduracam uğurlayacam
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
beyler ben apachemi satıp cbr ya da aynı sınıf motorlardan almak istiyorum.
ilan numaram: 124918584
sahibinden.com
takas tekliflerine açığım
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
https://www.facebook.com/photo.php?v=605771639440354&set=vb.100000225703158&type=3
http://www.motordelisi.com/forum/moto-aksesuar/97458-apache-tvs-avcrom-egsoz-tasarimlari-tamami-el-yapimi.html
Apache rtr a avcrom egzos ses çok tok çıkıyor çok hoşuma gitti
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
https://www.facebook.com/photo.php?v=605771639440354&set=vb.100000225703158&type=3
http://www.motordelisi.com/forum/moto-aksesuar/97458-apache-tvs-avcrom-egsoz-tasarimlari-tamami-el-yapimi.html
Apache rtr a avcrom egzos ses çok tok çıkıyor çok hoşuma gitti

polislerle kanka olursun bunu takınca bursada deli gibi motor bağlıyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst